نوشته شده توسط : b.gholami
فواید زردآلو خشک برای انسان:
زردآلو نوعی دروپه، گرد و زرد، شبیه هلو اما کوچکتر است. این میوه از قدیم الایام در آسیای مرکزی کشت می شده و یکی از مواد اولیه مهم جاده ابریشم بوده است. خشک کردن زردآلو باعث ماندگاری طولانی این میوه می شود و می توان آن را در هر مسافتی حمل کرد. زردآلو خشک یک میوه خشک سنتی است. برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی میوه خشک اینجا کلیک کنید.

سلامتی و طول عمر مردم هونزا پاکستان مدیون همین میوه خشک است. خواص زردآلو خشک را چقدر می دانید؟ آیا می دانید چه مقدار مواد معدنی، ویتامین ها و مواد معدنی در آن وجود دارد؟ آیا این میوه در رژیم غذایی شما جایگاهی دارد؟ به نظر شما چه مقدار شکر در این میوه خشک وجود دارد؟ برای پاسخ به همه این سوالات با ما همراه باشید.

مواد مغذی موجود در میوه های تازه:

این میوه سرشار از املاح، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مختلف است که از بدن در برابر بیماری های مختلف محافظت می کند. در هر 100 گرم زردآلو خام تقریباً 48 کالری وجود دارد که از 11 درصد کربوهیدرات، 1 درصد پروتئین، کمتر از 1 درصد چربی و 86 درصد آب تشکیل شده است. زردآلو خام، مانند زردآلو خشک، به طور متوسط ​​سرشار از ویتامین A و ویتامین C است.

مواد مغذی در زردآلو خشک

زردآلو خشک؟ سرشار از مواد معدنی مفید مانند کلسیم، روی، آهن، منگنز، نیاسین، ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C، لیکوین، ویتامین A، فیبر، آنتی اکسیدان ها و غیره است. وجود این مواد مغذی باعث افزایش خواص شگفت انگیز این میوه شده است.

تفاوت در خواص زردآلو خشک و تازه

هنگامی که زردآلو خشک می شود، بیشتر محتوای آب آن حذف می شود و غلظت نسبی مواد مغذی آن افزایش می یابد. تمام میوه های خشک دارای نیازهای غذایی مشابهی با میوه های غیر خشک هستند. اما میزان آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و فیبر بیشتر از میوه های خام است.

مصرف روزانه زردآلو خشک

درست است که از زردآلو خشک به عنوان یک میوه مفید یاد می شود، اما این جمله به این معنا نیست که می توانید هر چقدر که می خواهید این میوه را بخورید. مقدار توصیه شده روزانه این میوه خشک 30 گرم (3 یا 4 زردآلو) است. بنابراین، اگر بیش از حد مصرف کنید، ممکن است مشکلات گوارشی داشته باشید.

چه مقدار شکر در زردآلو وجود دارد؟

زردآلو تازه و خشک در مقایسه با غذاهای با شاخص گلیسمی بالا که قند خون را بعد از غذا افزایش می دهند، اثر ثابتی بر قند خون بعد از غذا دارد.100 گرم زردآلو تازه حاوی 9 گرم افزایش است. زردآلو خشک به طور کلی قند اضافه ای ندارد و شاخص گلیسمی پایینی دارد.

تولید میوه های خشک:

اکثر آووکادوها به صورت صنعتی با دی اکسید گوگرد خشک می شوند و به رنگ نارنجی روشن می رسند. میوه های ارگانیک که با دود گوگرد درمان نشده اند تیره و خشن هستند. به طور کلی، هرچه زردآلو خشک‌تر رنگ روشن‌تر باشد، میزان SO2 بیشتری دارد. بلوط‌های کوچک‌تر معمولاً خشک می‌شوند، اما گونه‌های بزرگ‌تر شکافته، دوخته یا دوخته می‌شوند.

بزرگترین تولید کننده زردآلو در جهان

کالیفرنیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زردآلو خشک در سال های اخیر بوده است. با این حال، در حال حاضر حدود 95 درصد از تولید زردآلو خشک توسط استان مالاتیا در ترکیه تامین می شود. مالاتیا به عنوان پایتخت زردآلو خشک جهان شناخته می شود.

خواص میوه های خشک:

مواد معدنی و ویتامین های موجود در زردآلو خشک به این میوه خواص بی نظیری بخشیده است. بنابراین کارشناسان بهداشت مصرف آن را در رژیم غذایی به دلیل نقش آن در سلامت انسان مفید می دانند. اما این خواص چیست؟

دوز روزانه فیبر:

سه میوه خشک 5 گرم فیبر دارند که معادل 20 درصد فیبر مورد نیاز روزانه است. فیبر گیاهی به دو نوع محلول و نامحلول تقسیم می شود. 2 فنجان سبزیجات تازه و خرد شده حاوی 6 گرم فیبر رژیمی است، در حالی که 1 فنجان حاوی 2.35 گرم فیبر است. هر وعده میوه خشک 18 درصد از فیبر مورد نیاز روزانه زنان و 12 درصد از نیاز روزانه به فیبر برای مردان را تامین می کند.

تامین روزانه پتاسیم:

مصرف روزانه 3500 میلی گرم پتاسیم توسط متخصصان تغذیه توصیه می شود. بنابراین، چهار یا پنج زردآلو خشک می تواند یک پنجم پتاسیم در روز را تامین کند.

تامین روزانه ویتامین E:

با استفاده از زردآلو خشک می توانید میزان ویتامین E را حدود 3 میلی گرم در هر نصف فنجان افزایش دهید.
یک فنجان آجیل بو داده حاوی 1.5 میلی گرم ویتامین E یا 10 درصد ارزش روزانه است.

میان وعده های مناسب:

زردآلو خشک یک میان وعده سریع، سیر کننده و خوشمزه است و می تواند به تنهایی یا برای تکمیل وعده های غذایی با آجیل استفاده شود. آنها را می توان به روش های مختلف به رژیم غذایی اضافه کرد. از جمله: در انواع خورش، مربا، کیک و شیرینی، ماست، اسموتی، سالاد و ....
ویتامین A بالاترین میزان در موارد زیر را دارد:
از بین تمام میوه های خشک، زردآلو خشک حاوی بیشترین ویتامین A است. بنابراین به عنوان یک غذای ضروری محسوب می شود.

سلامت چشم و پوست با برگ زردآلو:

از دیگر فواید زردآلو خشک که بافت متفاوتی دارد و برای سلامت چشم اهمیت دارد، ویتامین A و E است. ویتامین A نقش مهمی در پیشگیری از شب کوری (مشکل ناشی از کمبود رنگدانه های روشن در چشم) دارد. ویتامین E یک آنتی اکسیدان محلول در چربی است که مستقیماً به چشم می رود تا در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند.
ویتامین E موجود در زرده خشک شده برای شاداب نگه داشتن پوست به طور طبیعی مفید است. علاوه بر این ویتامین C موجود در آن به کلاژن سازی و جلوگیری از چین و چروک پوست کمک می کند و به پوست استحکام و خاصیت ارتجاعی می بخشد. همچنین می توانید از زردآلو به عنوان ماسک روی صورت خود استفاده کنید.

پیشگیری از کم خوابی:

بتاکاروتن موجود در زردآلو یکی دیگر از مواد مفیدی است که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند. اگرچه همچنان باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، اما خوردن زردآلو خشک می‌تواند از پوست شما محافظت بیشتری کند.

مناسب برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2:

اگر در تنظیم قند خون خود مشکل دارید، خوردن غذاهایی با شاخص گلیسمی پایین برای سلامتی شما مهم است.
زردآلو، تازه یا خشک شده، می تواند یک مکمل عالی برای رژیم غذایی دیابتی در نظر گرفته شود.
این میوه به دلیل داشتن ویتامین E و آنتی اکسیدان برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مناسب است.
فواید زردآلو خشک برای دستگاه گوارش:
فیبر حرکت غذا در معده را کند می کند و باکتری های مفید روده را تغذیه می کند. بنابراین استفاده از زردآلو خشک برای کمک به هضم غذا و بهبود عملکرد معده توصیه می شود.

فواید زردآلو خشک و رفع یبوست:

با توجه به نسبت بالای فیبر به حجم و همچنین خاصیت ملین زردآلو خشک می توان از این میوه برای رفع یبوست یا ایجاد اسهال استفاده کرد.
پتاسیم موجود در زردآلو خشک خاصیت گشاد کنندگی عروق دارد. با توجه به میزان پتاسیم موجود در این میوه خشک، نقش آن در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی توسط مقالات علمی بسیاری به اثبات رسیده است.
رابطه فواید زردآلو خشک بر فشار خون بالا و سکته:

پتاسیم موجود در زردآلو باعث کاهش تنش عروق خونی می شود که یکی از دلایل اصلی فشار خون بالا است. فشار خون بالا یکی از علل شناخته شده بیماری ایسکمیک قلب است. خوردن غذاهای غنی از پتاسیم مانند زردآلو خشک می تواند به جلوگیری از فشار خون بالا و کاهش خطر سکته کمک کند.

کنترل سیگنال های عصبی و انقباضات عضلانی:

یکی دیگر از خواص زردآلو، تجمع پتاسیم است که به عنوان یک الکترولیت نیز عمل می کند. وظیفه ارسال سیگنال های عصبی و تنظیم انقباضات عضلانی و تعادل مایعات را بر عهده دارد. از آنجایی که پتاسیم برای حفظ تعادل مایعات با سدیم همکاری نزدیکی دارد، مصرف کافی می تواند به جلوگیری از نفخ و حفظ فشار خون سالم کمک کند.

محافظت در برابر رادیکال های آزاد و اشعه UV:
به طور کلی، ویتامین C با خنثی کردن رادیکال های آزاد از بدن در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش و آلاینده های محیطی محافظت می کند. رژیم غذایی سرشار از ویتامین C به محافظت از پوست در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش کمک می کند.

ضد التهاب و جلوگیری از آسیب کبدی.

لیکوپن یک کاروتنوئید است که به میوه ها و سبزیجات رنگ نارنجی و قرمز تیره آنها را می دهد. زردآلو خشک حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان های قوی است، از جمله لیکوپن، قوی ترین آنتی اکسیدان موجود در غذا. زردآلو به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا از آسیب کبدی جلوگیری می کند.

سخن پایانی در مورد خواص زردآلو خشک:

این محتوا به بررسی فواید زردآلو خشک، میزان مواد مغذی موجود در آن می پردازد. مطالعات علمی متعدد این محصول را به عنوان یک ماده مغذی و مفید در رژیم غذایی انسان توصیه می کنند، امیدواریم همه بتوانند از مزایای این محصول تغذیه ای بهره مند شوند، شما را تشویق می کنیم با به اشتراک گذاشتن این مطلب، فواید این میوه مغذی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. مقاله.


:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

انواع ظریکی از مهم ترین چیزهایی که مردم اغلب می پرسند و حتی ذهن سرآشپزهای حرفه ای را به خود مشغول کرده است این است که کدام ظروف برای پخت و پز و سرو مناسب است و کدام برای تهیه غذاهای مختلف نیست. از زمان های قدیم آشپزها از انواع ظروف از سرامیک، مس و روی گرفته تا تفلون و چدن استفاده می کردند. اما کدام یک از این ظروف سلامت بیشتری را برای مصرف کنندگان مواد غذایی به ارمغان می آورد؟ و استفاده از هر یک از این ظروف احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می دهد.برای اطلاعات بیشتر در مورد چینی استخوانی عمده اصفهان اینجا کلیک کنید.

 

ظروف پخت و پز و غذایی که ما طبخ می کنیم رابطه ای با هم دارند که در طی فرآیند پخت، غذا با مولکول های بدن غذا واکنش نشان می دهد و این فعل و انفعالات می تواند به سلامت شما کمک کند یا به آن آسیب برساند.

استفاده از غذا برای پخت و پز در گذشته به اندازه امروز متنوع و فراوان نبود. علاوه بر این، مردم در اکثر خانه ها با توجه به فصلی که در آن زندگی می کنند، نوعی غذای سنتی را طبخ می کنند، اما امروزه در هر خانه ای انواع مختلفی از غذاها با شکل و طرح متفاوتی وجود دارد که هر کدام از آن ها می باشد. برای یک کار خاص مناسب است.

پزشکان به این نتیجه رسیده اند که استفاده بیش از حد از برخی مواد غذایی باعث ایجاد یک سری مشکلات برای بدن می شود. آنها را در اولویت خوردن قرار دهید و توجه کنید. در مورد ظروف و نحوه تأثیر آنها بر غذای پخته شده در آنها بیاموزید.

انواع ظروف چیست؟

علاوه بر نقش مهم تغذیه و غذا در زندگی انسان، ظروف غذاخوری همیشه همراه ما بوده و با این نقش پررنگ، کاملا طبیعی است که در مواد مختلف و در انواع مختلف عرضه شوند. علاوه بر زیبایی ظاهر و شکل هر ظرف، ویژگی های ظاهری قطعاً قضاوت ما را در مورد انواع ظروف غذاخوری تعیین می کند. این بدان معناست که همانطور که رنگ و طرح می تواند بر تصمیم شما برای خرید ظروف غذاخوری تاثیر بگذارد، مواد نیز می تواند تاثیر بگذارد.

چه نوع ظروف غذاخوری وجود دارد؟

شما به عنوان یک مشتری می توانید انواع کیف را برای مناسبت های مختلف خریداری کنید

به همین دلیل است که امروزه تولیدکنندگان محصولات غذایی به تولید محصولات خود به روش های مختلف ادامه می دهند و به مشتریان عرضه می کنند. هر یک از مواد مورد استفاده برای ساخت ظرف دارای خواص، ویژگی ها و گاهی اوقات حتی نقاط ضعف خود است. با این حرف ها طبیعی است که هر کدام کشور منحصر به فرد خود را دارند. اگرچه محدودیتی برای مواد استفاده شده برای ساخت ظروف زیبا وجود ندارد، اما در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرند.

• ظروف چینی

• ظروف چینی آشپزخانه

• جعبه سفالی

• سفال آرکوپال

میز مسی

• ظروف غذاخوری ملامینه

• ظروف استیل

• ظروف چوبی

در ادامه، مایلیم خصوصیات هر نوع غذاساز که در بالا ذکر شد را به اختصار بیان کنیم. پس اگر دوست دارید این نوع غذاها را بشناسید، پیشنهاد می کنیم ما را در سفر همراهی کنید.

انواع چینی

می توان گفت در بین انواع ظروف غذاخوری، هیچ کدام به اندازه چینی محبوبیت ندارند و هیچ نوع ظروفی مانند کارد و چنگال روی میز ناهارخوری ما وجود ندارد. این دسته از ظروف که بسیار بادوام و از نظر بصری جذاب هستند، طول عمر بالایی دارند. در این میان، ظاهر آنها به خودی خود جذاب، جذاب و کاملاً جذاب است; بله، به شرطی که کیفیت لازم را داشته باشند! آنچه در مورد انواع ظروف چینی حائز اهمیت است دوام و مقاومت بالای آنها در عین کوچک بودن اندازه آنهاست. به عبارت دیگر شناورهای این دسته بدون اینکه زبری و ضخیم باشند مقاومت قابل قبولی دارند. با این متریال به راحتی می توانید طرح ها و اشکال مختلفی ایجاد کنید و همین امر باعث افزایش استفاده از آنها شده است. شاید به همین دلیل است که آنها بتوانند در جدول ایران به تیمی ماندگار تبدیل شوند.

یکی دیگر از مواردی که در مورد بشقاب چینی باید به آن اشاره کرد، در دسترس بودن و قیمت مناسب آنهاست. از ساده ترین ظروف بدون الگوی خاص گرفته تا غذاهای خاص و کلاسیک مناسب برای مهمانی های رسمی و سطح بالا; با استفاده از چینی می توانید انواع ظروف را برای مناسبت های خاص یا زندگی روزمره تولید کنید. افزودن یک خط نقره، طلا یا پلاتین به حاشیه اطراف آنها برای جذب مهمانان خوش ذوق، حتی مجالس رسمی، کافی است!

انواع ظروف غذاخوری چیست؟

برخی از مصرف کنندگان در تشخیص درست تفاوت بین ظروف سرامیکی و کارد و چنگال اشتباه می کنند

انواع سفال سرامیک

ممکن است بخش زیادی از مصرف کنندگان تفاوت ظروف سرامیکی و چینی را ندانند و این امری طبیعی است. از آنجایی که این دو نوع منبع مشابه یکدیگر هستند، در گذشته گاهی اوقات توسط برخی از فروشندگان رایج، به اشتباه به جای یکی برای دیگری به خریداران پیشنهاد می شد. بنابراین، به عنوان پیش نیاز برای درک انواع غذاهای ناسالم، بد نیست که تفاوت آنها را با محصولات چینی بدانید. ظروف سرامیکی بسیار ضخیم هستند، اگرچه به ضخامت محصولات چینی هستند، اما هیچ مقاومتی لازم نیست. این در حالی است که نسبت به چینی مات تر به نظر می رسد و معمولاً شفاف و براق تر است. البته نباید فراموش کرد که سازندگان سینک های سطح بالا این تفاوت را با استفاده از شیشه های مرغوب جبران می کنند. ظروف سرامیکی بیشتر برای استفاده روزمره و عمومی مناسب هستند. اما این بدان معنا نیست که نمی توان از مدل های خاص و باکیفیت در مراسم رسمی استفاده کرد.

نکته دیگری که در مورد بشقاب های چینی باید به آن اشاره کرد، مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب آنهاست. از ساده ترین ظروف بدون نقش و نگار گرفته تا نفیس ترین و کلاسیک ترین ظروف مناسب برای مهمانی های رسمی و پرمخاطب. با استفاده از ظروف چینی می توانید انواع ظروف را برای مناسبت های خاص یا برای زندگی روزمره تولید کنید. به سادگی یک حاشیه نقره ای، طلایی یا پلاتین را به حاشیه اطراف خود اضافه کنید، بنابراین حتی باهوش ترین مهمانان حتی در رسمی ترین مجالس نیز خیره خواهند شد!

انواع محصولات غذایی کدامند؟

برخی از مصرف کنندگان در اصلاح تفاوت بین کاشی و سرامیک و کاشی چینی اشتباه می کنند

انواع ظروف سرامیکی

بیشتر مصرف کنندگان ممکن است تفاوت واقعی ظروف سرامیکی و چینی را ندانند و این کاملا طبیعی است. از آنجایی که این دو نوع تجهیزات از نظر ظاهری شبیه هم هستند و فاصله چندانی با هم ندارند، گاهی حتی برخی از فروشندگان به اشتباه آنها را به جای یکدیگر به مشتریان عرضه می کردند. بنابراین به عنوان پیش نیاز شناخت انواع کارد و چنگال سرامیکی، خوب است تفاوت آن ها با محصولات چینی را بدانید. صفحات سرامیکی عموماً ضخامت بیشتری دارند و با وجود اینکه ضخامت آنها با محصولات چینی برابری می کند، مقاومت لازم را ندارند. این در حالی است که سطح آن بیشتر از چینی مات است و اغلب شفافیت و درخشندگی ندارد. البته نباید فراموش کرد که سازندگان ظروف سرامیکی مرغوب این تفاوت را با استفاده از لعاب های مرغوب جبران می کنند. انواع کاشی و سرامیک بیشتر برای مصارف روزمره و معمولی مناسب هستند. اما این بدان معنا نیست که نمی توان از مدل های خاص و باکیفیت برای مهمانی های رسمی استفاده کرد.

انواع ظروف سرامیکی

ممکن است بخش قابل توجهی از مشتریان تفاوت دقیق ظروف سرامیکی و چینی را ندانند و این کاملا طبیعی است. این دو نوع محصول از نظر ظاهری شبیه هم هستند و در گذشته حتی گاهی اوقات توسط برخی از فروشندگان غیرحرفه ای به اشتباه به جای یکدیگر در اختیار مشتریان قرار می گرفت. بنابراین به عنوان پیش نیاز شناخت انواع ظروف غذاخوری سرامیکی بد نیست تفاوت آن ها با محصولات چینی را نیز بدانیم. ظروف سرامیکی معمولاً ضخیم هستند و اگرچه با ضخامتی مشابه محصولات چینی ساخته می شوند، اما مقاومت لازم را ندارند. این باعث می شود که ظاهر مات تر از چینی باشد و معمولاً شفافیت و درخشندگی کمتری دارد. البته نباید فراموش کرد که معمولاً تولیدکنندگان ظروف سرامیکی مرغوب این تفاوت را با استفاده از چسب های مرغوب جبران می کنند. انواع ظروف سرامیکی برای استفاده روزمره و عمومی ایده آل هستند. اما این بدان معنا نیست که نمی توان از مدل های خاص و باکیفیت در مهمانی های رسمی استفاده کرد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ست ظروف آرکوپال

اگر می خواهید ظروف آرکوپال بخرید، فروشگاه آنلاینی پیدا کنید که ست آرکوپال مورد نظر شما را برای فروش داشته باشد. تفاوت ظروف آرکوپال با ظروف چینی یکی از شایع ترین نگرانی ها و سوالاتی است که مردم در مورد این مواد دارند. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که ظروف آرکوپال نوعی ظروف چینی است که هم ماندگاری و هم زیباتر از چینی است. سفال آرکوپال سبک تر و کمی شفاف تر است. به همین دلیل، اکثر مردم انتخاب دوم بین چینی و آرکوپال را انتخاب می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ظروف آرکوپال جدید اینجا کلیک کنید.

ظروف آرکوپال در واقع نشکن تر و سبک تر از شیشه و چینی هستند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که ظروف آرکوپال از همان مواد اولیه ظروف شیشه ای به همراه چند ماده معدنی ساخته می شوند، بنابراین تولید آنها بیشتر شبیه ظروف شیشه ای است تا چینی. چینی نوعی سرامیک است و به این ترتیب ظروف ساخته شده از ظروف چینی همانند ظروف سرامیکی مراحل پخت و پز و آماده سازی را طی می کنند. این نشان می دهد که خاک رس قبل از اینکه در قالب شکل بگیرد ابتدا شکل گل به خود می گیرد. پس از آن، یک لعاب منحصر به فرد قبل از پخت آن اعمال می شود.

خرید ظروف آرکوپال

اگر تصمیم به خرید ظروف آرکوپال دارید، باید به جوانب مختلف این محصول فکر کنید تا در نهایت بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. در یک مفهوم کلی باید بگوییم که مزایای استفاده از ظروف آرکوپال به طور قابل توجهی بیشتر از معایب آنهاست. بسیاری از مشتریان ظروف آرکوپال را به دلیل سبک وزن بودن این محصول انتخاب می کنند. به همین دلیل است که استفاده از ظروف آرکوپال را برای استفاده روزانه توصیه می کنند زیرا جابجایی و شستشوی آن را بسیار آسان می کند. دلیل دیگر این است که بسیار بادوام تر است.

علاوه بر این، امروزه در دسترس بودن این محصول در رنگ‌های متنوع در بازار، انتخاب را گسترده‌تر کرده و افراد با هر سلیقه‌ای را قادر می‌سازد تا ظروف آرکوپال مورد نظر خود را انتخاب کنند. برخورد با آنها برای شما آسان تر خواهد بود زیرا از مجموعه شیشه ای استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که ظروف آرکوپال از بسیاری از ظروف دیگر قوی تر، انعطاف پذیرتر و بادوام تر هستند. در نتیجه، می توان آنها را به عنوان یک انتخاب عالی در نظر گرفت. در کنار تمام این مزایا باید به قیمت مقرون به صرفه آنها نیز اشاره کرد. الگوهای آرکوپال فرانس منظره‌ای دیدنی هستند زیرا علاوه بر هدفی که برای آن طراحی شده‌اند، یعنی استفاده در زمان صرف غذا، برای استفاده در زمینه‌های تزئینی نیز مناسب هستند. بشقاب های تخت، کاسه ها، لیوان ها و سایر اقلام را می توان در الگوی آرکوپال فرانسه یافت. زمان شام با طراحی متمایز الگوی آرکوپال فرانسه لذت بخش تر می شود. اگر خانواده دارید و می خواهید زمان شام را به تجربه ای تبدیل کنید که همه آن را به خاطر بسپارند، پس الگوهای آرکوپال فرانسه دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. یافتن یک وب سایت معتبر با ظروف آرکوپال برای فروش و ثبت سفارش امکان پذیر است زیرا بسیاری از افراد خرید ست عقیق را به گزینه های دیگر ترجیح می دهند.

ظروف آرکوپال 

در نتیجه، انتخاب چنین مجموعه ای به شما امکان می دهد ترکیبی را به دست آورید که هم ترجیحات و هم نیازهای شما را برآورده می کند. حتی با وجود اینکه احتمال خراب شدن یا بریدگی ظروف آرکوپال کم است، باید به خاطر داشت که از ظروف آرکوپال که خراشیده یا بریده شده اند استفاده نکنید. ترک های ظروف آرکوپال به طور بالقوه می توانند تعداد زیادی باکتری و سایر عوامل بیماری زا را جمع آوری کنند. در نتیجه، این ظروف خطر قابل توجهی برای سلامتی به همراه دارند و می توانند باعث بروز مشکلات مختلفی شوند.

علاوه بر این، ترک خوردگی این ظروف، تمیز کردن آنها را به میزان قابل توجهی برای شما دشوارتر می کند و همچنین پتانسیل آسیب رساندن و بریدگی لب های شما را نیز دارد. وقتی نوبت به خرید یک ست شام می رسد، احتمالاً تصمیم گیری برای شما چالش برانگیزتر خواهد بود زیرا امروزه انتخاب گسترده ای از ظروف عقیق در بازار موجود است. در این راستا، توصیه می کنیم ابتدا در مورد ظاهر مورد نظر خود تصمیم بگیرید و تنها پس از آن شروع به انتخاب کنید. برای مثال، متوجه شوید که آیا ظروف گرد را ترجیح می دهید یا آنهایی که زاویه دار و برآمده هستند. با مشخص کردن این موضوع می‌توانید تصمیم خود را بسیار ساده‌تر کنید، زیرا انجام این کار تعداد اقدامات احتمالی پیش روی شما را کاهش می‌دهد. مجموعه ای از ظروف آرکوپال به دلیل خواص مفید و قابل توجهی که دارند به راحتی می توانند تمام نیازهای شما را برآورده کنند.

ست ظروف آرکوپال

قبل از تصمیم عاقلانه باید عوامل و پیشنهادات مختلفی را در نظر بگیرید تا مجموعه ایده آلی از ظروف آرکوپال را برای خود انتخاب کنید. هنگام جستجوی ظروف غذاخوری جدید، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر گرفته شود اندازه ظروف است. باید به خرید ظروف آرکوپال فکر کنید زیرا ابعاد آنها با فضای موجود در کمدها، قفسه ها و حتی ماشین ظرفشویی شما به خوبی کار می کند.

احتمالاً مانند بسیاری از افراد دیگر ظروف بزرگتر را ترجیح می دهید، اما باید در نظر داشته باشید که مکان و فضای قرار دادن این ظروف داخل کابینت است و در نتیجه باید فضای کافی برای آنها وجود داشته باشد. علاوه بر این، اکیداً پیشنهاد می کنیم با ست هایی از ظروف آرکوپال که دارای قطعات قابل تعویض هستند و در هر زمانی قابل ارتقا هستند، بروید. اگر در چنین شرایطی هستید و مثلاً به بشقاب‌ها و کاسه‌های سوپ علاقه بیشتری دارید یا به آن نیاز دارید، می‌توانید از گزینه‌های دیگر صرف نظر کنید و به جای خرید سایر اقلام، فقط هزینه این قطعات را بپردازید.



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دال ها، زیرزمین ها و فضاهای خزنده سه سیستم پایه اصلی مورد استفاده در خانه ها هستند. در مناطق مرطوب و ساحلی، گاهی اوقات مرسوم است که خانه ها را روی پست نیز قرار دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازسازی خانه های کلنگی در اصفهان کلیک کنید.

اسلب

دال احتمالاً ساده ترین پایه برای ساخت است. این یک پد بتنی صاف است که مستقیماً روی زمین ریخته می شود. آماده سازی محل بسیار کمی، قالب بندی بسیار کمی برای بتن و کار بسیار کمی برای ایجاد نیاز دارد. در مکان‌های هموار در آب‌وهوای گرم‌تر به خوبی کار می‌کند - در شمال با مشکلاتی مواجه است، زیرا زمین در زمستان یخ می‌زند و این یخ زدگی می‌تواند در بدترین حالت تخته را جابجا کند و حداقل منجر به کف‌های سرد در زمستان شود. سطح مقطع یک دال معمولی به این صورت است.

در اطراف لبه دال، بتن تیری را تشکیل می دهد که احتمالاً 2 فوت عمق دارد. بقیه دال 4 یا 6 اینچ ضخامت دارد. یک لایه شن 4 یا 6 اینچی در زیر دال قرار دارد. یک ورق پلاستیکی 4 میلی متری بین بتن و شن قرار دارد تا رطوبت را از بین ببرد. مشبک سیمی 6 اینچ در 6 اینچ (که با خط نقطه در دال نشان داده می شود) و میله های تقویت کننده فولادی (که توسط دایره های سفید در پایین تیرها نشان داده شده است) در بتن تعبیه شده است.

دال شناور چیست ؟

اغلب می شنوید که از این نوع پی به عنوان "دال شناور" یاد می شود - روی خاک "شناور" می شود و بتن عمیق تر اطراف لبه آن را در جای خود نگه می دارد. در آب و هوای شمالی، بتن اطراف لبه باید به اندازه کافی عمیق شود که در زمستان زیر خط یخبندان باقی بماند.

یک چیز در مورد دال این است که لوله فاضلاب و گاهی اوقات قسمت زیادی از مجرای برق باید قبل از ریختن بتن در جای خود قرار گیرد. لوله های فاضلاب در واقع در دال تعبیه شده اند.

خانه ای با زیرزمین با سوراخی به عمق 8 فوت شروع می شود. در پایین سوراخ یک دال بتنی قرار دارد و سپس دیوارهای بتنی یا بلوک خاکستری دیوارهای بیرونی زیرزمین را تشکیل می دهند. در واقع، یک زیرزمین در اکثر موارد به سه قسمت ریخته می شود: "تیرها"، سپس دیوارها، و سپس دال داخل دیوارها، مانند این.

این روش به ضد آب نگه داشتن زیرزمین کمک می کند. قطعه L شکل یک میله تقویت کننده فولادی برای اتصال تیر و دیوار به یکدیگر است.

فضای خزنده چندین مزیت نسبت به زیرزمین ها و دال ها دارد:

خانه را از روی زمین بلند می کند (به ویژه در مناطق مرطوب یا مستعد موریانه مهم است).
قیمت آن بسیار کمتر از زیرزمین است و از نظر قیمت با دال قابل مقایسه است.
کانال کشی و لوله کشی می توانند در فضای خزنده اجرا شوند، به این معنی که سرویس دهی و جابجایی آنها در طول عمر خانه آسان است.

بیشتر اوقات، یک فضای خزنده از بلوک خاکستر با رو به آجر ساخته شده است.

این دقیقاً چگونه خانه نمونه ما در کنار هم قرار گرفته است. تصویر بالا نشان می دهد که فونداسیون تمام شده چگونه به نظر می رسد.



:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد خانه های آمریکایی این است که اکثریت عظیم آنها با استفاده از شیوه های ساختمانی کاملاً استاندارد ساخته شده اند. یکی از دلایل این ثبات مجموعه ای از قوانین ساختمانی یکسان است که در سراسر کشور اعمال می شود. دلیل دیگر هزینه است -- تکنیک های مورد استفاده برای ساخت خانه ها مسکن قابل اعتماد را به سرعت با هزینه کم (به طور نسبی) تولید می کنند. اگر در حال ساخت خانه ای را تماشا کنید، برای ااطلاعات بیشتر در مورد زمین برای ساخت خانه ویلایی اینجا کلیک کنید.

متوجه خواهید شد که مراحل زیر را طی می کند:

درجه بندی و آماده سازی ساخت فونداسیون

  • کادر بندی
  • نصب درب و پنجره
  • سقف سازی
  • سایدینگ
  • برق خشن
  • لوله کشی خشن
  • HVAC خشن
  • عایق
  • دیوار خشک
  • زیرانداز
  • برش بزنید
  • رنگ آمیزی
  • برق را تمام کنید
  • پیشخوان و کابینت حمام و آشپزخانه
  • لوله کشی را تمام کنید
  • فرش و کفپوش
  • HVAC را تمام کنید
  • اتصال به آب اصلی یا حفاری چاه
  • به فاضلاب یا نصب سیستم سپتیکلیست پانچ

پیمانکار ساختمان

سیاری از این مراحل توسط خدمه مستقلی که به عنوان پیمانکار فرعی شناخته می شوند انجام می شود. به عنوان مثال، قاب بندی به طور کلی توسط یک پیمانکار فرعی متخصص در قاب سازی انجام می شود، در حالی که سقف سازی توسط یک پیمانکار فرعی کاملاً متفاوت و متخصص در زمینه سقف انجام می شود. هر پیمانکار فرعی یک تجارت مستقل است. همه پیمانکاران فرعی توسط پیمانکاری هماهنگ می شوند که بر کار نظارت می کند و مسئولیت تکمیل خانه را به موقع و با بودجه دارد.

ما این مراحل مختلف را طی خواهیم کرد تا بتوانید ببینید که چه چیزی درگیر است، همه مراحل را درک کنید و در مورد مواد مختلف مورد استفاده در فرآیند ساخت و ساز اطلاعات کسب کنید. ما از یک خانه معمولی سه خوابه به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد.



:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami


اما در واقع چه چیزی بسته بندی پایدار را از مواد بسته بندی معمولی متمایز می کند؟ مواد غیر پایدار و غیر دایره ای اغلب در بسته بندی های معمولی استفاده می شوند. کاغذی که برای آن درختان قطع می شود، پلاستیکی که از نفت ساخته شده است. منابع محدود، که ما در حال حاضر بسیار کمی از آنها داریم، در حالی که بسیاری از امکانات دیگر وجود دارد.

این قدیمی است و ما کارها را متفاوت انجام می دهیم. ما مواد طبیعی را که در غیر این صورت دور ریخته می‌شوند و می‌سوزانند به بسته‌بندی باکیفیت برای محصولات شما تبدیل می‌کنیم. محصولات محافظت می شوند تا کیفیت آنها حفظ شود و ماندگاری بیشتری داشته باشند. و مصرف کننده می بیند که شرکت شما پایداری را در دستور کار خود قرار داده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی میوه خشک کلیک کنید.

بسته بندی میوه خشک پایدار ساخته شده از مقوا و کاغذ بر اساس ضایعات کشاورزی

پPaperWise بسته بندی را از مقوا و/یا کاغذ بسته به کاربرد تولید می کند. برخی از محصولات به محافظت در برابر ضربه های مکانیکی (مانند ضربه و ضربه در حین حمل و نقل) نیاز دارند و می توانند از ضخامت مقوا به خوبی استفاده کنند. جعبه ها و کارتن های ما در اندازه های مختلف موجود است و به دلخواه قابل چاپ می باشد.

ما همچنین کاغذ را در ضخامت های مختلف عرضه می کنیم. این مناسب است، به عنوان مثال، برای بسته بندی و بسته بندی محصولات در فروشگاه ها، کافه ها و در بازار. با روکش مقاوم در برابر چربی و رطوبت، به مشتریان اطمینان داده می شود که غذای آنها به همان اندازه که داخل آن است، بدون کثیفی روی دست و یا کیفشان خوش طعم می شود. علاوه بر این، کاغذ به عنوان بسته بندی داخلی (منبت کاری) استفاده می شود که از محصولات شما هنگام حمل محافظت می کند.

چرا بسته بندی میوه های پایدار؟

پایداری در سال های اخیر اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است و این روند در آینده قابل پیش بینی کاهش نخواهد یافت. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای آگاه هستند که انتخاب های آنها بر روی زمین تأثیر می گذارد و هر فردی می تواند سهم خود را برای تبدیل جهان به مکانی پایدارتر انجام دهد. بنابراین مردم کمتر و کمتر از پلاستیک استفاده می‌کنند و به برچسب‌هایی توجه می‌کنند که تضمین می‌کند یک کالا تا حد ممکن آسیب کمتری به جهان وارد می‌کند و بیشترین تأثیر مثبت ممکن را دارد.

برندهایی که برای مصرف کنندگان آگاه جذاب هستند، راه را برای روی آوردن به کاغذ و بسته بندی پایدار پیش می برند. برای مثال، اکثر مردم اکنون می‌دانند که کاغذهای معمولی منجر به جنگل‌زدایی می‌شوند و بسته‌بندی‌های پلاستیکی و وسایل دور ریختنی مسئول تولید «سوپ» پلاستیکی در اقیانوس و مرگ پرندگان و حیوانات دریایی هستند.

پایدارترین مواد بسته بندی میوه چیست؟

مصرف کنندگان از دیدن لوگوی ما بر روی مواد شما خوشحال خواهند شد. کاغذ و مواد بسته بندی انقلابی ما در واقع از ضایعات کشاورزی ساخته شده است. به طور خاص، زباله های کشاورزی از کشورهای در حال توسعه، که در آن یک مشکل بزرگ و فریاد برای کاربرد سازگار با محیط زیست است. از نظر ما، این پایدارترین مواد بسته بندی است که در حال حاضر برای سازمان ها، مؤسسات و شرکت ها در دسترس است.

در محصولات کشاورزی در سراسر جهان مانند برنج، گندم، جو، ذرت، شاهدانه و نیشکر تنها 20 درصد از این گیاه استفاده می شود. 80 درصد دیگر، ساقه و برگ، زباله محسوب می شوند. این زباله ها سوزانده می شوند: در اروپا در نیروگاه ها، اما در بسیاری از نقاط در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا نیز در هوای آزاد. بدیهی است که این برای محیط زیست خوب نیست، زیرا مواد خام با ارزش در هنگام احتراق از بین می روند و دود زیادی به شکل دود و CO2 در فضای باز آزاد می شود.



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

هنگام بسته بندی دسرهای خوشمزه و تزئین شده خود برای مشتریان، می خواهید مطمئن شوید که سفارشات آنها دست نخورده، قابل ارائه و آماده برای خوردن می رسد! تحویل کیک به مشتریان یا حمل و نقل کالاهای پخته شده به اماکن پذیرایی می تواند دردسرساز باشد اگر به درستی بسته بندی نشده باشند. آخرین چیزی که مشتری می‌خواهد این است که ببیند سفارش دسر مورد انتظارش در حین تحویل ورق خورده یا آسیب دیده است.

برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی گز کلیک کنید.

حمل و نقل ایمن دسرها به مشتریان هرگونه شکایت یا ناامیدی احتمالی را از بین می برد. اگرچه راه‌های مختلفی برای ارائه درست شیرینی‌ها وجود دارد، اما ممکن است روش‌هایی برای یک نوع خاص از دسر بهترین کارآمد باشد. اگر صاحب نانوایی یا تهیه کننده غذا هستید، در زیر ایده های مفیدی برای بهترین راه ها برای ارائه ایمن دسرهایتان آورده شده است.

چه نوع بسته بندی دسر را باید انتخاب کنم؟
ایجاد دسرهای فراموش نشدنی برای مشتریان شما بسیار مهم است، زیرا تأثیری عالی و ماندگار از کسب و کار شما ایجاد می کند. برای اطمینان از اینکه دسرهای شما به همان اندازه که طعمشان شگفت انگیز است، باید بسته بندی دسری را پیدا کنید که شیرینی های شما را دست نخورده نگه دارد.

هنگام جستجوی مجموعه‌های جعبه‌های خوراکی و ظروف دسر، تصمیم گرفتن اینکه کدام بسته‌بندی برای سرویس نانوایی یا پذیرایی شما بهترین کارایی را دارد، ممکن است گیج‌کننده باشد. بسته به نوع دسرهایی که از مهمانان پذیرایی می کنید، باید به دنبال ظروف مناسبی برای شیرینی های شما بگردید تا در هنگام تحویل آسیبی نبیند. ظروف دسر را در اندازه ها و شکل های مختلف انتخاب کنید تا انواع خوراکی های شیرین شما را در خود جای دهد.

 

جعبه های کیک
جعبه های کیک برای سفارشات نانوایی یا حمل کیک های مات شده به مکان ها عالی هستند. جعبه‌های کیک که با لبه‌های تاشو طراحی شده‌اند و عموماً مسطح هستند، برای استفاده حداکثری از فضای ذخیره‌سازی آشپزخانه تجاری شما ایده‌آل هستند. جعبه‌های کیک باید حس سبکی داشته باشند، اما دارای دیواره‌های بادوام باشند تا در حین حرکت، دسرها را در خود جای دهند. اگر به دنبال بسته بندی تارت های خامه ای، کیک ها و شیرینی های مات شده هستید، به دنبال ظروف کیک باشید که دارای روکش روغنی برای از بین بردن کثیفی ها هستند.

جعبه های کیک
جعبه های کیک برای سفارشات نانوایی یا حمل کیک های مات شده به مکان ها عالی هستند. جعبه‌های کیک که با لبه‌های تاشو طراحی شده‌اند و عموماً مسطح هستند، برای استفاده حداکثری از فضای ذخیره‌سازی آشپزخانه تجاری شما ایده‌آل هستند. جعبه‌های کیک باید حس سبکی داشته باشند، اما دارای دیواره‌های بادوام باشند تا در حین حرکت، دسرها را در خود جای دهند. اگر به دنبال بسته بندی تارت های خامه ای، کیک ها و شیرینی های مات شده هستید، به دنبال ظروف کیک باشید که دارای روکش روغنی برای از بین بردن کثیفی ها هستند.

 

2. ظروف دسر را پاک کنید
اگر به دنبال این هستید که به مهمانان یک دید کاملاً دسترسی به خوراکی ها بدهید، ظروف دسر شفاف گزینه ای عالی برای کسب و کار شما هستند. ظروف دسر شفاف با دید استثنایی و پوششی با درخشندگی بالا را پیدا کنید تا جلوه ای درخشان به ارائه دسر خود ببخشید. ظروف دسر شفاف فوراً میزهای دسر را در رویدادهای پذیرایی بالا می‌برند، زیرا خوراکی‌ها می‌توانند به صورت جداگانه یا منحصر به فرد برای مهمانان نمایش داده شوند. چیدمان جعبه‌های خوراکی شفاف برای مشتریان در نانوایی شما برای این که مهمانان بتوانند طیف وسیعی از شیرینی‌هایی را که مؤسسه شما ارائه می‌دهد ببینند، عالی است.

کیسه های درمانی قابل آب بندی مجدد
کیسه‌های قابل بسته‌بندی برای تحویل مقادیر زیادی آب نبات و شیرینی‌های سفت ایده‌آل است، کیسه‌های خوراکی قابل بسته شدن دسرها را تازه نگه می‌دارد. کیسه های خوراکی قابل بسته شدن مجدد برای خدمات پذیرایی که به دنبال بسته بندی دسرها و چیدمان آنها در محل در محل مشتری شما هستند ایده آل هستند. اگر صاحب یک نانوایی هستید، شکلات های مخصوص خود را در کیسه های قابل بسته بندی مجدد در نظر بگیرید. کیسه‌های خوراکی با طراحی قابل آب‌بندی گرما را برای حفظ تازگی انتخاب کنید تا شیرینی‌ها بتوانند در مدت زمان طولانی‌تری سبک و مطبوع بمانند. کیسه‌های شیک با زیپ‌های سنگین دسترسی آسان را برای مهمانان فراهم می‌کنند و غذاها را بلافاصله پس از هر رویدادی قابل حمل می‌کنند.

سفارشات پذیرایی
اگر دسرهای شما به دما حساس هستند، غذاها را در یک کولر بسته بندی کنید.
اگر به دنبال مونتاژ دسرهای خود در محل هستید، مواد را در ظرف های جداگانه بسته بندی کنید.
چندین نوع خوراکی را در ظروف شفاف بسته بندی کنید، قبل از اینکه آنها را در ایستگاه دسر بچینید تا سازماندهی و تمیزی داشته باشند.
جعبه های ضد ضربه را انتخاب کنید تا کیک ها و شیرینی ها در حین حمل و نقل سقوط نکنند.

4. دسرهای بسته بندی شده به صورت جداگانه
دسرهای بسته بندی جداگانه راه حل مناسبی برای رویدادهای پذیرایی یکبار مصرف یا شیرینی فروشی ها هستند. بسته بندی شیرینی های جداگانه به مهمانان این امکان را می دهد تا بدون نگرانی در مورد ظروف پذیرایی مشترک، شیرینی های دلخواه خود را در میزهای دسر انتخاب کنند. بسته بندی شیرینی ها به صورت جداگانه در نانوایی شما باعث می شود که دسرها را مستقیماً پس از سفارش مشتری بسته بندی کنید. ظروفی را انتخاب کنید که مهر و موم محکمی داشته باشند تا از ریختن شیرینی ها در حین تحویل جلوگیری شود. دسرهایی که به صورت جداگانه بسته بندی می شوند نیز برای مدیریت اندازه وعده ها در رویدادهای پذیرایی یا محل شما ایده آل هستند.

5. کولرهای قابل حمل
کولرهای قابل حمل راه حل مناسبی برای حمل و نقل ایمن دسرها به مراکز پذیرایی یا مشتریان دوردست هستند. اگر کیک، موس یا شیرینی‌هایی دارید که از نظر دما ایمن هستند، دسرها را در خنک‌کننده‌ها بسته‌بندی کنید تا از آب شدن شیرینی‌ها در حین حرکت جلوگیری کنید. با این حال، به جای پر کردن کولرها با یخ نامرتب، ورقه های یخ قابل استفاده مجدد را در داخل کولرها قرار دهید. کیسه های یخ قابل استفاده مجدد از آسیب رساندن به دسرها جلوگیری می کند و بعد از استفاده تمیز کردن آنها بسیار آسان تر است. حمل دسرها به مکان‌ها با کولرهای قابل حمل به شما امکان می‌دهد منطقه‌ای را که کسب‌وکارتان خدمات تحویل را ارائه می‌دهد گسترش دهید، زیرا شیرینی‌های شما اکنون می‌توانند در فواصل طولانی حمل و نقل به مکان‌هایی را تحمل کنند.

سفارشات پذیرایی در مقابل سفارشات را بردارید
مونتاژ صحیح سفارشات در یک مرکز خدمات غذایی یا یک سرویس پذیرایی نیاز به بسته بندی متفاوتی دارد که به بهترین وجه برای هر نوع سناریو مناسب است. اگر یک نانوایی یا کافه دارید، ممکن است متوجه شوید که بسته بندی دسرها در ظروف سبک وزن و تاشو برای خدمات رسانی سریع به مشتریان حاضری عالی است. با این حال، اگر صاحب یک کسب و کار پذیرایی هستید، دسرهای شما باید در مقابل حمل و نقل به مکان های دور یا نزدیک و در عین حال دست نخورده نگه داشتن خوراکی ها مقاومت کنند.

سفارشات را دریافت کنید
به دنبال جعبه های کیک تاشو باشید و کیسه هایی را که فضای زیادی را در قسمت آماده سازی آشپزخانه شما اشغال نمی کنند، سرو کنید.
بسته بندی دسر را انتخاب کنید که سبک وزن و در عین حال محکم باشد و بیشترین راحتی را برای مهمانان فراهم کند.
اطمینان حاصل کنید که اندازه های مختلف ظروف دسر را در محل خود در دسترس دارید تا انواع سفارشات را به درستی بسته بندی کنید.
ظروف مقاوم در برابر چربی را برای جلوگیری از آشفتگی در حین حرکت انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

چگونه رستوران شما می تواند غذا را با خیال راحت بسته بندی کند
با اقدامات جدید غذاخوری به دلیل همه‌گیری COVID-19، گزینه‌های بیرون‌بر و تحویل غذا اکنون به یک راه نجات حیاتی برای باز نگه داشتن رستوران‌ها در طول دوره‌های قرنطینه تبدیل شده‌اند. در حالی که فست فودها و کافی‌شاپ‌ها در بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها به خوبی آشنا هستند، سایر رستوران‌های غذاخوری، از رستوران‌های خانوادگی گرفته تا رستوران‌های خوب، ممکن است برای این تغییر ناگهانی مشکل پیدا کنند.

بنابراین، چگونه یک رستوران غذایی را برای مشتریان خود آماده می کند که آن را گرم، ایمن و عاری از آلودگی نگه دارد؟ در پست امروز، به این می پردازیم که چه محصولات بسته بندی برای تهیه اقلام غذا و نوشیدنی برای تحویل و تحویل مناسب هستند.

برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی پک رستورانی اینجا کلیک کنید.

در مصرف نوشیدنی های گرم احتیاط بیشتری کنید
اگرچه برای بسیاری از کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها امری عادی است، اما رستوران‌هایی که اکنون نوشیدنی‌های گرم می‌فروشند، ممکن است به بسته‌بندی آن‌ها برای مشتریان عادت نداشته باشند.

برای اطمینان از اینکه نوشیدنی‌های مشتری شما گرم و بدون ریختن تحویل می‌شوند، حتماً نوع مناسب فنجان‌ها را تهیه کنید. لیوان های کاغذی و فوم استاندارد بسیار مقرون به صرفه هستند اما می توانند به راحتی بیش از حد گرم شوند و برای نوشیدنی های سردی که در محل فروش مصرف می شوند مناسب تر هستند. جایگزین‌های قوی‌تر شامل لیوان‌های فلزی یا پلاستیکی است که احتمال شکستن یا ریختن آن‌ها بسیار کمتر است، اما تهیه آن برای رستوران‌ها اغلب بسیار پرهزینه است.

لیوان های داغ کاغذی راه حل مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند. این فنجان‌ها که توسط یک لبه نورد پشتیبانی می‌شوند و برای جلوگیری از نشتی پوشش داده شده‌اند، به اندازه کافی محکم هستند تا دمای بالاتر را تحمل کنند و در عین حال به اندازه کافی سبک هستند که توسط راننده یا مشتری حمل شود.

با کیسه های فویل از رطوبت جلوگیری کنید
در یک آشپزخانه شلوغ انتظار رطوبت وجود دارد، حتی اگر اتاق غذاخوری اکنون خالی باشد. اما وقتی با غذاهای خشک‌تر مانند نان، تورتیلا و شیرینی سروکار دارید، رطوبت می‌تواند منجر به خیس شدن یا سست شدن غذا قبل از رسیدن به درب منزل شود.

اگر به دنبال گرم نگه داشتن غذای خود بدون رطوبت بیش از حد هستید، از کیسه های فویل به عنوان بسته بندی استفاده کنید. برای اقلام غذایی مانند اسپرینگ رول، بوریتو، هات داگ و نان نان، کیسه های فویل آلومینیومی از مواد غذایی حساس در برابر نور و رطوبت محافظت می کنند، در حالی که آنها را به اندازه کافی گرم نگه می دارند تا بخورند.

آشپزخانه خود را به بسته بندی مواد غذایی از شرکت بسته بندی مجهز کنید
اگرچه کووید-19 فشار قابل توجهی بر رستوران‌ها و صنایع غذایی وارد کرده است، تغییر به سمت خدمات تحویل و تحویل می‌تواند به این مشاغل کمک کند در مسیر درست باقی بمانند. اگر می‌خواهید رستوران خود را برای خدمات تحویل و تحویل غذا آماده کنید، لوازم بسته‌بندی مواد غذایی را از The Packaging Company تهیه کنید.

با ارائه همه چیز، از کیسه های کاغذی، ظروف بیرون بری و بسیاری از اقلام ویژه، می توانیم به رستوران شما کمک کنیم تا در ارائه خدمات باکیفیت بیرون بری که نشان دهنده اشتیاق شما به غذا و غذاخوری شماست، حتی اگر در خانه باشند، برتر باشد. امروز کاتالوگ بسته بندی مواد غذایی ما را مرور کنید!

مهمتر از آن، اگر تصمیم به فروش نوشیدنی‌های گرم در فنجان دارید، به یاد داشته باشید که درب و آستین فنجان داغ را تهیه کنید. بدون آنها، راننده تحویل شما یا مشتری شما ممکن است به طور تصادفی نوشیدنی را بریزد یا خودشان را بسوزانند که این امر بر استانداردهای مراقبت از مشتری شما منعکس نمی شود.

تمام غذاها را برای حفظ طعم مهر و موم کنید
به خوبی شناخته شده است که زمانی که غذا در دمای اتاق قرار می گیرد، کیفیت آن بسیار سریعتر از بین می رود. این امر مخصوصاً اگر در حال دست زدن به غذاهایی باشید که در هوای گرم و آزاد مستعد فاسد شدن هستند، مانند سوشی، گوشت و برخی دسرها. اگرچه با یک سرویس تحویل سریع قابل پیشگیری است، اما اگر غذا به طور ایمن بسته بندی نشده باشد و برای مدت طولانی در هوای آزاد بماند، احتمال خطر برای سلامتی نیز وجود دارد.

با توجه به تغییر گزینه‌های تحویل جدید، درست است که غذاخوری‌ها نمی‌توانند غذا را به همان اندازه تازه از آشپزخانه تجربه کنند. اگرچه این ممکن است ضربه ای به بسیاری از سرآشپزهایی باشد که زمان و انرژی زیادی را صرف پخت و پز می کنند، اما رستوران ها هنوز هم می توانند غذای باکیفیت را با راه حل های مناسب بسته بندی مواد غذایی ارائه دهند.
راه حل ارائه غذای با کیفیت رستوران به مشتریانتان در خانه این است که غذای تازه پخته شده را تا حد امکان سریع و مطمئن ببندید. مدیران رستوران باید اطمینان حاصل کنند که سرآشپزها یا آشپزها به راحتی به ظروف بیرون بری در آشپزخانه دسترسی دارند تا بتوان غذای تازه پخته شده را به سرعت برای جمع آوری یا تحویل بسته بندی کرد.

اگر رستوران شما سس‌ها، سس‌ها یا چاشنی‌ها را نیز ارائه می‌کند، می‌توانید آن‌ها را به ظروف بیرون‌بر اضافه کنید یا به‌طور جداگانه در محصولات بسته‌بندی مانند ظروف سوپ قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()