مزایای سیستم هوشمند سازی هتل
نوشته شده توسط : b.gholami

در دنیای همیشه در حال تحول امروز، هتل هوشمند به عنوان نمادی از نوآوری و خلاقیت در صنعت مهمان‌نوازی شناخته می‌شود. هتل هوشمند با تمامی امکانات هوشمندی که در اختیار میهمانان قرار می دهد این امکان را به آنها می دهد تا از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرند. از تنظیم روشنایی هوشمند گرفته تا کنترل تمام عملکردهای اتاق با یک کلیک. در دنیای پر رقابت امروزی، هتل‌سازان با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و هوشمند سعی در اثبات برتری خود با ارائه خدمات هوشمند و نوآورانه دارند و تجربه اقامتی بی‌نظیر و بی‌نظیر را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند.

با افزایش مزایای هوش در صنایع مختلف، روند فناوری هوشمند رو به گسترش است و هتل ها بخش مهمی از صنعت گردشگری هستند. به هر حال، همه ما می خواهیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم و در این فرآیند راحت تر و ایمن تر باشیم.قیمت سیستم هوشمند سازی هتل چیست

یک هتل هوشمند

هتل هوشمند، مانند خانه هوشمند، مفهومی نوآورانه در صنعت مبتنی بر فناوری است. این هتل هوشمند از فناوری های مدرن برای بهبود تجربه مهمان و بهینه سازی فرآیندهای مدیریتی هیربد استفاده می کند.

در این هتل می توانید با استفاده از تلفن همراه خود به همه چیز دسترسی داشته باشید، به عنوان مثال می توانید به خدمه اطلاع دهید یا درخواست تاکسی کنید. با ارائه فناوری هوشمند طیف وسیعی از مزایای در سراسر صنایع، روند فناوری هوشمند در حال افزایش است و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهد. به هر حال، همه ما می خواهیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم و در این فرآیند راحت تر و ایمن تر باشیم.

استفاده از این سیستم برای بررسی و درخواست اتاق، گرفتن کلید، باز کردن درب اتاق، درخواست و سفارش غذا به آسانی فشردن کلید است. استفاده از این فناوری با استفاده از پنل لمسی، کلیدهای هوشمند هتل و یا تلفن همراه قابل انجام است و با اتصال کاربر به سرور، زمینه ارتباط کاربر و کارکنان مربوطه هتل را فراهم می کند.

مزایای هتل هوشمند برای کاربر

 یکی از بزرگترین مزیت های هتل های هوشمند، راحتی و راحتی کاربر در تمامی مراحل است. این سیستم به فرد این امکان را می دهد که با ورود به هتل به راحتی اتاق رزرو کرده و به سرعت ورود خود را به هتل ثبت کرده و بدون نیاز به کلید وارد اتاقی که از قبل انتخاب کرده است وارد شود. همچنین می توانید از اقامت در هتل با سناریوهای مختلف لذت ببرید.

بسیاری از افراد با شنیدن نام هوشمندسازی هتل نگران امنیت این سیستم می شوند، اما باید بدانیم که این سیستم از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و راه های نفوذ به این شبکه کاملا بسته است و اپراتورهای امنیتی کاملا تحت کنترل ضعیف هستند. نقاط و نقاط قوت شبکه برای محافظت از آن شبکه.

یکی دیگر از مزایای این هتل ها، کنترل آسان تجهیزات رفاهی مانند تهویه یا روشنایی اتاق است. تنها با یک سوئیچ هوشمند می توانید سناریوی زمان خواب را طوری تنظیم کنید که سیستم روشنایی، گرمایش یا سرمایش مطابق با زمان خواب تنظیم شود. می توانید به راحتی میز لابی هتل را رزرو کنید یا بدون تماس و فقط با تلفن همراه خود قهوه سفارش دهید. می توانید تاکسی بگیرید یا با دربان تماس بگیرید، این دسترسی آسان کیفیت یک هتل را دو چندان می کند.

مزایای هتل هوشمند برای کارفرما

با سیستم هوشمند هتل آسا سیستم یگانه، مدیریت می تواند به راحتی تمامی قسمت های هتل را کنترل و نظارت کند و در صورت بروز مشکل به واحدهای مشخص شده اطلاع دهد. مدیریت هتل های هوشمند بسیار ساده تر از هتل های سنتی است. به عنوان مثال، هنگامی که یک مهمان از اتاق خود خارج می شود، نور و تهویه اتاق می تواند به طور خودکار توسط بخش فرمان مرکزی خاموش شود.

رسیدگی سریع به مشکلات

در صورتی که قسمتی از امکانات هتل دارای نقص یا مشکل باشد، سیستم هوشمند به سرعت مکان دقیق آن را مشخص و به اپراتور اطلاع می دهد. به عنوان مثال، زمانی که سیستم تهویه مطبوع اتاقی دچار مشکل می شود، دیگر نیازی به شکایت مهمان از هوای بد اتاق خود نیست.

 
 




:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: