مخزن برکتی سه لایه 100 لیتری
نوشته شده توسط : b.gholami

تانکر آب 1000 لیتری لیتری عمودی سه لایه برای ذخیره آب آشامیدنی در فضای باز پیشنهاد می شود، این آبنما از سه لایه پلاستیک ساخته شده است که از عبور نور خورشید از مخزن آب جلوگیری می کند و در نهایت محیط برای رشد مناسب است. جلبک به اندازه طول مدت آب، کیفیت و شفافیت آب آشامیدنی نمیر ریفت نیست. مواد پلی اتیلن و غیره garpar madyat tsemitelii gay effictil strand; بنابراین گروه سورکازی و همل میکیک کیمیکی نا

یک دریچه هوا در بالای دیواره مخزن تعبیه شده است تا هوا را خارج کرده و برای کشاورزی، مایعات اسیدی و بازی و ... خلاء ایجاد کند. در منبع آب عمودی طولانی 1000 لیتر. از مخازن پلی اتیلن Rodman Plast برای نگهداری مایعاتی مانند بنزین که با پلی اتیلن سازگار نیستند در تانکر خودداری کنید. این مخزن آب در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی دارد. با رعایت نکات ایمنی می توانید حداقل 10 تا 15 سال از مخزن آب استفاده کنید، همچنین امکان ساخت مخزن تک لایه عمودی به طول 1000 لیتر وجود دارد، همچنین می توانید این مخزن را به صورت چهار لایه و چهار لایه سفارش داده و تهیه کنید. 

مخزن 1000 لیتری افقی

به صورت تک لایه، سه لایه یا چند لایه تقویت شده قابل ساخت می باشد.

مخزن 1500 لیتری می تواند آب مورد نیاز 4 واحد مسکونی را تامین کند. مزیت اصلی مخازن پلی اتیلن افقی این است که وزن مخزن و مایع داخل آن را در مقایسه با مخازن دیگر روی سطح بزرگتری توزیع می کنند و این می تواند بهترین انتخاب برای نصب روی پشت بام باشد.

البرز مخزن پلی اتیلن بازار به صورت خام بوده و با توجه به نیاز مشتری نوع و سایز یراق آلات متناسب با نیاز مشتری بر روی آنها نصب می گردد.

لطفا در هنگام سفارش نوع اتصالات (برنجی، پلی اتیلن، کامپوزیت) و یا سایز آن را مشخص نمایید.

برای نصب این یراق آلات هزینه ای دریافت نمی شود و فقط مشتریان گران قیمت برای خرید یراق آلات هزینه می کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خرید مخزن 1000 لیتری افقی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: