ویژگی های ست پارچ و لیوان
نوشته شده توسط : b.gholami

 سرو پارچ و لیوان  همیشه یکی از مهم ترین ارکان مهمان نوازی بوده است، به خصوص در میان خانواده های ایرانی که با مهمانان رفتار دوستانه ای دارند. راستش استفاده از سرویس پارچ و لیوان روی میز یا میز ناهارخوری می تواند توجه بسیاری از دوستان و آشنایان را که مهمان شما هستند به خود جلب کند. امروزه با توجه به سلیقه خریداران، ست های متنوعی از کوزه و لیوان در بازار موجود است.خرید ست پارچ و لیوان شیک کلیک کنید.

ست های پارچ و لیوان مخصوص جنسیت را معرفی می کنیم

ست های مسی

ظروف مسی جهاز شیک در کنار ظاهر زیبا و جذاب، به دلیل ساختاری که دارند، همواره دارای مزیت بزرگی از جمله تامین مواد معدنی لازم برای بدن بوده و به همین دلیل همواره طرفداران خاصی دارند. هزینه یک ست ظروف مسی در مقایسه با سایر کوزه ها و فنجان های ساخته شده از مواد دیگر کمی گرانتر است.

کیت های پلاستیکی

معمولا همه مردم دنیا از ظروف پلاستیکی برای سفر، پیک نیک یا ماجراجویی در طبیعت استفاده می کنند. این نوع کانتینر به دلیل ساختار سبک و سبکی که دارد، شرایط ایده آلی را برای استفاده در سفرهای کوتاه مدت و طولانی مدت ایجاد می کند.

کیت های سفالی

قدیمی ترین نوع ست آذین شیک ظروف غذا و نوشیدنی به شمار می رود که البته در گذشته به دلیل نفوذ مواد غذایی و مخلوط شدن آن با گل به کار رفته در این ظروف منجر به به خطر افتادن سلامتی افراد می شد. امروزه با ایجاد یک لایه با لعاب بهداشتی در داخل آن، این خطر به طور کامل از بین رفته است. حتی امروزه نیز اکثر خانواده های ایرانی از نوشیدن یک لیوان دوغ سنتی از مجموعه پارچ ها و فنجان های گلی لذت می برند.

ست های شیشه ای

مدت زیادی است که ست پارچ و لیوان شیشه ای به سفره های ایرانی راه پیدا کرده است. این نوع ست ظروف آبخوری که در کشور ما نیز با نام ظروف کریستالی به فروش می رسد دارای تنوع طرح و حتی رنگ بسیار زیادی است و شما می توانید با کمی گشت و گذار در بازارهای کشورمان مدل مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: