انواع سرویس صبحانه در بازار چیست
نوشته شده توسط : b.gholami

افرادی هستند که بیش از سایر وعده های غذایی به صبحانه اهمیت می دهند و حتی این موضوع که صبحانه را یکی از مهمترین وعده های غذایی در 24 ساعت می دانند توسط دانشمندان و پزشکان ثابت شده است. اما بارها برای ما پیش آمده که تمایل زیادی به خوردن صبحانه نداشته باشیم، برای افزایش اشتهای شما برای صبحانه، ظروف و ظروف ست صبحانه شما بسیار مهم است و می تواند میل شما را به صرف صبحانه افزایش دهد.

مطمئنا یک سرویس صبحانه زیبا و مرتب می تواند جلوه بسیار زیبایی ایجاد کند. اصولا ست صبحانه در تنوع بالایی تولید می شود و معمولاً شامل انواع مرباخوری، کره، پنیر، عسل، فنجان و نعلبکی و ... می شود.

قبلا در مورد ست چای خوری و سرویس غذاخوری جدید صحبت کردیم.جدیدترین سرویس صبحانه خوری عروس اینجا کلیک کنید.

انواع سرویس صبحانه در بازار

1. صبحانه رنگارنگ
امروزه سرویس صبحانه مدل رنگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این نوع ظروف معمولا از سرامیک ساخته می شوند و ظاهری شفاف و زیبا دارند و در رنگ های مختلف در بازار به فروش می رسند، برخی از ست ها به گونه ای هستند که ظروف آن ها در رنگ های مختلف تولید می شود و برخی از مدل ها را نیز می توان به صورت عمده خریداری کرد که هر کدام در رنگ های مختلف می باشند.

ست صبحانه سفید ساده

این روزها طرح های ست ناهارخوری و صبحانه سفید ساده زیاد شده و در بازار به شکل های مربعی، گرد، الماسی شکل و ... موجود است. خوبی ست سفید ساده این است که هیچ وقت از مد نمی افتد. و زیبایی و جلوه جذاب خود را همیشه حفظ می کند.

طراحی سرویس صبحانه

برخی از مدل های ست صبحانه مدل های طرح دار هستند که در اصل ست های صبحانه چینی هستند و روی آن ها طرح های گل و برگ وجود دارد که زیبایی ظرف ها را چند برابر می کند.صبحانه در بین عروس خانم ها طرفدار زیادی ندارد اما باز هم افراد زیادی هستند که دوست دارند. این نوع طراحی برای ظروف صبحانه جهازشیک کلیک کنید.

خدمات مرزی برای صبحانه

از جمله زیباترین و شیک ترین نمونه های ظروف غذاخوری موجود در بازار می توان به ظروف با حاشیه طلایی یا نقره ای و رنگارنگ اشاره کرد که این نوع ست صبحانه ظاهری رسمی و مجلل تری دارد و علاوه بر آن به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و شیک نیز طراحی نسبتاً ساده آنها، این الگوی رگ معمولاً دائمی است و شما را به راحتی عاشق نمی کند. پیشنهاد می کنم مقاله سرویس چینی طلایی لیست بیست را هم مطالعه کنید.

صبحانه تصفیه شده

معمولا ست صبحانه لاکچری همان ست صبحانه رنگارنگ است و ممکن است در طراحی آن ها تفاوت هایی وجود داشته باشد، این مدل ست صبحانه برای تازه عروس ها و نوجوانان بسیار زیبا است و مورد توجه آنها نیز قرار می گیرد.

صبحانه برای چند نفر است؟

لازم است سرویس صبحانه خود را با توجه به تعداد افرادی که مایل به استفاده از آن هستند خریداری کنید. برای این کار بهتر است تعداد افراد خانواده و مهمانان احتمالی که ممکن است در طول هفته یا ماه داشته باشید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر فقط دو نفر هستید، یک ست صبحانه جذاب دونفره نیز در بازار وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: