خدمات چینی سرویس چینی 27 پارچه
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید جهیزیه یکی از زیباترین آداب و رسوم ازدواج در بین ایرانیان است، اما برای اینکه با آگاهی کامل از منحصر به فرد بودن و در عین حال سودآور بودن جهیزیه خود بهترین لوازم را بخریم باید قبل از خرید مواردی را در نظر بگیریم. دانستن به عنوان مثال آنچه در سرویس چینی گنجانده شده است یکی از نکات مهمی است که قبل از خرید باید در مورد آن تحقیق کنید زیرا سرویس چینی و به طور کلی سرویس غذاخوری که برای وسایل انتخاب می شود یکی از مهم ترین خریدهای جهیزیه است. .سرویس چینی 27 پارچه به لینک مربوطه مراجعه کنید.

خدمات کامل قطعات چینی

ظروف چینی با مکمل کامل خود به میزبانان این امکان را می دهد تا ضمن پذیرایی از مهمانان با روحیه و اعتماد به نفس لازم این کار را انجام دهند. این سرویس شامل 12 ظرف است که هر کدام مکمل دیگری است. این غذاها را در دو دسته اصلی به شما معرفی می کنیم:

خدمات کامل چینی

این ظروف عبارتند از:

غذای سالاد: غذای سالاد یکی از 12 نوع غذایی است که تکمیل کننده سرویس غذاهای چینی است. این ظروف از نظر ظاهری مدل های مختلفی دارد و بنا به سلیقه افراد در سایزهای مختلف تولید می شود. کاسه سالاد با کاسه سالاد متفاوت است و کاسه اصلی برای قرار دادن همه سالادها است.

  • سالاد خوری: سالادخوری‌ها شامل 12 عدد ظرف کوچک سالاد شده کالا 23 و مکمل ظرف اصلی سالاد هستند. این ظروف همگی به یک اندازه هستند و طرح آن‌ها دقیقا مشابه با سایر سرویس ظروف چینی است.
  • سوپ خوری: یکی دیگر از ظروف چینی سوپ خوری است که دارای طراحی منحصربفرد بوده و تفاوت زیادی با بشقاب دارد. این ظرف دارای گنجایش 3000 سی سی بوده و نمونه‌های درب دار آن نیز وجود دارد.

ظرف:

کاسه برنج جزء لاینفک ظروف چینی است و ظرفیت زیادی برای سرو برنج دارد. این غذا در واقع بزرگترین غذا در سرو چینی است. ظرفیت و طراحی دیسک های برنج به گونه ای است که می توان برنج را با کاردک تا آخرین دانه جدا کرد.

بشقاب شام: بشقاب های شام همان طور که از نامشان پیداست، غذاهای مخصوص برای سرو غذای اصلی هستند. تعداد این غذاها معمولا بین 12 تا 18 عدد است و با توجه به سلیقه میزبانان انتخاب می شوند. توصیه می شود به اندازه کافی از این بشقاب ها استفاده کنید تا در آینده مجبور به خرید ظروف جداگانه نباشید. زیرا ظروف تکی هرگز شبیه ظروف اصلی نخواهند بود و این زیبایی سرویس شما را از بین می برد.

بشقاب خورش: همراه داشتن خورش ها در کنار بشقاب غذا ضروری است. این بشقاب ها باید تعداد بشقاب شام هم یکسان داشته باشند تا تناسب بین آنها درست باشد. فرورفتگی بشقاب های خورش به گونه ای است که خورش خیلی راحت از روی آن جدا می شود و برای بیرون آوردن آن نیازی به کج کردن ظروف نیست.
پیش پرداخت: تصور سرویس چینی بدون پیش پرداخت امکان پذیر نیست. همه غذاهای چینی دارای چاشنی میوه و آجیل هستند. این پیش ظروف کوچکتر از سایر ظروف هستند و فقط برای خوردن میوه و خشکبار استفاده می شوند.

 





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: