قیمت انواع بخاری گلخانه ای و بررسی ترموتات اتمسفر
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت انواع بخاری گلخانه ای بخاری صنعتی 240000 PF مناسب برای انواع گلخانه ها و سالن های تولیدی بوده و گرمایش این محیط ها را تامین می کند. نوع سوخت و جنس این بخاری بنا به سفارش مشتری قابل سفارشی سازی می باشد. این بخاری از فولاد ضد زنگ یا فولاد مقاوم ساخته شده است همچنین در صورت سفارش در سه نوع بخاری صنعتی با دوگانه سوز، گازوئیل یا گاز طراحی شده است.بخاری صنعتی 240000 pf دارای دو خروجی هوای گرم و دو عدد فن 74*74 است که روبروی خروجی ها قرار گرفته اند. تعداد این سوکت ها و محل آنها ممکن است بسته به عملکرد محصول تغییر کند.

بررسی مصرف سوخت بخاری صنعتی 240 هزار PF

مصرف سوخت این بخاری گلخانه آریاتجهیزات قابل تنظیم می باشد. این محصول به صورت بخاری گازی صنعتی، بخاری دیزلی و بخاری دوگانه سوز قابل تولید می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود مشعل مناسب را انتخاب کنید و این بخاری در گاز، گازوئیل و دوگانه سوز تولید می شود.

  • لایه های محافظ بخاری 240 هزار
  • استفاده از پایانه های RTP
  • یک ترموستات برای کنترل فن وجود دارد
  • استفاده از فیوزهای کم آمپر
  • مجهز به شیر اطمینان
  • یک ترموستات ایمنی برای آبگرمکن وجود دارد

بررسی ترموستات اتمسفر

بخاری صنعتی تک صنعت  240000 PF با اتصال به ترموستات محیطی قابلیت تنظیم و کنترل دقیق دما را به صورت کاملا اتوماتیک دارد و پس از نصب ترموستات محیط و تنظیم دما دما کاهش یافته و مشعل به صورت خودکار روشن می شود و محیط را گرم می کند. هنگامی که دما بالا می رود و دما به حد مطلوب می رسد، مشعل به طور خودکار خاموش می شود.

پس از خاموش شدن مشعل، فن ها تا زمانی که فر خنک شود فعال می مانند تا دمای بخاری زیاد بالا نرود.

مطالعه کاربردی بخاری صنعتی PF240 هزار

با استفاده از این بخاری دودکشی دوگانه سوز هیچ گونه آلودگی وارد محیط زیست نمی شود زیرا دود گاز یا گازوئیل از طریق لوله اگزوز به بیرون منتقل می شود بنابراین این بخاری برای انواع گلخانه ها، کارگاه ها و سوله ها مناسب است. .. .مناسب است.

صنایع تهویه سرد و گرم

صنایع تهویه سرد و گرم با بیش از دو دهه سابقه در صنعت تهویه کشور مفتخر است با ساخت انواع سیستم های گرمایشی در خدمت مشتریان گرامی خود باشد. گرما سرد تولید کننده انواع کولر، کولر صنعتی و بخاری صنعتی می باشد

سیستم های گرمایش سرد و گرم به چهار گروه تقسیم می شوند:

  1. فر با هوای گرم
  2. جت هیتر
  3. بخاری تابشی
  4. بخاری برقی صنعتی

تنوع محصولات گرمایشی این مجموعه رضایت تمامی مشتریان را جلب می کند به همین دلیل محصولات این مجموعه تامین کننده گرمایش فضاهای بزرگ، سالن های صنعتی، کارخانجات، کارگاه ها، مرغداری ها و مزارع قارچ، گلخانه ها، سالن های ورزشی می باشد و در جاده ها کاربرد فراوانی دارد. پروژه های عمرانی و معدنی.





:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: