تعرفه طراحی پوستر تبلیغاتی چقدر است
نوشته شده توسط : b.gholami

میزان تعرفه طراحی پوستر تبلیغاتی پوسترها اساسی ترین ابزار و رسانه های چاپی در بازاریابی هستند. زیرا برای تبلیغ رویدادها، محصولات و خدمات استفاده می شوند و با چیدمان خلاقانه تصاویر، گرافیک و متن طراحی می شوند. پوسترها همچنین بخش قابل توجهی از آثار هنری مدرن را به خود اختصاص داده اند. از پوستر تبلیغاتی «امید» اوباما گرفته تا «ما می توانیم آن را انجام دهیم!» در زمان جنگ جهانی دوم و پوستری از فیلم آرواره ها. با ترکیب خلاقانه و هوشمندانه متن و تصویر، می توانید پوستری جذاب برای کسب و کار خود ایجاد کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم پوستر چیست و چه مزایایی برای کسب و کار شما خواهد داشت.

طراحی پوستر کارلنسر جذاب و موثر برای اهداف تبلیغاتی و آموزشی یکی از عوامل مهم موفقیت کمپین های تبلیغاتی است. سفارش طراحی پوستر توسط طراحان حرفه ای و آشنا به اصول تبلیغات و روانشناسی رنگ انجام می شود. هزینه طراحی پوستر با توافق طراح و کارفرما تعیین می شود.

خدمات چاپ پوستر

پوسترها یکی از موثرترین و اثبات شده ترین ابزارهای تبلیغاتی برای هر کسب و کاری هستند و با توجه به اینکه میل به خرید و استفاده از خدمات برند را افزایش می دهند، باید سرمایه گذاری ویژه ای روی آن صورت گیرد. اما فقط طراحی و چاپ پوستر کافی نیست و باید تمام مراحل به صورت حرفه ای انجام شود.

بیش از دو دهه است که در این زمینه فعالیت می کنیم و قول می دهیم که فرآیند طراحی و چاپ را با مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات در زمینه چاپ دیجیتال و افست به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. به همین دلیل طیف خدمات طراحی و چاپ پوستر ما به سه دسته اصلی تقسیم می شود:

 

چاپ افست پوستر
چاپ پوستر دیجیتال
چاپ لمینت و اکوسالون

 

برای استفاده از هر یک از این خدمات می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه وارد صفحه ویژه شوید

 





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: