سرویس 27 پارچه چینی شامل چه اجزایی می باشد
نوشته شده توسط : b.gholami

اما اکنون نوبت به اقلام سرویس چینی برای 18 نفر رسیده است. در این سرویس تعداد مقالات با افزایش چشمگیر به حدود 134 پارچه می رسد. افزایش تعداد کانتینرهای هسته کاملا طبیعی و قابل پیش بینی خواهد بود. در ضمن 6 عدد سوپ خوری به غذاهای اصلی اضافه شده است.

به عبارت دیگر ظروف اصلی این مجموعه 78 پارچه است. شامل 18 بشقاب غذاخوری، 18 بشقاب خورش، 18 بشقاب میوه، 18 کاسه ماست و 6 کاسه سوپ خوری. تعداد دیسک ها نیز افزایش یافته و در بین اجزای یک ست چینی 18 نفره شاهد حضور 2 دیسک بزرگ، 2 دیسک متوسط ​​و 2 دیسک کوچک هستیم. علاوه بر این تعداد غذا، 2 عدد کاسه سالاد، 1 عدد سوپ خوری درب دار، 6 عدد نمک پاش، 1 عدد کاسه سس و همچنین 2 عدد زیر لیوانی و 1 عدد زیر لیوانی به شما کمک می کند تا سفره خود را حداکثر تزئین کنید.سرویس چینی 27 پارچه اینجا کلیک کنید.

یک سرویس چینی برای 12 نفر چقدر پارچه است؟

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که سرویس چینی هوم دیش خریداری شده برای تعداد افرادی که دعوت کرده اید مناسب نیست. به همین دلیل به بررسی انواع خدمات چینی 12 نفره می پردازیم که شامل چه مواردی می شود تا دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید. قبل از خرید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که سرویس های چینی در پارچه های مختلف موجود است و با توجه به تعداد اجزای موجود برای افراد مشخصی استفاده خواهد شد.

برای مثال یک ست شام چینی 108 عددی برای 12 نفر بسیار کاربردی است. این ست چینی توسط برندهای مختلف در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا تولید شده و دارای اجزای همسان می باشد. خیلی ها ست چینی 12 تایی را انتخاب بسیار مناسبی برای جهیزیه می دانند.

در کل نمی توان گفت که سرویس چینی 12 نفره چند کاره است. زیرا خدمات چینی برای 12 نفر به صورت پارچه های مختلف در بازار وجود دارد. این باعث می شود با توجه به تعداد قطعاتی که دارند برای 12 نفر مناسب باشند.

سرویس 12 نفره

سرویس 12 نفره با تعداد پارچه کم شامل تمام اجزای یک سرویس چینی کمال بینا نمی شود. اما خدمات چینی 12 نفره با بیش از 100 پارچه نیز وجود دارد که در قالب 108103102 پارچه به فروش می رسد و در اختیار مشتری قرار می گیرد. البته برخی از خدمات 12 نفره چینی نیز در پارچه های 98، 97 و 74 به بازار عرضه می شود.

 
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: