ویژگی های پوستر چیست
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی پوستر تبلیغاتی پوسترها یکی از اقلام تبلیغاتی چاپی هستند که هم برای کسب و کارهای کوچک و هم شرکت های بزرگ که از پوسترهای خلاقانه برای تبلیغ فروش یا یادآوری برند خود استفاده می کنند، استفاده می شود. مهم نیست که از پوستر برای افزایش فروش، اطلاع از مکان جدید کسب و کار، یادآوری برند و ... استفاده می کنید، بالاخره وظیفه اصلی پوستر تبلیغاتی انتقال اطلاعات مورد نظر در یک خلاقیت است. راه و در کوتاه ترین مدت.

مزایای پوستر تبلیغاتی

از مزایای پوستر برای کسب و کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه انعطاف پذیر

یکی از ویژگی های پوستر تبلیغاتی این است که می توان آن را در اندازه ها و ابعاد مختلف چاپ کرد. برای تبلیغات در ویترین سوپرمارکت می توانید از یک پوستر سایز کوچک استفاده کنید یا از پوسترهای تبلیغاتی بزرگ و بلند برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.زفا

ماندگاری طولانی

پوستر نسبت به سایر روش های تبلیغات چاپی مانند بروشور دوام بیشتری دارد. پس از دریافت رساله و خواندن آن، خواننده رهگذر ممکن است رساله را کنار بگذارد; اما یک پوستر جذاب می تواند هفته ها و ماه ها در جای مناسب بماند. علاوه بر این، یک پوستر اطلاعات خود را در تاریکی شب با نور یا در ساعت 6:00 صبح هنگام طلوع خورشید نمایش می دهد.

مقرون به صرفه

تبلیغات پوستری در صورتی که خلاقانه و با توزیع مناسب ارائه شود، بازگشت سرمایه بسیار بالایی دارد. همچنین وقتی به ماندگاری پیام پوسترها نگاه می کنیم، متوجه می شویم که پوسترهای تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند.

شناخت برند را افزایش دهید

پوسترهای تبلیغاتی به میزان قابل توجهی آگاهی از برند را افزایش می دهند. پوسترها اغلب در مکان هایی قرار می گیرند که افراد زیادی به راحتی می توانند آنها را ببینند.کامپرس کو 

تنوع بسیار زیاد

پوسترها تنوع بسیار زیادی دارند. از پوسترهای تبلیغاتی می توان در هر نوع رویدادی برای اطلاع رسانی یا افزایش فروش استفاده کرد. پوستر را می توان با ترکیب تصویر، رنگ و متن جذاب سفارشی کرد و در نهایت توجه افراد بیشتری را به خود جلب کرد.

توانایی یادآوری بالا

اگر کسی پوستری را ببیند، کمتر آن را فراموش می کند. زیرا پوسترهای به یاد ماندنی از تصاویر بیشتر از متن طولانی استفاده می کنند. در قسمت های بعدی تعدادی از بهترین پوسترهای تبلیغاتی را به شما معرفی می کنیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: