پوستر تبلیغاتی چیست؟
نوشته شده توسط : b.gholami

سفارش طراحی پوستر تبلیغاتی پوستر یک رسانه چاپی است که برای تبلیغ یک رویداد، محصول یا خدمات استفاده می شود. این ابزار متن و عناصر گرافیکی یا تصاویر را به نحوی مناسب با هم ترکیب می کند تا بتواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

ابزارهای دیگری مانند تبلیغات در فیس بوک، گوگل، اینستا و غیره. گران و موقتی هستند، اما چون پوستر یک بار ساخته می شود و همیشه در معرض دید مشتریان است، تاثیر بیشتری دارد و هزینه کمتری برای شما دارد. در این مقاله در مورد استفاده از انواع پوستر و مزایای استفاده از پوستر صحبت خواهیم کرد. با مهر قدیمی بمانید

انواع پوستر

بسیاری از افراد هنگام چاپ پوستر کهن بلاگ و انجام کارهای تبلیغاتی نمی دانند که پوسترها انواع مختلفی دارند و کاربردهای پوستر متفاوت است. به همین دلیل بدون توجه به اینکه چه نوع پوستری برای کارشان مناسب است و بدون در نظر گرفتن کاربرد آن اقدام به طراحی و چاپ پوستر می کنند. در این قسمت انواع پوستر را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید قبل از شروع نوع پوستر متناسب با هدف خود را مشخص کنید و سپس به طراحی و چاپ آن بپردازید.

پوسترهای رویداد

پوسترهایی که معمولا برای اعلام یک رویداد بزرگ استفاده می شوند پوستر رویداد نامیده می شوند. این نوع پوستر معمولاً برای هماهنگی رویدادهایی مانند کنسرت، تاریخ تجمع برای راهپیمایی، اعلام جلسات آموزشی و ... استفاده می شود.

پوسترهای تبلیغاتی

این پوسترها فقط به منظور تبلیغات فروش خدمات یا کالا و جذب مشتری در نظر گرفته شده است. برخی از این پوسترهای طراحان با چنان مهارتی طراحی شده اند که سال ها در ذهن مخاطبان خود تاثیر گذاشته اند، مانند پوستر تبلیغاتی کوکاکولا. هدف نهایی همه پوسترهای تبلیغاتی در واقع جذب مشتری و فروش حس و تجربه متفاوتی است که از طریق پوستر به دست آورده اند.

جلیقه های فشاری و انگیزشی

این پوسترها برای ترویج و تبلیغ یک ایده یا ایدئولوژی با ترکیب یک تصویر و یک جمله انگیزشی موثر طراحی و چاپ می شوند. این پوسترها معمولاً در مراسم مذهبی، دانشگاه ها و مدارس بسیار موثر هستند. با قرار دادن تصویر یک بذر در حال جوانه زدن با یک جمله فلسفی در کنار آن به راحتی می توانیم رشد و پیشرفت را در ذهن مخاطبان خود تداعی کنیم و به راحتی برای موسسه آموزشی خود موثر باشیم.چاپینتر

 





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: