نوشته شده توسط : b.gholami

تندیس کنار شبکه مینا کاری بشقاب مجسمه های میناکاری شده اصفهان کدامند و از چه کسانی تمجید کردید؟ شاید این سوال برای علاقه مندان به صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی در اصفهان باشد. مجسمه مینای سدی از دو قسمت میناکاری شده و یک قسمت بدون مینا (معمولاً بدنه ای چوبی با پلکسی گلاس) تشکیل شده است. مجسمه میناکاری شده اصفهان ظاهری شیک و شفاف دارد و به کسانی که هستند هدایایی متواضعانه اهدا کرد.

یکنواخت بودن ظاهر میناکاری

با توجه به امکان طرح های مختلف برای بدنه مجسمه و یکنواخت نبودن ظاهر میناکاری اصفهان، مجسمه ها می توانند ظاهر بسیار متفاوتی داشته باشند. خرید تندیس میناکاری در اصفهان مقرون به صرفه بوده و همچنین برای همایش های سازمانی و سازمانی بسیار مناسب است، قیمت تندیس مینا کاری گران نیست و به همین دلیل امکان سفارش آن در تعداد بالا برای تمامی شرکت ها وجود دارد.

هدایای تبلیغاتی تندیس ها برای اهداف بزرگداشت کنفرانس استفاده می شود. نمونه تصاویر مجسمه های میناکاری، مسی و منبت کاری شده را در سایت فروشگاه قرار داده ایم تا مشتریان پس از مشاهده تصاویر و مطالعه توضیحات با اطمینان خاطر انتخاب کنند. خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می تواند برای سازمان های دولتی و خصوصی بسیار سودمند باشد. بنابراین سفارش ساخت مجسمه مینا در هر اجرا پذیرفته می شود. قیمت مجسمه های میناکاری شده و مجسمه های گلدانی با یکدیگر متفاوت است.

مجسمه گلدان میناکاری یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان است. مجسمه مینا چیست؟ تندیس های میناکاری را می توان جدیدترین محصول هنر میناکاری اصفهان دانست که در طرح ها و نقش های متنوعی تولید می شوند. بهترین برند مجسمه سازی مینا از دیدگاه مشتریان به محصولی اطلاق می شود که جدای از زیبایی به فعالیت آن ها مربوط می شود.

خرید هدایای تبلیغاتی آماده سریعتر و ارزانتر است، ظاهری رایج دارد و قابل سفارشی سازی است. خرید مینای اصفهان برای هدایای تبلیغاتی با بسته بندی شیک در قالب انواع محصولات و ظروف امکان پذیر است. هنر میناکاری به‌عنوان قدیمی‌ترین هنر صنایع دستی ایران، قدمتی هزار ساله دارد.

استادان این هنر همواره سعی کرده اند با نوآوری های خاص در این زمینه مطابق با سلیقه مردم در همه حال پیشرفت کنند. قیمت تندیس گلدان مینا با در نظر گرفتن نوع و سایز گلدان مورد استفاده می باشد.فروش مجسمه میناکاری بدون حضور فیزیکی و تنها با چند کلیک برای مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر است.

ساخت هدایای تبلیغاتی

برای ساخت هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با هزینه کم از انواع مجسمه ها استفاده می شود. امروزه مجسمه های میناکاری شده به طیف وسیع و بسیار گسترده محصولات اضافه شده است. قبل از ساخت این نوع تندیس ها، سازمان های خصوصی و دولتی در کشور باید محصولات خارجی را با همان طرح های رایج و نسبتا تکراری تهیه می کردند. هنر میناکاری اصفهان اصیل است و به چیدمان دلخواه شما ارزش بیشتری می بخشد.

طبیعتا به دلیل وارداتی بودن این نوع محصولات در هر دوره با افزایش قیمت همراه بود و این برای شرکت ها صرفه اقتصادی نداشت. به همین دلیل برای داشتن تبلیغات و بازاریابی خوب باید پول زیادی خرج می کردند. هنر ساخت هدایای تبلیغاتی با گزینه های محدود کمک زیادی به شرایط اقتصادی شرکت ها خواهد کرد.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: