قیمت کود مونو آمونیوم فسفات و نحوه خرید آن
نوشته شده توسط : b.gholami

این مقاله حاوی اطلاعات مفید و مفیدی در مورد ویژگی ها، خواص و کاربردهای آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید مونوآمونیم فسفات دارید می توانید از لیست فروشندگان مونوآمونیوم فسفات در انتهای مقاله برای اطلاع از قیمت خرید و فروش مونوآمونیم فسفات استفاده کنید.حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت سازنده معمولاً عوامل بسیار مهمی در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند. قیمت مونوآمونیوم فسفات نیز تحت تاثیر این عوامل است. لازم به ذکر است که لیست فروشندگان پیشنهادی در انتهای مقاله همواره با نام معتبرترین شرکت های با سابقه فعال در زمینه فروش مونوآمونیوم فسفات به روز می شود.قیمت کود مونو آمونیوم فسفات اینجا کلیک کنید.

مونو آمونیوم فسفات (MAP) منبعی پرمصرف از فسفر و نیتروژن است. فسفات مونوآمونیم جهان شیمی از دو ماده متداول در تولید کود تشکیل شده است و دارای بیشترین مقدار فسفر در مقایسه با سایر انواع کودهای جامد می باشد.

فرآیند تولید این ترکیب شیمیایی نسبتا ساده است و با یک روش معمولی، نسبت یک به یک آمونیاک (NH3) و اسید فسفریک (H3PO4) با هم واکنش داده و گرانول یا پودر مونوآمونیوم فسفات را تولید می کنند.

مونوآمونیم فسفات یک ترکیب شیمیایی با فرمول NH4H2PO4 است که به آن آمونیوم دی هیدروژن فسفات (ADP) نیز گفته می شود و به صورت پودر یا بلورهای چهار وجهی سفید وجود دارد. این جامد از کاتیون های آمونیوم [NH4]+ و آنیون های فسفات دی هیدروژن [H2PO4]- به نسبت مساوی تشکیل شده است.

مراکز بازرگانی و قیمت فروش مونوآمونیوم فسفات در تهران و شهرستانها

اکثر مراکز خرید و فروش مونوآمونیم فسفات و سایر مواد شیمیایی در تهران وجود دارد و فروشندگان مونوآمونیوم فسفات در استان ها و شهرستان ها بیشتر خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل توصیه می شود در صورت امکان اقدام به خرید مواد شیمیایی از تهران نمایید. چرا

اکثر شرکت های وارد کننده مونوآمونیوم فسفات در تهران مستقر هستند.

از آنجایی که مونوآمونیوم فسفات در استان ها و شهرستان های دیگر در اکثر موارد با چندین واسطه خریداری می شود، خرید در تهران می تواند در دسترس تر و ارزان تر باشد.
از آنجایی که شما به تامین کننده اصلی کالا در تهران نزدیکتر هستید و اکثر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در تهران قرار دارند، احتمال اصالت و کیفیت کالا نیز افزایش می یابد.اما باید توجه داشت که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، تخصص و کیفیت در یک سطح نیستند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی سعی شده بهترین و بهترین باشیم.

خرید و مصرف مونو آمونیوم فسفات در کشاورزی

فسفات مونوآمونیوم سالهاست که به عنوان کود مهم در صنعت کشاورزی استفاده می شود. این ماده در خاکی که رطوبت کافی دارد به سرعت حل می شود و آمونیاک و اسید فسفریک تولید می کند که برای رشد گیاه بسیار موثر است.





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: