جنس مخازن پلی اتیلن چیست ؟
نوشته شده توسط : b.gholami

 مخازن آب عمودی یا مخازن ایستاده از پلی اتیلن سنگین با چگالی بالا ساخته شده اند. ارتفاع این محصولات از عرض آنها بیشتر است و به صورت عمودی بر روی زمین نصب می شوند. مخزن پلی اتیلن ایستاده را می توان برای فضاهای باز یا محیط های داخلی بلند استفاده کرد. مصارف اصلی این مخازن شامل آب شرب شهری، صنعتی و کشاورزی است.

ظرفیت مخزن آب

کاربران می توانند مخزن آب مورد نظر خود را در ظرفیت ها و اندازه های مختلف خریداری کنند. ظرفیت مخازن آب عمودی «مجتمع پلاستیک طبرستان» از 100 لیتر تا 40 هزار لیتر متغیر است. علاوه بر این مخازن پلاستیکی را می توان بر اساس تعداد لایه ها به انواع فوم تک لایه، دو لایه، سه لایه و چهار لایه تقسیم کرد. برای مایعات غیر از آب، مخازن تک لایه به طور کلی مناسب هستند. زیرا نسبت به مخازنی که بارها وارد کوره شده اند مقاومت بالاتری دارند. مخازن سه لایه و چهار لایه از رشد جلبک ها و نور مستقیم خورشید در امان هستند.

این روزها به دلیل کمبود آب، استفاده از مخازن آب اصفهان تانک علاوه بر نیاز خانگی، در سایر صنایع نیز دیده می شود. مخازن یا منابع آب موجود در بازار از مواد مختلفی مانند فلز، فایبرگلاس، پلی پروپیلن و پلی اتیلن ساخته می شوند. مخازن آب با توجه به نوع، اندازه و تعداد لایه های به کار رفته در آنها دسته بندی های مختلفی دارند.

در ضمن جنس پلی اتیلن این مخازن نسبت به سایر مخازن بهتر است. در این مقاله شما را با انواع مخازن آب آشنا می کنیم. با ما باشید تا علاوه بر استفاده از تانکر آب، و انواع آن را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است منبع آب از حجم 1000 لیتر و بیشتر قابل سفارش است. برای خرید مخزن آب می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا توسط کارشناسان تیم مخزن آب راهنمایی شوند.

تولید کنندگان مخازن آب 

وان تانک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کشور در زمینه تولید انواع مخازن آب (سیسترن) در انواع و اندازه های مختلف می باشد. این شرکت اولین تولید کننده مخازن سایز بزرگ می باشد و قابلیت ساخت سفارشی انواع آب نما را برای مشتریان خود دارد.

قبل از خرید مخزن طبرستان باید به انتخاب مخزن مناسب بسته به نیاز خود توجه کنید. نوع مخزن مورد نظر، حجم مخزن، شکل و هندسه مخزن و هزینه آن از جمله پارامترهای موثر در تصمیم گیری شما می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: