ویژگی های مخزن آب 1000 افقی
نوشته شده توسط : b.gholami


با توجه به اینکه این نوع مخازن ابعاد نسبتاً کوچکی دارند به راحتی قابل جابجایی و نصب می باشند. البته بخش عمده ای از این نصب ساده به وزن سبک مخزن آب پلاستیکی مربوط می شود. این مخازن که از پلی اتیلن ساخته شده اند دارای مواد پلیمری پلاستیکی هستند. پلیمرها وزن کمی دارند و این مشکلی است که نصب و حمل و نقل مخزن افقی آب 1000 را آسان می کند. البته یکی از ویژگی های این نوع مخازن را می توان در نبود نشتی یافت. با توجه به این مشکلات این نوع تانکرها از دوام و عمر بالایی برخوردار هستند.

این محصول دارای انواع تک لایه 2 لایه و 3 لایه می باشد. همه آنها اگرچه ویژگی های یکسانی دارند، اما دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند. اگر می خواهید نوع تک لایه تهیه کنید باید بدانید که از نظر ضخامت و مقاومت با نوع 3 لایه تفاوت دارد. مخزن آب پلی اتیلن 3 لایه افقی 1000 با ضخامت بیشتر می تواند بهتر از مایع موجود در خود در برابر جلبک، قارچ و حتی کپک مراقبت کند. وقتی ضخامت بیشتر باشد، اجازه نمی دهد نور خورشید به آب برسد. برای خرید تانکر آب 1000 لیتری به لینک مربوطه مراجعه کنید.

مزایای مخزن آب 1000 افقی

مقاوم در برابر سرما و گرما
مقاومت در برابر رطوبت
تامین آب مورد نیاز یک خانواده 4 نفره
ضد قارچ، کپک و جلبک
سبک وزن
جابجایی و نصب آسان
بدون انتقال بو و طعم به مایع
جنسیت نسبتاً انعطاف پذیر
زندگی طولانی

قیمت مخزن آب 1000 افقی

اگر قصد خرید مخزن آب 1000 افقی مخزن پلاس را دارید باید مبلغی بین 3 تا 5 میلیون تومان برای تهیه آن در نظر بگیرید. یکی از شرکت هایی که مستقیما این محصول را تولید و در اختیار شما قرار می دهد، مخزن پلاس است که می توانید مخزن مورد نظر خود را از آن خریداری کنید. البته قبل از خرید و ارزیابی قیمت ها باید این را هم بدانید که قیمت 3-5 میلیون فقط مربوط به شروع قیمت است و باید برای نصب و خرید یراق آلات و پمپ هزینه بیشتری صرف کرد.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: