روش محتوای ویدیویی
نوشته شده توسط : b.gholami

 در سال های اخیر، تقاضا برای تولید و توزیع محتوای ویدئویی آنلاین افزایش یافته است. گوگل گزارش می دهد که 60 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی تماشای ویدیو را به تلویزیون زنده ترجیح می دهند. همان گزارش گوگل نشان می دهد که از سال 2015، کاربران 18 تا 49 ساله 74 درصد زمان بیشتری را در یوتیوب صرف می کنند.

 جای تعجب نیست که افرادی که در زمینه بازاریابی دیجیتال کار می کنند از این محتوای ویدیویی برای تبلیغ و نمایش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.بازاریابی خدمات تولید محتوا کلیک کنید.

بهترین روش ها برای ایجاد محتوای ویدیویی

شماره 1: یک پلت فرم را انتخاب کنید

اولین قدم شما این است که بفهمید محتوای ویدیوی خود را کجا منتشر کنید. به عنوان مثال، در اینجا برخی از محبوب ترین پلتفرم های ویدیویی که می توانید در آنها پست کنید، آورده شده است:

انواع خاصی از ویدیوها در پلتفرم‌های خاص واقعاً خوب عمل می‌کنند. و همین ویدیوها عملکرد خوبی ندارند و حتی در یک پلتفرم کاملاً متفاوت عملکرد فاجعه باری خواهند داشت.

به عنوان مثال: ویدیوهای خام و ویرایش نشده به سبک vlog برای استوری اینستاگرام عالی هستند. اما همین رویکرد در یوتیوب به خوبی کار نمی کند. مردم در یوتیوب از ویدیوهای با کیفیت و ویرایش شده انتظار دارند. عکس این موضوع نیز صادق است: استفاده از یک ویدیوی حرفه ای که در استودیو گرفته شده است به عنوان یک استوری اینستاگرام غیرطبیعی خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که محتوای ویدیوی شما بر اساس میزان بازخوردی که در هر پلتفرم دریافت می‌کند یا موفق می‌شود یا شکست می‌خورد. در واقع برای انتشار ویدیو باید به این نکته مهم توجه کنید که ویدیوی شما باید کاملا مناسب این شبکه اجتماعی باشد.

در اینجا 3 نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

• مخاطبان هدف شما به کجا می روند؟ بدیهی است که شما می خواهید بر روی پلتفرم هایی تمرکز کنید که مخاطبان شما بیشترین زمان را در آن سپری می کنند. این گونه است که محتوای ویدیوی شما در مقابل مشتریان بالقوه قرار می گیرد.

• آیا رقابت زیادی وجود دارد؟ در صورت امکان، پلتفرمی را انتخاب کنید که شلوغ و رقابتی نباشد. الو محتوا 

در فرآیند تولید محتوای ویدیویی بر پیش تولید تمرکز کنید

اکنون که پلتفرمی را انتخاب کرده اید، وقت آن است که برای تولید یا راه اندازی محتوا برنامه ریزی کنید. اگر قصد دارید ویدیوهایی با ویرایش شدید برای YouTube یا LinkedIn ایجاد کنید، برنامه ریزی بسیار مهم است. به عنوان مثال، برای ویدیوهای خود باید به معنای واقعی کلمه محتوای هر خط را فهرست کنید تا مشخص شود که دقیقاً چه چیزی باید در ویدیو گفته شود. رد شدن مانند نوشتن فیلمنامه است. محتوای مهم نباید به صورت بداهه گرفته شود.

استودیوی تولید محتوای ویدیویی خود را راه اندازی کنید

در فرآیند تولید محتوای ویدیویی رایا مارکتینگ باید استودیوی خود را داشته باشید. اجازه ندهید کلمه "استودیو" شما را بترساند. یک استودیو به سادگی هر جایی است که فیلم های خود را فیلمبرداری می کنید. دفتر شما همچنین می تواند به عنوان استودیوی شما دو برابر شود. حتی می توانید از یک فضای عمومی مانند پارک برای ضبط ویدیو استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: