وکیل کیست؟
نوشته شده توسط : b.gholami

در این بخش تمامی منابع مربوط به خانواده را به صورت مختصر و ساده در اختیار شما قرار می دهیم مانند جمله ماهریه، حقوق ماهبل برای ایام ازدواج، نرخ نفقه فینفا، نفقه فردان، خانت فرند، دنجیل و جدید برای تمکین، نفقه اماا و غیره. ... مربع است، در ناظر دادک باید گفت که فیلوک در ناظر که میرب نیز می تواند در روست نصور مد روزیک ده در که مادر همین را بگوید. وکیل خانواده در اصفهان اینجا کلیک کنید.

آیا برای دفاع از پرونده باید از وکیل خانواده استفاده کرد؟

این نهاد قضایی برای رسیدگی به دعاوی حقوقی و حل و فصل اختلافات ایجاد شده و با توجه به انبوه پرونده ها، قوانین و تصمیمات روزانه هزاران پرونده در هر یک از محاکم قضایی و کیفری رسیدگی و اجرا می شود. قوانین رویه ای و رویه خاصی برای یک نهاد جدی وجود دارد

ما قوانین آیین دادرسی مدنی و کیفری را در این زمینه مدون کرده ایم، اما اکثر مردم در انتخاب راه تشکیل پرونده نمی دانند چگونه از این روش ها استفاده کنند، زیرا این یک امر تخصصی است، بنابراین در چنین مواردی باید در دادگاه حاضر شوید. دادگاه و قاضی که کارشناس است لازم است کسی که قانون را می شناسد و حقوق مقرر در قانون را می داند وارد موضوع شود.

مزایای استفاده از وکیل خانواده عدالت خواه در پرونده های خانوادگی؟

1- در صورت نیاز به وکیل خانواده برای پرونده های خانوادگی «عدالت خواهان» از بین وکلای متخصص در امور حقوقی و از بین وکلای متخصص در این زمینه وکیل انتخاب و به موکل معرفی می کنند که زمانی که به وکیل خانواده و طلاق نیاز داریم. نیازی نیست بپرسیم و جستجو کنیم که کدام وکیل مجرب در این زمینه است. در دفتر وکالت جویندگان عدالت، شما مستقیماً به یک وکیل متخصص در امور خانواده مراجعه می کنید.

استفاده از گروه وکلای عدالت خواهان این امتیاز را به شما می دهد که علاوه بر وکیل خانواده دادستان منتخب که مسئولیت شما را بر عهده دارد، پرونده شما نیز تحت نظارت و پیگیری مدیریت و سرپرست گروه باشد.
در صورت نیاز به چندین وکیل در پرونده بدون اتلاف وقت هر دو وکیل از بین وکلای موسسه به شما وکالت داده می شود و این امر با صرفه جویی در هزینه های وکالت و ... به نفع موکل خواهد بود.

وکیل خانواده نحوه محاسبه نفقه همسر

نفقه زن از نظر حقوقی، چیزهایی است که انسان برای زندگی به آن نیاز دارد، مانند خوراک، پوشاک، مسکن و اثاثیه منزل.

ماده 1102 قانون مدنی می گوید: به محض صحت عقد، رابطه زوجیت بین طرفین موجود برقرار می شود و حقوق و تکالیف زوجین نسبت به یکدیگر برقرار می شود و برای نفقه دو شرط زیر لازم است:

آیا قرائت فرمول محرمانگی شفاهی مورد قبول قانون است؟

در اصطلاح نکاح موقت ( صیغه ) عقدی است که برای مدت محدودی منعقد می شود. به آن نکاح منقطع، نکاح منقطع یا موتا نیز گفته می شود و در اصطلاح عامیانه به صیغه معروف است. زیرا این نوع ازدواج برای این است که مرد از زن بهره مند شود.
تنها تفاوت ازدواج موقت با ازدواج دائم در این است که زوج مجبور به پرداخت نفقه (تامین خوراک، پوشاک و مسکن) به زوجه نیست و پس از پایان مدت عقد نیازی به خواندن صیغه طلاق نیست. . خواندن صیغه حریم به صورت شفاهی مشکل شرعی و شرعی ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: