تانکر آب ۴۰۰ لیتری عمودی بلند ایستاده
نوشته شده توسط : b.gholami

آبنما 400 لیتری از پلی اتیلن ساخته شده و فقط به صورت افقی تولید می شود. این مخازن به صورت تک لایه، سه لایه و چهار لایه طراحی و ساخته می شوند. مخزن آب 400 لیتری مناسب ترین نوع مخزن برای نگهداری و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی، مواد شیمیایی، داروها، سوخت ها و اسیدها می باشد. علاوه بر این مخزن آب 400 لیتری افقی دارای دهانه بزرگی برای پرکردن مایعات بوده و به صورت یکپارچه و بدون درز ساخته شده است که برای نظافت آسان مخزن بسیار مهم است. تانکر آب ۴۰۰ لیتری عمودی بلند ایستاده اینجا کلیک کنید.

مخزن پلی اتیلن 400 لیتری ضد جلبک و ضد باکتری بوده و برای نگهداری آب آشامیدنی در محیط های روشن و زیر نور مستقیم آفتاب مناسب می باشد. همانطور که از نام آن پیداست مخزن آب پلی اتیلن 400 لیتری از پلی اتیلن (گرید غذایی 3840) ساخته شده است. دلیل استفاده از این پلیمر مقاومت و انعطاف پذیری بالای آن نسبت به سایر پلیمرها می باشد. همچنین استفاده از فناوری نانو در ساخت این منبع از تغییر رنگ، بو و طعم آب موجود در آن جلوگیری می کند.

تفاوت مخزن 400 لیتری تک لایه و سه لایه

تفاوت اصلی مخزن سه لایه با مخزن تک لایه وجود لایه میانی سیاه رنگ (مستربچ) در آن است. در مخازن سه لایه از یک لایه سیاه رنگ استفاده می شود که از عبور نور خورشید به سطح داخلی جلوگیری می کند و رشد و تکثیر جلبک ها را غیرممکن می کند. وجود این فیلتر نوری باعث افزایش استحکام ساختاری مخزن و افزایش ضخامت آن نمی شود. مخازن پلی اتیلن سه لایه به دلیل وجود این لایه از مراحل و مصالح ساختمانی بیشتری استفاده می کنند و به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به مخازن تک لایه دارند.

مخزن آب دات کام به دلیل امکان عبور نور از آن برای ذخیره آب مناسب نیست. به طور کلی می توان از مخزن تک لایه در مکانی تاریک و دور از نور خورشید برای نگهداری مایعاتی که به نور حساس نیستند استفاده کرد. به طور کلی لایه بیرونی مخازن تک لایه و سه لایه که رنگ و ضخامت آنها قابل تغییر است در برابر عوامل جوی و اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و این لایه معمولاً سفید رنگ می باشد. دلیل انتخاب رنگ سفید حفظ دمای آب در برابر نور خورشید و کاهش حرارت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت مخزن تک لایه و مخزن سه لایه این مقاله را بخوانید.

کاربرد مخزن آب افقی 400 لیتری

مخزن افقی برای حمل مایعات طراحی شده است. منبع افقی برای نصب بر روی سطوح صاف و صاف با سیستم نصب پین منحصر به فرد بدون نیاز به قاب نصب یا نوارهای نصب فولادی طراحی شده است و بسیار مقاوم در برابر ضربه است و به راحتی پر می شود.

مخزن آب افقی 400 لیتری برای ذخیره سازی آب آشامیدنی کاملا تایید شده است. علاوه بر این، مخزن افقی را می توان به عنوان مخزن اسپری یا سمپاش سمپاش های کشاورزی با طیف وسیعی از اتصالات با توجه به سمپاش شما استفاده کرد.





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: