خرید اینترنتی گلدان را چگونه انجام میدهیم
نوشته شده توسط : b.gholami

 

گلدان میناکاری در حال حاضر یکی از زیباترین و جذاب ترین محصولات مورد استفاده در دکوراسیون های مدرن است. سایت فروشگاه اینترنتی گلدان میناکاری امیران تبلیغ با تولید و تنوع 39 مدل گلدان میناکاری از نصف دنیا به دست هنرمندان و صنعتگران برجسته با ارزان ترین قیمت و ارسال رایگان به سراسر کشور بزرگترین مرجع تولید می باشد. گلدان های میناکاری شده در اصفهان.
جهت مشاوره و سفارشات ویژه جهت درج آرم روی گلدان و تخفیفات ویژه با واحد فروش تماس حاصل فرمایید. خرید اینترنتی گلدان میناکاری  را چگونه انجام دهیم ؟

49 پیشنهاد ویژه در طراحی و خلق آثار هنری گلدان های میناکاری نیم دنیا و بررسی نکات طلایی برای خرید گلدان های میناکاری مرغوب با کیفیت عالی، منحصر به فرد و اصلی. در این مقاله به بررسی مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت در خرید گلدان های فله و تک مینا می پردازیم.

انواع گلدان های لعابی سرامیکی

یک گلدان سفالی پایه دار

گلدان سفالی طرح دار

شهر نصف جهان بزرگترین منبع و تولید کننده بیش از 3500 کارگاه فعال در زمینه تولید گلدان میناکاری می باشد.

نکات مهم و کلیدی در خرید گلدان میناکاری شده با کیفیت  

ظاهر گلدان میناکاری شده باید در لبه های گلدان و در پایه زیرین آن کاملا سالم و بدون شکنندگی باشد و صد در صد سالم و با دقت لعاب زده شود.

سطح گلدان لعابی باید به صورت یکنواخت رنگ آمیزی شده باشد و هیچ قسمت سفید لعاب (بدون رنگ) وجود نداشته باشد.

ارتفاع گلدان در هنگام خرید باید مطابق با استانداردهای میراث ((16-20-25-30-35)) سانتی متر باشد که با ضخامت مس مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، اگر ضخامت نازک باشد، به سرعت باعث شکننده شدن رنگ

مینا شده و ارزش قیمت آن بسیار متفاوت خواهد بود.

اگر نقاشی توسط استادان برجسته کشیده شده باشد، نکات ظریف کار در نقوش رعایت می شود. نشان از کیفیت بالای لعاب دیگ لعابی دارد.

شفافیت در نگاه اول دیگ لعابی نشان از کیفیت بالای پخت کوره درست و اصولی دارد.

یکنواختی نقاشی روی تمام سطوح گلدان باید کاملا یکنواخت باشد.

لعاب داخل قابلمه میناکاری شده و بیرون کاملاً یکدست و یکنواخت است تا با گذشت زمان شکننده نشود.

دمای گرمایش کوره باید در اندازه استاندارد باشد. بنابراین شکنندگی بیشتری در لبه های گرد گلدان وجود دارد. بازار مینا

گلدان میناکاری شده

میناکاری روی مصالح سفال اصفهان جلوه جدیدی از صنایع دستی اصفهان است. یکی از جذاب ترین هنرهای میناکاری اصفهان روی سفال است. این سبک هنری از هنر میناکاری روی ظروف مسی الهام گرفته شده است.

اما روند تولید این دو ماده کاملاً با یکدیگر متفاوت است. بزرگترین مرکز تولید سفال خام در استان همدان شهرستان لالجین قرار دارد که پس از ساخت سفال برای هنر میناکاری به نصف جهان ارسال می شود و مراحل نهایی کار روی آنها انجام می شود. موارد کاربردی سفال در دکوراسیون لوکس و مدرن منازل کاربرد دارد. با توجه به جدید و جذاب بودن این مدل هنر ترکیبی دو شهر اصفهان و لالجین و قیمت ارزان، این سبک از صنایع دستی علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. هاشمی

 





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: