مشاوره کسب و کار کیست
نوشته شده توسط : b.gholami

آیا می دانید مشاور بازرگانی کیست و شرکت مشاوره بازرگانی چگونه به شما در امور کاری و تجاری کمک می کند و خدمات تلفنی حضوری و آنلاین مدیر چیست؟ مشاوره شامل خدماتی است که باعث افزایش سود و بهره وری سازمان و کسب و کار شما می شود.مشاوره کسب و کار در اصفهان کلیک کنید.

این تغییر به منظور معرفی مطالب و نکات جدید در بحث های تحت عنوان مشاوره کسب و کار یا مشاوره کارآفرینی نیست.بلکه مطالب مختلفی را که مربوط به یک حوزه و موضوع معین هستند گرد هم می آورد.

نکات کسب و کار و راه اندازی آن 

آنچه در اینجا تحت عنوان نکات کسب و کار برای راه اندازی یک کسب و کار جدید می خوانید، مطالبی است که در اپلیکیشن تحت عناوین مختلفی مانند موانع راه اندازی کسب و کار، نکات کسب و کار اینترنتی، فرصت ها و چالش های کسب و کار خانگی، مدیریت کسب و کار کوچک و به طور خلاصه هر آنچه که به یک کسب و کار موفق مرتبط است، اشاره شده است.

ما معتقد نیستیم که این مواد لزوماً می توانند جایگزین یک مشاور تجاری شوند. اما ما معتقدیم که شما می توانید پاسخ بسیاری از سوالات و عدم قطعیت های مربوط به راه اندازی یک کسب و کار جدید را در این درس ها بیابید.

اگر بیشتر علاقه مند به یادگیری جنبه های مختلف کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید هستید، مطالعه دوره فعلی ممکن است برای شما مفید باشد.

راه اندازی کسب و کار

اما اگر واقعا قصد راه اندازی کسب و کار را دارید و آموزش شما بیشتر کاربردی است تا آکادمیک، می توانید به دوره کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک مراجعه کنید. در راه اندازی کسب و کار چند نکته مهم وجود دارد:

اول از همه، بیایید با خودمان روراست باشیم و ببینیم چرا می خواهیم یک کسب و کار جدید راه اندازی کنیم.

 فقط به این دلیل که فکر می کنم مدیرم احمق است، حتی اگر درست باشد، دلیل خوبی برای کارآفرین بودن نیست.

همچنین، این احساس که من خیلی سخت کار می کنم و دیگران پول و سود آن را می خورند، برای راه اندازی یک کسب و کار جدید کافی نیست.

با فرض اینکه واقعاً مصمم به شروع هستید، پیشنهاد می کنیم درباره سؤالات مطرح شده در اینجا فکر کنید.

بهتر است یک تکه کاغذ در کنار خود داشته باشید و هر آنچه به ذهنتان می رسد را در زمینه هر سوال بنویسید.





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: