ایده های تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
نوشته شده توسط : b.gholami

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی  در واقع همان اطلاعاتی است که می خواهیم به خواننده منتقل کنیم، اما تولید محتوا چیست؟ فقط برای رساندن این اطلاعات به خواننده نیست، بلکه باید این مطالب را به گونه ای منتقل کنیم که برای خواننده جذاب باشد و مخاطب را درگیر کند و او را وادار به دنبال کردن مطالب کند.

تولید محتوا یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائل مربوط به هر کسب و کار اینترنتی است که برای تولید محتوای موثر با برنامه ریزی مشخص باید آن را بر عهده بگیریم. تولید محتوا در محتوای آموزشی و تولید وب سایت فقط متن نیست، محتوا هر چیزی است که ما در اختیار مخاطبان خود قرار می دهیم. محتوا شامل متن، تصاویر (اینفوگرافیک)، پادکست (فایل های صوتی) و ویدئو و همچنین محتوای موبایل است که در این مقاله قصد داریم شما را با آنها آشنا کنیم.

ایده های تولید محتوا

اگر نمی دانید چگونه برای وب سایت یا شبکه اجتماعی خود محتوا بسازید و هیچ موضوعی برای تولید محتوا ندارید، مطالعه این موارد ذهنیت را به شما می دهد و می توانید نکاتی را از این مقاله بگیرید و به سرعت شروع به  تولید محتوا کنید. خوشحال می شویم اگر بتوانید ایده های دیگری را برای ما ارسال کنید تا به این لیست اضافه کنیم.

ایجاد محتوا بر اساس پست ها و مقالات و محصولات محبوب

بیایید وب  سایت محتوا  جدید را به عنوان مثال در نظر بگیریم. ممکن است محتوای آموزش از راه دور را در وب سایت و شبکه اجتماعی محتوای جدید منتشر کنیم. پس از مدتی متوجه شدیم که 10 پست و 10 مقاله ای که در این زمینه منتشر کردیم، لایک و کامنت بیشتری گرفتند و حتی توانستیم از طریق این مقالات مشتریان بیشتری جذب کنیم. بنابراین ما در حال گسترش این تعداد هستیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: