چیلر صنعتی یا کولر صنعتی
نوشته شده توسط : b.gholami

یکی از سیستم هایی که بر اساس سیکل تبخیری کار می کند چیلر صنعتی است. چیلرهای صنعتی از نظر عملکرد شباهت زیادی به چیلرهای آبی خانگی دارند اما از نظر اندازه و تهویه بسیار بزرگتر از چیلرهای خانگی هستند.

چیلر صنعتی یا چیلر آب صنعتی چیلر قدرتمندی است که در سایزهای بزرگ و متوسط ​​برای محیط های صنعتی و اداری تولید می شود. این کولر در فضاهای باز و نیمه باز نصب می شود و با استفاده از سیکل خنک کننده تبخیری هوای اطراف خود را با این روش خنک و خنک می کند و رطوبت و تمیز می کند. چیلرهای صنعتی موجود در بازار نام های مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چیلر صنعتی که با نام‌های چیلر کویری، چیلر تبخیری و چیلر آب صنعتی نیز شناخته می‌شود، برای مناطقی که افزایش خشکی و دمای هوا شرایط کاری را غیرقابل تحمل می‌کند، وسیله‌ای مهم و ضروری محسوب می‌شود. این کولرها نه تنها هوای محیط را خنک می کنند، بلکه هوای تازه و تمیزی را به فضای کار وارد می کنند و سطح راحتی را در محیط افزایش می دهند که در نتیجه باعث افزایش بهره وری و راندمان کار می شود. خرید ارزان کولر صنعتی کلیک کنید.

چیلر صنعتی یا چیلر آب صنعتی بر اساس تبخیر آب با هوای گرم کار می کند. کولر تبخیری دارای مخزن بزرگ ذخیره آب است. زیرا این چیلر یک دستگاه خنک کننده سازگار با محیط زیست است که ظرفیت ذخیره سازی زیادی برای مصرف آب دارد و از هدر رفتن منابع آب جلوگیری می کند.پارس سعید 

کولر صحرایی یا کولر آبی صنعتی هوای گرم حاوی ناخالصی ها و گرد و غبار را از بین می برد و هوای تازه و خنک را وارد می کند و محیطی خنک، تهویه شده و تمیز برای آسایش افراد ایجاد می کند. این کولرها در مصرف انرژی بسیار به صرفه هستند و می توانند جایگزین مناسبی برای کولر گازی باشند.

انواع کولرهای صنعتی

چیلرهای صنعتی در انواع مختلفی از چیلرهای صنعتی مانند پلاستیکی، سلولزی، فیس سوار، جانبی یا فن سانتریفیوژ یا فن محوری تولید می شوند، اما مدل هایی از کولرهای فن دار یا آبسردکن صنعتی وجود دارند که محبوبیت و کاربرد بیشتری دارند. این چیلرهای صنعتی شامل چیلرهای صنعتی سلولزی و چیلرهای صنعتی گلخانه ای می باشد که در زیر توضیح داده شده است:ایرانیان فن 





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: