حجم مخزن آب
نوشته شده توسط : b.gholami

در مرحله بعد باید حجم مخزن آب مورد نیاز خود را مشخص کنید، طبق اعلام شرکت آبفای تهران برای هر ماژول 250 لیتر ذخیره آب قبل از پمپ نیاز داریم. به عنوان مثال یک ساختمان با 8 آپارتمان به مخزن 2000 لیتری نیاز دارد. تخمین حجم مخزن آب بسیار مهم است. در صورتی که حجم مورد نیاز مخزن تامین نشود و آب مصرفی بیشتر از حجم آب ذخیره شده باشد، امکان تخلیه آب از مخزن در ساعات پیک مصرف بسیار زیاد بوده و باعث سوختن پمپ آب می شود و آب را متوقف کنید

انتخاب و آماده سازی محل نصب مخزن

یکی از مراحل اصلی خرید مخزن تعیین محل نصب مخزن می باشد.محل نصب معمولا در داخل ساختمان و در مکان هایی که کمتر دیده می شود انتخاب می شود. مکان هایی مانند پارکینگ، زیر زمین، موتورخانه، پشت بام و غیره. بنابراین در هنگام انتخاب مخزن باید ابعاد محل نصب مخزن و فضای موجود در نظر گرفته شود برای این کار می توانید از فروشنده بخواهید که شما را راهنمایی کند و یا لیست سایز برای تعیین سایز صحیح برای شما ارسال کند.

نصب استاندارد ساختمان در پذیرایی است، البرز مخزن اما اگر فضایی در ساختمان ندارید، مکان را بررسی کنید: نزدیک پمپ آب و در حیاط، نزدیک پمپ پیلوت، روی پشت بام.

ابعاد جاده دسترسی به این مکان ها نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا موارد زیادی وجود دارد که مشتریان گزارش می دهند کالایی که خریداری کرده اند نمی تواند به محل نصب پیشنهادی آنها منتقل شود و خود فروشگاه باید تعویض یا نصب شود.

نکته دیگر در این زمینه این است که سطح محل نصب مخزن باید کاملا صاف و بدون برآمدگی و لبه باشد زیرا در صورت پر شدن کامل مخزن در اثر فشار وارده از آب باعث ایجاد سوراخ یا پارگی می شود. درون آن.

نحوه ارسال مخزن خریداری شده به محل مورد نظر مشتری

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات لازم را از فروشنده ای که مخزن خود را از آن خریداری می کنید در مورد نحوه حمل مخزن و هزینه های حمل و نقل دریافت می کنید. به طور کلی، در صورت خرید مستقیم از سازنده مخزن آب، سفارش شما بلافاصله ثبت و ارسال می شود. اگر زمان زیادی برای ارسال کالا به شما داده شده است، احتمالاً در حال خرید از یک واسطه هستید و تحویل کالای مورد نظرتان به زمان کافی نیاز دارد. همچنین به احتمال زیاد به شما فروش بیشتری خواهد داد. بنابراین، ما حتماً به شما توصیه می کنیم که مخزن را از سازنده یا نمایندگان فروش مطمئن خریداری کنید.پلاستیک مخزن 

هرگز یک مخزن پر (پر از آب یا مایعات دیگر) را حرکت ندهید. حتی اگر به لیفتراک یا جرثقیل دسترسی دارید، از جابجایی مخزن پر خودداری کنید.

مخازن برای استفاده در شرایط فشار اتمسفر طراحی شده اند، بنابراین درپوش پیچ مخزن را آب بندی نکنید تا در هنگام مکش پمپ (برای جلوگیری از فشار منفی داخل مخزن) احتمال ورود هوای جایگزین وجود داشته باشد.

در مورد نصب پمپ آب، اتصالات پمپ و مخزن را به گونه ای انتخاب کنید که ارتعاشات ناشی از کار پمپ به اتصال فیتینگ و مخزن آسیبی وارد نکند. و پمپ)

تانک ها باید در فواصل منظم بازدید شوند. به خصوص در ورودی یراق آلات که احتمال نشتی وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: