نوشته شده توسط : b.gholami

کارخانه های زیادی در کشور به تولید کیک و بیسکویت مشغول هستند، کیک و بیسکویت دارای قوام لطیف و طعم مطبوعی است و برای اینکه سالم به دست مشتری برسد نیاز است در بسته بندی پلاستیکی کیک و بیسکویت قرار گیرد. . اگر برای بسته بندی کیک و کلوچه به دنبال با کیفیت ترین و بهترین قیمت مناسب هستید پلاستیک مورد نیاز خود را از شرکت رول پلیمر خریداری کنید. این شرکت از مواد اولیه مرغوب و درجه یک برای تولید روکش های پلاستیکی کیک و بیسکویت استفاده می کند.

دستگاه بسته بندی کلوچه کلیک کنید. همه مواد خوراکی از جمله کیک ها و کلوچه ها باید در شرایطی کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی شوند. زیرا همه مواد خوراکی باید تازه و باکیفیت باشند و روی بسته بندی آن ها تاریخ تولید و اانقضا درج شود. در تولید نایلون‌های بسته بندی کیک و کلوچه در شرکت رول پلیمر همه نکات بهداشتی به خوبی رعایت می شود و این محصول با تضمین کیفیت و سلامت کالا به صورت بهداشتی به مشتری عرضه می شود. 

چاپ روی بسته بندی پلاستیکی کیک و بیسکویت

اگر به تازگی وارد عرصه دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه به لینک مربوطه مراجعه کنید. شده اید و برند شما هنوز شناخته شده نیست و به شهرت کافی نرسیده است، تنها روشی که به بازاریابی و تبلیغات شما کمک می کند و اثربخشی و فروش کیک و کلوچه را افزایش می دهد مهر این است. یک پوشش پلاستیکی با کیفیت بالا برای کیک و بیسکویت است. در شرکت رول پلیمر از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی برای چاپ تصاویر، متون و لوگوهای با کیفیت روی بسته بندی پلاستیکی استفاده می شود و فرآیند چاپ با استفاده از مدرن ترین تجهیزات چاپ انجام می شود.

نوع مواد اولیه مصرفی

سلفون معمولا برای تولید نایلون های شفاف برای بسته بندی های چاپ نشده استفاده می شود. اما برای تولید نمونه های چاپی از پلاستیک های محکم تر و مقاوم تر با قابلیت چاپ بالا استفاده می شود. این نایلون ها از مواد اولیه opp با مواد cpp درجه غذایی تهیه می شوند و به غیر از بسته بندی کیک و کلوچه برای بسته بندی مواد غذایی مانند چیپس و پفک، ماکارونی و همچنین برای بسته بندی شکر، حبوبات و ... نیز کاربرد دارند.

انواع طرح های بسته بندی کیک و بیسکویت

شما دو گزینه برای سفارش تولید بسته بندی پلاستیکی برای مواد غذایی مانند کیک و بیسکویت دارید. نوع اول استفاده از پلاستیک های بسته بندی تمام پرینت است که بیشترین استفاده را دارند. نوع دوم پلاستیک مهر شده با پنجره شفاف است. با این نوع بسته بندی محتویات داخل بسته بندی از قسمت شفاف قابل مشاهده است. همه انواع چاپ معمولا برای بسته بندی کیک استفاده می شود، اما نایلون های پلاستیکی با پنجره شفاف برای بسته بندی کوکی ها مفیدتر هستند.





:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: