مخزن آب عمودی
نوشته شده توسط : b.gholami

این مخزن آب برای ذخیره آب، مواد بهداشتی، مواد شیمیایی تولید می شود. این مخزن آب از پلی اتیلن 3840 پتروشیمی تبریز تولید می شود.

مخزن آب سه لایه 500 لیتری عمودی دارای ده سال گارانتی و گارانتی مستقیم کارخانه می باشد و این میزان بالاترین گارانتی در کشور می باشد.

ضد جلبک و ضد خزه

قابلیت نصب اتصالات (اتصالات برنجی، شناور و شیر)

دارای لایه میانی مشکی برای محافظت در برابر نور خورشید

کیفیت اصلی به دلیل استفاده از پلی اتیلن 3840

وزن سنگین طبق استاندارد اداره آبفا

مخازن آب پلی اتیلن عمودی

مخازن آب پلی اتیلن عمودی یکی از راه حل های محبوب برای ذخیره سازی آب در پروژه ها و مصارف مختلف می باشد. این مخازن دارای ساختار استوانه ای با قسمت بالایی مسطح یا مخروطی بوده و از مواد پلی اتیلن مرغوب تولید می شوند. خرید مخزن آب عمودی یا ایستاده به دلیل افزایش محصولات تقلبی با برندهای معروف مانند آب انبار طبرستان و مخزن آب آریاپلاست فارس الزامی است. باید از فروشگاه های مجاز انجام شود.

سبک و قابل حمل: مخازن آب پلی اتیلن عمودی به دلیل وزن کم به راحتی قابل حمل هستند. این ویژگی باعث می شود که به راحتی آنها را جابجا کرده و در مکان های مختلف نصب کنید.

مقاومت در برابر تغییرات دما: پلی اتیلن ماده ای است که مقاومت خوبی در برابر تغییرات دما دارد. این ویژگی باعث می شود تا مخازن آب پلی اتیلن عمودی در شرایط آب و هوایی مختلف و در دماهای مختلف عملکرد خوبی داشته باشند.





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: