ویژگی های مخازن 1000 لیتری
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن 1000 لیتری قابل حمل (IBC) که عموماً برای نگهداری و حمل و نقل مایعات اسیدی، نفتی و شیمیایی استفاده می شود، نوعی تانکر آنتی باکتریال است که درجه غذایی (بهداشتی) و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و ضربه دارد و دارای یک ارتفاع کم، در فضاهایی با محدودیت ارتفاع مفید خواهد بود.

مخازن پلی اتیلن محافظ IBC

مخزن داخلی با یک فرآیند قالب گیری چرخشی ساخته شده است و قاب بیرونی فلزی با پوشش اپوکسی است. مخزن پلی اتیلن در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم بوده و بهداشتی می باشد.گرید به کار رفته در این مخازن 3840 می باشد که تمامی استانداردهای بهداشتی را دارا می باشد.در واقع می توان گفت مخازن پلی اتیلن دارای تکنولوژی پیشرفته ای برای نگهداری و حمل محصولات مایع می باشند. .

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن آریا پلاست یک ماده پلیمری است که از واحدهای منفرد اتیلن تشکیل شده است. اتیلن ها در یک زنجیره قرار گرفته و یک مولکول پلیمری بزرگ را تشکیل می دهند. ماده اولیه پلی اتیلن از نفت خام به دست می آید. مهم ترین بازار مصرف پلی اتیلن، صنعت لاستیک و پلاستیک است. در بازار جهانی پلی اتیلن در گریدهای تجاری PE63، PE80 و PE100 موجود است که در تولید و ساخت انواع پلاستیک و محصولات استفاده می شود.

مخازن پلی اتیلن 1000 لیتری

مخزن 1000 لیتری مخزنی است که برای نگهداری مواد سازگار با پلی اتیلن استفاده می شود. منبع پلاستیک (تانکر پلاستیکی) یا پلی اتیلن برای ذخیره و انتقال آب و سایر مواد سازگار با مخازن آب در صنایع کشاورزی، شیمیایی و ساختمانی استفاده می شود.

نام دیگر مخازن پلی اتیلن پلیمر است که به دلیل کارایی بالا طرفداران زیادی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، مخازن پلی اتیلن در صنایع مختلف استفاده می شود. از مخازن پلی اتیلن برای انتقال آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی نیز استفاده می شود.

مزایای مخزن 1000 لیتری

منابع 1000 لیتری مزایای زیادی دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

آنها به راحتی در دسترس هستند و می توان آنها را به صورت حضوری و آنلاین سفارش داد (مخزن پلی اتیلن مورد نظر خود را می توانید از سایت مخزن مارکت خریداری کنید.)
از نظر قیمت نسبت به تانک های دیگر مقرون به صرفه هستند.
به دلیل وزن کم آنها به راحتی قابل حمل هستند.
امکان سفارش در مدل ها و شکل های مختلف با توجه به نصب و موقعیت مکانی آنها وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: