ویژگی مخازن انبساط
نوشته شده توسط : b.gholami

مخازن انبساط به عنوان منبع آب برای تعادل آب در گردش اتاق گرمایش استفاده می شود و همچنین به عنوان منبع انبساط موتورخانه، منبع انبساط گرمایش خانه یا منبع انبساط باز شناخته می شود.

فروشگاه در حال حاضر مخازن انبساط را در حجم های 80، 100، 150، 220 و 350 لیتری تولید می کند که به صورت فوم تک لایه و دولایه موجود می باشد. مخازن انبساط پلی اتیلن نیازی به عایق پیچی ندارند و کاملا ضد خوردگی هستند. دارای 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. مخزن انبساط دو لایه فوم دار پلی اتیلن اینجا کلیک کنید.

لطفا به این نکته توجه کنید:

مخزن انبساط در بین مشتریان و شرکای تاسیسات با عبارات مختلفی مانند مخزن انبساط باز، بیلدینگ پلاس  مخزن انبساط پلی اتیلن یا مخزن انبساط پلاستیکی شناخته می شود. لطفا در هنگام خرید توجه داشته باشید که آن را با منبع انبساط بسته (منبع فشار) اشتباه نگیرید. منبع انبساط الو پاپینگ یک پکیج فلزی است و معمولا برای کاهش روشن و خاموش شدن پمپ آب استفاده می شود و مخزن آب پشت پمپ در نظر گرفته می شود.

مخازن انبساط فوم دولایه نسبت به مخازن انبساط تک لایه تلفات دمایی کمتری دارند و اگر روی سقف نصب شوند پیشنهاد بهتری هستند.

پلاستونیک تولید کننده پیشرو در صنعت قالب گیری چرخشی در ایران است. محصولات این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات از قبیل اسباب بازی، محصولات صنعتی و کشاورزی و ذخیره آب و تصفیه فاضلاب می باشد.

پلاستونیک در سال 1385 در شهرک صنعتی شماره یک ساری (استان مازندران) تاسیس شد. و در حال حاضر با تولید سالانه حدود 1300 تن محصولات پلی اتیلن نقش مهمی در تامین نیاز بازار داخلی و کشورهای همسایه دارد.

ویژگی های مخازن پلاستون

مخازن پلاستیکی از پلی اتیلن ساخته شده اند.
مورد تایید وزارت بهداشت
خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر
نشان استاندارد ملی و سیب سلامت با کد معتبر
طرح های مخزن متنوع و مناسب برای هر فضا و نیاز کاربر

معرفی تانک انبساط - مخزن انبساط چیست؟

در سیستم های حرارت مرکزی، دمای آب در گردش لوله ها در اثر گرمایش بالا رفته و در نتیجه حجم آب در گردش افزایش می یابد. این افزایش حجم می تواند به لوله ها و اتصالات سیستم گرمایشی فشار وارد کند و باعث ترکیدگی و انفجار قطعاتی مانند دیگ بخاری سیستم گرمایشی ساختمان شود.





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: