وکیل طلاق محضری
نوشته شده توسط : b.gholami

وکیل طلاق توافقی در اسرع وقت + مراحل و مدارک لازم 1401 : داشتن وکیل متخصص در دعاوی خانواده کمک بسیار مهمی در روند طلاق توافقی می باشد. زیرا مردم عادی از حقوق قانونی خود بی اطلاع هستند. وکیل طلاق توافقی با آگاهی کامل از قوانین اولیه تا مراحل اجرای طلاق توافقی می تواند مسیری مطمئن و بدون دردسر را برنامه ریزی و اجرا کند.

مشاوره توسط وکیل طلاق توافقی

مشاوره خانواده برای طلاق توافقی امری ضروری تلقی می شود. زیرا ممکن است افراد به دلیل نداشتن دانش و اطلاعات کافی دچار عواقب ناخوشایندی شوند. برخی از پرونده های حقوقی بسیار پیچیده و کسل کننده هستند که باید به یک وکیل ماهر سپرده شود، به همین دلیل برای رفع مشکلات حقوقی شما راه حل های مختلفی را برای شما در نظر گرفته ایم. می توانید از مشاوره حقوقی وکلای طلاق توافقی از طریق تماس تلفنی یا حضوری بهره مند شوید. و خودتان با چشمان باز تصمیم بگیرید. بهترین وکیل طلاق در اصفهان اینجا کلیک کنید.

مدارک لازم برای طلاق توافقی

در ابتدای امر باید بدانیم برای شروع دادخواست طلاق توافقی به چه مدارکی نیاز داریم:

همراه داشتن سند ازدواج یا قرارداد

اگر زوجین به هر دلیلی سند ازدواج خود را پیدا نکردند می توانند به اداره ثبت احوال محل وقوع ازدواج مراجعه کرده و کپی سند ازدواج خود را دریافت کنند.

شناسنامه و کارت ملی زوجین

اگر زن وکیل طلاق محضری داشته باشد. (این مورد زمانی اتفاق می افتد که زن وکالتنامه طلاق محضری از شوهرش داشته باشد).

توافق زن و مرد در مورد پرداخت مهریه یا گذشت آن، پرداخت نفقه، حضانت طفل در صورت وجود طفل. ملاقات با فرزند و مهریه زن

مراحل ارائه دادخواست طلاق توافقی در گذشته نحوه تنظیم دادخواست طلاق توافقی در شهرهای بزرگ به این صورت بود که طرفین یا وکلای آنها در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حاضر می شدند و پس از ارسال درخواست و تعیین شعبه به دادگاه مراجعه می کردند و انجام می دادند. . اقدامات لازم از قبیل مشاوره و تنظیم صورتجلسه کلیه توافقات انجام شد و در پایان دادگاه رأی خود را که مفاد آن گواهی عدم امکان سازش بود صادر کرد و پس از آن زوج یا وکیل آنها به دفاتر طلاق و ثبت آن.

 





:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: