انواع طراحی پوستر تبلیغاتی
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی پوستر تبلیغاتی پوستر یک تبلیغ موقت با ایده است که یک محصول، خدمات یا رویداد را در یک فضای عمومی قرار می دهد و به دیوار متصل می شود. پوسترها معمولاً حاوی متن و گرافیک هستند، اگرچه پوستر می تواند کاملاً گرافیکی یا فقط حاوی متن باشد.پوسترها برای جلب توجه و آموزنده طراحی شده اند. انواع مختلف پوستر را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. آنها ابزار مشترکی برای تبلیغ‌کنندگان (به ویژه رویدادها، موسیقی‌دانان و فیلم‌ها)، مبلغان مذهبی، معترضان و سایر گروه‌هایی هستند که سعی در انتقال پیام دارند.از پوسترها نیز برای تکثیر آثار هنری به ویژه آثار معروف استفاده می شود و معمولاً در مقایسه با آثار اصلی ارزان قیمت هستند. پوستر مدرنی که ما می شناسیم مربوط به دهه های 1840 و 1850 است، زمانی که صنعت لیتوگرافی رنگی را کامل کرد و تولید انبوه را ممکن کرد. سریع آسان

انواع پوستر چیست؟

پوسترها کاغذهای چاپی هستند که معمولاً دارای صفحه ای خلاقانه برای جلب توجه در حین ارائه برخی اطلاعات هستند.

شما آنها را در همه جا دیده اید، روی دیوارهای خیابان ها یا در پیوست ایمیلی که به طور خاص برای شما ارسال شده است.

اگرچه پوسترها انواع بی‌شماری دارند و همگی از نظر مضامین و طرح‌ها با هم متفاوت هستند، اما همه آنها در هدف خود جذاب و چشم‌نواز هستند.

برای ایجاد یک پوستر خوب باید هدف گذاری کنید، به محتوا فکر کنید و طرح های جدید خلق کنید و در نهایت روش های مناسب دیگر را بررسی کنید.

انواع پوستر
تبلیغاتی
آموزشی
ایجاد انگیزه
فیلم و سینما
یک رویداد
من سفر میکنم
پژوهش

چاپ پوستر تبلیغاتی:

دو سوال مهم در مورد بیلبوردها وجود دارد: چرا آنها را انتخاب می کنیم و انواع بیلبوردها چیست؟

پوسترهای تبلیغاتی معمولاً توسط برندها و در اندازه های مختلف برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود.

اما اغلب برای حمایت و دستیابی به یک هدف خاص نیز استفاده می شود.

چرا بیلبوردها خاص هستند؟

بر خلاف سایر پوسترها که معمولاً هدفشان بیشتر دیده می شود، تبلیغات معمولاً حاوی پیام های پنهان طراحی می شوند، مملو از نشانه های نمادین هستند و برای تحریک و الهام بخشی استفاده می شوند.

به طور خلاصه، اگر یک پوستر تبلیغاتی به خوبی طراحی شده باشد، نمی توانید نسبت به آن بی تفاوت باشید.

در مقایسه با سایر پوسترها، پوسترهای تبلیغاتی معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که “عامل عجب” داشته باشند و می توانند خنده دار یا غیرقابل انکار فریبنده باشند.

پوسترهای اطلاع رسانی:
پوسترهای اطلاعاتی یا آموزشی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، آگهی های تک صفحه ای با کاربردهای فراوان.

این پوسترها می توانند از نظر طراحی متفاوت باشند، زیرا برخی مانند اینفوگرافیک هستند در حالی که برخی دیگر فقط حاوی تصاویر هستند، اما هدف آنها به طور کلی یکسان است، همه آنها حاوی اطلاعات واقعی زیادی هستند که هدف آنها آموزش هر چه بیشتر مخاطبان است.

چرا آنها خاص هستند؟

بر خلاف سایر پوسترها، پوسترهای آموزنده همیشه مبتنی بر واقعیت هستند و اطلاعاتی را برای کمک به بینندگان برای یادگیری بیشتر ارائه می دهند.

در مقایسه با سایر مطالب بصری که بینندگان می‌توانند به سرعت از آن‌ها استفاده کنند، خوانندگان پوسترهای آموزشی معمولاً برای یادگیری زمان صرف می‌کنند.

اما برخلاف پوسترهای پژوهشی که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت، پوسترهای آموزشی نیازی به آگاهی قبلی از موضوع ندارند و معمولاً برای اهداف آموزشی ایجاد می شوند. آنها همچنین می توانند در مقایسه سرگرم کننده باشند.

لهجه یا پوستر انگیزشی

کارلنسر پوسترهای مثبت یا انگیزشی یک برگه چاپی هستند که تنها هدف آن الهام بخشیدن است.

آنها معمولاً نقل قول‌های انگیزشی یا کپی هوشمندانه و جذابی دارند که با تایپوگرافی بزرگ و پررنگ نمایش داده می‌شوند و روی تصاویر پس‌زمینه الهام‌بخشی قرار می‌گیرند که برای جلب توجه بیننده طراحی شده‌اند.

آنها همیشه مثبت هستند و هدفشان ایجاد حس خوب در بیننده است.

 
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: