وظیفه اجرا کننده کمپین تبلیغاتی
نوشته شده توسط : b.gholami

انواع کمپین های تبلیغاتی + 11 نوع کمپین تبلیغاتی در سال 2022! کمپین های تبلیغاتی بخشی ضروری از رشد هر کسب و کاری هستند و می توانند به شرکت شما کمک کنند یا محصولات بیشتری بفروشند و همچنین استفاده از نام تجاری شما را افزایش دهند، مشتریان جدید جذب کنند و در نتیجه فروش بیشتری را مشاهده کنند. کمپین های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و کمپینی که انتخاب می کنید باید مختص کسب و کار شما باشد.

در این مقاله درباره چیستی کمپین تبلیغاتی، 11 نوع کمپین مختلف که می توانید برای شرکت خود اجرا کنید و نمونه هایی از انواع کمپین های تبلیغاتی متمم موفق صحبت می کنیم. در دوره شروع دیجیتال مارکتینگ با کمک کمپین های تبلیغاتی مختلف می توانید درآمد محصول یا خدمات خود را به هوشمندترین شکل ممکن افزایش دهید.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

به طور خلاصه، کمپین تبلیغاتی، انواع فعالیت‌های تبلیغاتی است که با موضوع یکسان و پیرامون آن انجام می‌شود و به صورت هماهنگ انجام می‌شود. انواع مختلفی از کمپین های تبلیغاتی همیار آکادمی وجود دارد که می توانید با توجه به کسب و کار خود از آنها استفاده کنید. اگر اطلاعات بیشتری در مورد کمپین تبلیغاتی می خواهید، می توانید در مقاله های مقدماتی این فصل به طور مفصل مطالعه کنید که کمپین تبلیغاتی چیست.

انواع کمپین های تبلیغاتی چیست؟

کمپین های تبلیغاتی انواع و بخش های مختلفی دارند، از کمپین های آگاهی از برند گرفته تا کمپین های بازاریابی تاثیرگذار. همه آنها شامل انواع کمپین های تبلیغاتی هستند که در صورت لزوم می توانید از آنها استفاده کنید. در زیر انواع کمپین های تبلیغاتی را معرفی می کنیم.

فکر کنم دیجی کالا معروف ترین برند ایران باشه که همه میشناسن! او می داند چه چیزی برای فروش دارد، می داند که یک فروشگاه اینترنتی است و ... پس یک برند و برندینگ بسیار موفق این گونه است! برای اطلاعات بیشتر در مورد برندسازی و برندسازی دیجیتال به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

اگر کمپین شما موفقیت آمیز باشد، دفعه بعد که شرکت های دیگر در تماس باشند، نه تنها شما را خواهند شناخت، بلکه می دانند که شرکت شما چه کار می کند، در چه صنعتی هستید و چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند. با ذکر مثالی این تاپیک را برای شما باز می کنم.

آیا می دانید سهم تبلیغات در بازار دیجیتال چقدر است؟ بسیاری از تبلیغاتی که این روزها می بینیم در این دسته از تبلیغات و در قالب دیجیتال مارکتینگ انجام می شود! با توجه به سهم تبلیغات در دنیای امروز، نگاهی به بهترین کمپین های تبلیغاتی در ایران ضرری ندارد.

کمپین آگاهی از برند

 یک کمپین آگاهی از برند تنها یک هدف دارد: انتشار کلمه در مورد اینکه شرکت شما چیست و چه می کند.

وظیفه هر نوع کمپین ایجاد شناخت برند است. در کمپین دیجیتال مارکتینگ و سایر کمپین ها نیز همین اتفاق می افتد. وقتی صحبت از یک کمپین آگاهی از برند می شود، باید به خاطر داشته باشید که این کمپین فراتر از شناخت برند شما است. این کمپین به مخاطب می گوید که با تمام جزئیات و محصولات با من آشنا شود! بدانید از کجا شروع کردم و هدف این برند چیست. بگذارید برای شما مثالی بزنم.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: