میناکاری ساعت
نوشته شده توسط : b.gholami

ساعت دیواری میناکاری یکی از زیباترین محصولات تزیینی و کاربردی صنایع دستی اصفهان است. برای آوردن فضای اصیل سنتی ایرانی می توانید از ساعت دیواری مینا در محیط خانه یا محل کار خود استفاده کنید. در طراحی ساعت میناکاری اصفهان از رنگ های شاد میناکاری و لاجوردی استفاده شده تا حس آرامش را به بیننده القا کند. تندیس ساعت دار گلدان مینا کاری اینجا کلیک کنید.

ساعت میناکاری شده

ساعت دیواری میناکاری نمونه بسیار زیبایی از هنر اصیل ایرانی در کنار تکنولوژی برای آسان کردن زندگی مردم است. محصولات صنایع دستی ایران زمین در بین علاقه مندان داخل و خارج از کشور ارزشمند است. ساعت دیواری میناکاری شده بسیار زیباست و با هر دکوراسیون ایرانی قابل ترکیب است. رنگ های شاد مینا بسیار جذاب است و به شما این امکان را می دهد که ظروف میناکاری را با سایر عناصر تزئینی خود هماهنگ کنید.

ساعت دیواری میناکاری قابل استفاده برای منزل و محل کار می باشد و محدودیتی در محل استفاده وجود ندارد. بخشی از هنر استادان میناکاری ایرانی در ساخت ساعت های میناکاری به نمایش گذاشته می شود تا قدر فرهنگ اصیل ایرانی خود را بدانیم.

ساعت میناکاری شده مسی

ساعت دیواری از مینای مسی مرغوب می باشد که توسط استاد میناکاری در رنگ های زیبای آسمانی و لاجوردی طراحی شده است. قطر صفحه ساعت 30 سانتی متر است. موتور ساعت با کیفیت و ساخت تایوان می باشد. در صورت تمایل می توانید هر موتوری را به واحد فروش بفرستید. ساعت میناکاری اصفهان یکی از زیباترین صنایع دستی ایرانی است که می توان از آن به صورت کاملا کاربردی استفاده کرد و با فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان همخوانی دارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: