استارتاپ ها و کمپین های تبلیغاتی
نوشته شده توسط : b.gholami

در میان استارتاپ ها و کسب و کارهای نوآور گردشگری، علی بابا با جایزه یک میلیارد تومانی و طراحی کمپین جالب برای جاباما در ژانویه و اوایل مارس بیشتر به چشم آمد. کمپینی که بر خاطره و نوستالژی مکان های گردشگری آشنا و نام های کشور و ویژگی های آنها تمرکز دارد. از رشت برونی تا گردی جنوبی و… با تاکید بر همین شعار و نام جاباما.

اما در روزهای پایانی اسفند و نزدیک شدن به اوج خرید بلیط و رزرو اقامتگاه، سافارمارکت و فلایتیو فعالتر شدند. Sefermarket کمپین خود را با مزیت رقابتی جدید ایجاد کرد. اکنون سفر کنید، بعدا پرداخت کنید. امکان سفر اقساطی برای ایرانیانی که روزهای سخت اقتصادی را پشت سر می گذارند احتمالاً یک طرح موفق بوده است.

کمپین های تبلیغاتی و موفق ترین آن ها 

هرچند باید منتظر ماند و دید آیا آماری از هر یک از این کمپین‌ها و میزان موفقیت‌شان بیرون می‌آید یا نه. اسنپ هم با بیلبوردهای «پرواز با همون قیمت که نظرته» تلاش کرد با یک صمیمیت و لحن خودمانی روی مزیت رقابتی قیمت‌ها در اسنپ‌تریپ مانور دهد؛ کاری که سه‌کلیک با شعار «این فرصت رو تور کن» و با تمرکز بر پکیج‌های سفرش سعی کرد انجام دهد.

اما در خارج از دنیای پرتقاضای نوروزی، کمپین های تبلیغاتی متمم دیگری در بخش خرده فروشی تهران راه اندازی شده است. شهر مملو از بیلبوردهای مختلف بود، از گارانچی که بر فروش مطمئن تمرکز داشت تا اسنپ که گرد و غبار اسنپ مارکت و اسنپ فود را از بین برد.

در همین حال، شاید بتوان موفق ترین کمپین تبلیغاتی نوین ماه مارس و آوریل را کمپین «بود و نبود» اسنپ نامید. این کمپین که با نام و خاطره اسنپ فود همخوانی داشت، همان داستان روایی آشنا برای ایرانیان نبود و سعی داشت از یک سو بر تنوع خدمات و محصولات ارائه شده خود و از سوی دیگر بر حضور همیشگی خود تاکید کند. . 





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: