مشخصات فنی دستگاه بسته بندی
نوشته شده توسط : b.gholami

خرما یا رطب از جمله میوه های بسیار غنی و پر انرژی است که در مناطق مختلف جهان تولید می شود. این محصول از نظر تنوع و اندازه بسیار گسترده است و از زمان های قدیم طرفداران خود را دارد. بیش از سه هزار گونه خرما در جهان وجود دارد که بسیار متنوع هستند.

کشور عزیزمان ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان معروف دنیا شناخته می شود که بیش از چهارصد نوع خرما در ایران تولید می شود و متعلق به ایران است. این نوع خرما بیشتر به صورت عمده به کشورهای دیگر صادر می شود و در آنجا به صورت بسته بندی با برندهای خارجی روانه بازارهای بین المللی می شود..دستگاه بسته بندی خرما به منبع مراجعه کنید.

دستگاه بسته بندی خرما و فراوری بسته آن

البته در سال های اخیر اقدامات مناسبی در زمینه تولید خرما انجام شده تا بخشی از بازار از بین نرود اما در مجموع ایران به عنوان یکی از ده کشور بزرگ صادرکننده خرما در جهان شناخته می شود.

این موضوع شرایط بسیار مطلوبی را برای سرمایه گذاران و علاقه مندان به بحث سورت و بسته بندی خرما ایجاد می کند تا با ورود جدی به بحث تولید محصولات باکیفیت ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنند.

خرما به دلیل خواص ذاتی خود ظرفیت تولید بیش از ده نوع محصول را دارد و به همین دلیل می توان برنامه ریزی مناسبی برای صادرات این محصول انجام داد.

مشخصات فنی خط فرآوری و بسته بندی خرما پویش کاران

نمونه ورودی و خروجی خط سورت و بسته بندی خرما گروه صنعتی پویش کاران طراح، سازنده و صادر کننده ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی با تولید بیش از سی خط تولید در زمینه های مختلف طراحی و تولید ماشین آلات مرتبط پردازش تا به امروز این ماشین ها کاملا اتوماتیک و از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

 
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: