مشخصات مخزن مکعبی تک لایه عمودی 500 لیتری
نوشته شده توسط : b.gholami

 ظروف و مکعب های کتاب چگونه به استفاده از فضاهای مرده ساختمان کمک می کنند؟

پاسخ: تنها یک نوار 40 تا 70 سانتی متری اتاق تسهیلات می تواند فضای کافی برای نصب قفسه های مکعب مستطیل پلاستیکی ایجاد کند. برای کسانی که فضای محدودی دارند، این یک گزینه عالی است. حتی کنار دیوار حیاط و زیر آفتاب و باران و یا کنار گذاشتن یک نوار جای پارک، همه اقلام ذکر شده می توانند مکانی ایده آل برای نگهداری کتاب باشند.خرید تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده اینجا کلیک کنید.

مخزن مکعبی تک لایه عمودی 500 لیتری

مخزن مکعبی تک لایه عمودی 500 لیتری مناسب برای نصب در محیط های کم و مرتفع می باشد. در یک مخزن مکعبی عمودی امکان نگهداری انواع مایعات سازگار با پلی اتیلن (شیمیایی، دارویی، سوختی، مایعات بهداشتی و غذایی) وجود دارد. این منبع آب مانع از عبور نور خورشید از دیواره های مخزن نمی شود، بنابراین فرصتی برای رشد جلبک ها در مخزن آب وجود دارد.

مخزن سه لایه مکعبی عمودی 500 لیتری

مخزن سه لایه مکعبی عمودی 500 لیتری تانکر پلاستیکی مناسب برای نصب در محیط های کم عرض و بالا می باشد. در مخازن مکعبی عمودی امکان ذخیره هر مایع با چگالی متفاوت وجود دارد. مخازن سه لایه از عبور نور خورشید از دیواره مخزن جلوگیری می کنند. بنابراین شرایط مناسب برای توسعه جلبک در منبع آب فراهم نخواهد شد.

مخازن پلی اتیلن در برابر گرما و سرما کاملاً مقاوم بوده و عمر نسبتاً بالایی دارند و در صورت رعایت احتیاط می توان حداقل 10-15 سال از آن استفاده کرد. روی بدنه مخزن ایستاده شیارهای باریکی وجود دارد. این پارگی ها باعث افزایش مقاومت و استحکام مخزن آب می شود.

معرفی انواع مخازن مکعبی و کتابی پلاسترون

   مخازن مکعبی اصفهان تانک و کاغذی پلاستونیک (مخزن های سهل الوصول) را می توان در حجم های 230 لیتر تا 2000 لیتر و همچنین به تعداد بالای 100 عدد در سایز دلخواه مشتری تولید و در اختیار مشتریان گرامی قرار داد. مخزن کتاب و مکعب به صورت بی رنگ یا تک لایه، دو لایه و سه لایه و همچنین سفارشی سازی با فوم، چهار لایه و پنج لایه قابل تولید می باشد. امکان ساخت هر مکعبی در رنگ های سیاه، سفید، سبز، آبی، قرمز و زرد وجود دارد





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: