خدمات کامل چینی
نوشته شده توسط : b.gholami

خدمات کامل چینی شامل چه مواردی است؟ نگاهی به تعداد اقلام خدمات چینی
برای مدت طولانی، اساساً ظروف مختلف، صرف نظر از ارزش هر یک از آنها، به دلیل سرویسی که در آن قرار می گیرند، بخشی از ارزش خود را دریافت می کنند. ذهن انسان ناخودآگاه نظم را تحسین می کند و طبیعی است که مجموعه ای هماهنگ از نقش های مشابه و متحد را خواه ناخواه تحسین کند. این زمانی است که شامل پذیرش افرادی است که برای آنها احترام زیادی قائل هستیم.

ظروف چینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه دوست دارند با مجموعه ای هماهنگ از ظروف غذاخوری چینی از مشتریان خود استقبال کنند. اما سوالی که در این بین سوالاتی را ایجاد کرده و اغلب کنجکاوی افراد را برمی انگیزد این است که آیا واقعاً استاندارد یا معیار خاصی برای تعیین اجزای یک ست غذاخوری وجود دارد؟ به عبارت دیگر چگونه می توان گفت که اقلام سرویس چینی را به طور کامل آماده کرده ایم؟ برای رسیدگی به این موضوع با صنایع تقدس سازی چین همراه باشید. هومیت مثل زرین هوم سرویس چینی 27 پارچه اینجا کلیک کنید .

 

خدمات پذیرایی شامل چه مواردی است؟

بسیاری از مشتریانی که نگران کامل بودن خدمات پذیرایی و خدمات چینی خود هستند با این سوال مواجه می شوند که خدمات پذیرایی شامل چه مواردی می شود. اما در طرح این سوال یک جنبه بسیار مهم را نباید نادیده گرفت. منظور از سرویس پذیرایی، سرویس چند نفره چیست؟ تعداد افرادی که می پذیرید و قصد دارید یک سرویس چینی را به خدمت اختصاص دهید در پاسخ به این سوال بسیار موثر است. 

بنابراین حتی خود طراحان و سازندگان چینی نیز به طور سنتی خدمات خود را در چند دسته مختلف با توجه به تعداد افراد ارائه می دهند. به عنوان مثال سرویس ویژه ای از نوع و طرح ظروف چینی در قالب 6 جایگاه و همین طرح و نوع ظروف به صورت 12 یا 18 جا در بازار موجود است. البته بدیهی است که تعداد اقلام چینی در این دسته بندی ها متفاوت است و حتی گاهی اوقات انواع ظروف قرار داده شده در هر قالب متفاوت است. بنابراین در این حساب باید با این سوال روبرو شویم که خدمات پذیرایی با توجه به هوم دیش 

تعداد افراد و قالب ها پذیرایی 

توجه داشته باشید که هیچ قانون مطلقی برای تعیین عناصر یک سرویس چینی وجود ندارد. اکثر تولیدکنندگان بر اساس قوانین ساده عرفی و سنتی و در نظر گرفتن تقاضای مشتری در طول سالیان متمادی معیارها و استانداردهای خاصی را برای خود تعیین کرده اند. اگرچه اکثر آنها در مورد اقلام اصلی چینی و تعداد اقلام اصلی اتفاق نظر دارند، اما در جزئیات از یک قاعده کلی و مطلق پیروی نمی کنند. به عبارت دیگر در یک برند می توان سرویس 12 نفره را بر اساس قالب 90 پلاکی تولید کرد و در برندی دیگر با فرمت 101 پلاکی.

6 بشقاب از هر نوع بشقاب. اما علاوه بر این 24 پارچه اصلی، 6 پارچه دیگر از سرویس چینی 6 نفره به شما در پذیرایی از مهمانان کمک می کند: 1 بشقاب متوسط، 1 کاسه سالاد، 1 کاسه سس و 3 نمکدان در کل. در بین 3 نمکدان ذکر شده معمولا و بیشتر از 1 نمکدان بزرگ و 2 عدد نمکدان کوچکتر استفاده می شود. همانطور که مشاهده می کنید سرویس چینی 6 نفره طبق نام خود برای پذیرایی استاندارد از 6 مهمان مناسب است و بیشتر بر روی میزهای رنگارنگ و جذاب شما تمرکز دارد و دارای شخصیتی مینیمال است.





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: