محتوا چیست و انواع آن چیست؟
نوشته شده توسط : b.gholami

محتوا ساختاری است که اطلاعات و تجربیات مختلف را در یک رسانه منتقل می کند. پلتفرم های زیادی برای انتقال محتوا وجود دارد. اینترنت، تلویزیون، رادیو، کتاب، مجلات و غیره. می توان از جمله این پلتفرم ها نام برد. اما آنچه در حال حاضر در این مقاله مطرح می شود محتوایی است که با رویکرد جذب مشتری و بازدید بیشتر در اینترنت تولید می شود.

تولید محتوا یکی از مهم ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است. با ایجاد محتوای موثر و مخاطب پسند، افراد بیشتری با برند شما آشنا می شوند و در نتیجه مخاطبان شما رشد می کنند. البته توجه به این نکته را فراموش نکنید که محتوای شما باید مطابق با نیازها و دغدغه های مشتریان بالقوه شما ساخته شود. توجه به شخصیت مخاطب یکی از مهمترین اصول در تولید محتوا است.خدمات تولید محتوا کلیک کنید.

انواع مختلف محتوا 

محتوا انواع مختلفی دارد که محتوای متنی، محتوای صوتی یا پادکست و محتوای بصری از مهمترین انواع آن هستند.

محتوای متنی یکی از اساسی ترین انواع محتوا است و تاثیر زیادی در کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو (مانند گوگل، یاهو، بینگ و ...) دارد. هر بار که سوالی را در موتورهای جستجو تایپ می کنید، در واقع محتوای مرتبط با نیازهای خود را درخواست می کنید. گوگل همچنین محتوای الو محتوا  مرتبط را از میان هزاران محتوای موجود پیدا کرده و به شما پیشنهاد می دهد.

موتورهای جستجو برای ایجاد محتوای متنی با کیفیت بالا اهمیت زیادی قائل هستند. بنابراین هرچه محتوای شما اساسی‌تر باشد و با نیازها و نگرانی‌های مخاطبانتان مرتبط‌تر باشد، احتمال اینکه به صفحه اول برسید بیشتر می‌شود. از جمله مهم ترین نکاتی که در تولید محتوا باید رعایت شود، توجه به اصول سئو و شخصیت مخاطب است.

محتوای متنی در ترجمیک در 6 قالب مختلف ساخته شده است. این قالب ها برای پوشش نیازهای اکثر مشاغل آنلاین طراحی شده اند. همچنین در مواردی مانند متون ادبی به شکلی منحصر به فرد ارائه می شود. هر کدام از این فرمت های محتوا شرایط و ضوابط خاص خود را دارند که می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه در مورد آنها مطالعه کنید.

فرمت های ایجاد محتوای متنی در ترجمه

ما در تارمیک خدمات مختلفی را در زمینه تولید محتوا ارائه می دهیم و همواره در  تلاش هستیم تا این خدمات را افزایش دهیم تا بتوانیم در هر زمینه ای که به محتوا نیاز دارید به شما کمک کنیم. تارگمیک اکنون خدمات ویژه ای را برای تولید محتوای شما در 6 حوزه مختلف ارائه می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: