اندازه و شکل طراحی پوستر
نوشته شده توسط : b.gholami

زمانی که وارد حرفه خرید طراحی پوستر تبلیغاتی می شوید، ممکن است خیلی راحت گیج شوید. از سوی دیگر، قالب‌های مختلف پوستر آنلاین وجود دارد که ممکن است وسوسه شوید از آنها برای انجام سریع‌تر و آسان‌تر کارتان استفاده کنید. با این حال، ساختن پوستر از ابتدا ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک صفحه خالی را به یک پوستر زیبا تبدیل کنید که می تواند در دنیای واقعی و آنلاین منتشر شود.

9 نکته طراحی پوستر برای تبلیغ موثر یک رویداد یا ایده

برنامه ریزی را شروع کنید

حتی اگر قصد دارید پوستر خود را با استفاده از ابزارهای دیجیتال سریع آسان طراحی کنید، بهتر است آثار هنری خود را با خودکار یا مداد روی کاغذ برنامه ریزی کرده و به آن برسید.

هنگامی که در مورد پیام پوستر خود تصمیم گرفتید، می توانید طرح خود را با ترسیم عناصری که می خواهید اضافه کنید و یادداشت هایی در مورد آنچه باید به کجا برود تجسم کنید. همچنین این زمان خوبی است تا تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید متنی را در پوستر خود بگنجانید یا نه، و اگر چنین است، آن متن باید چه باشد.

اندازه و شکل را در نظر بگیرید

هنگامی که یک ترکیب بندی تقریبی دارید، وقت آن است که در مورد اندازه پوستر خود تصمیم بگیرید.

نوع پوستری را که می خواهید بسازید مشخص کنید. شما می توانید یک پوستر چاپی فیزیکی چاپ کهن در هر اندازه ای ایجاد کنید، اما شاید بخواهید از طریق رسانه های اجتماعی به مخاطبان آنلاین دسترسی پیدا کنید. هنگامی که یک پوستر به اندازه یک پست اینستاگرام کوچک است و در یک تلفن هوشمند مشاهده می شود، همچنان باید تاثیرگذار باشد در حالی که حاوی تمام جزئیات قابل مشاهده باشد. در چند نکته بعدی، نحوه انجام این کار از طریق تایپوگرافی و انتخاب تصویر را مورد بحث قرار خواهیم داد.

به یاد داشته باشید: هنگام ایجاد بوم خود، اگر قصد چاپ پوستری را دارید، حتماً حالت رنگ CMYK را انتخاب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: