طراحی موشن گرافیک چیست و مقدمه آن
نوشته شده توسط : b.gholami

اگر صاحب یک برند یا شرکت هستید، اهمیت تبلیغات را می دانید. موشن گرافیک در لیست جذاب ترین انواع تبلیغات در اینستاگرام قرار دارد. زیرا با انیمیشن سازی شخصیت ها و بیان آن مفاهیم را معرفی و منتقل می کند.

به یاد داشته باشید که تبلیغات در صورتی موثر است که روی حافظه دیداری و شنیداری مخاطب اثر بگذارد. Plassing با بیش از شش سال تجربه به شما در ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی کمک می کند، ما در تیم Plassing به طرز ماهرانه ای بهترین ویدیو را برای ارائه شما ایجاد می کنیم. طراحی موشن گرافیک چیست

مقدمه ای بر گرافیک کارتونی

موشن گرافیک (Motion Graphics) از دو کلمه motion به معنی حرکت و گرافیک تشکیل شده است. هنر متحرک سازی تصاویر متحرک و افزودن صدا به آنها را موشن گرافیک می نامند. در این نوع تبلیغات، طراحان گرافیک با جان بخشیدن به شخصیت ها، داستان را بیان می کنند. این نوع محتوا محصول را با طراحی خلاقانه به نمایش می گذارد. تاریخچه ایجاد گرافیک کارتونی به دهه 1800 برمی گردد، زمانی که تمام طرح های گرافیکی به صورت تخت (مسطح) در قالب ثابت استفاده می شد.پویا اندیش

در این سال ها اولین امکانات و ابزارهای انیمیشن برای ایجاد گرافیک انیمیشن و شخصیت های متحرک از طریق طرح های متوالی ایجاد شد. با این حال نمی توان به طور قطعی گفت که اولین شخص یا شرکتی که اقدام به تولید تیزرهای گرافیکی کارتونی و انیمیشن کرده است. زیرا افراد زیادی از گذشته تا به امروز در ساخت و تولید انیمیشن و گرافیک نقش داشته اند. موشن گرافیک رابطه مستقیمی با توسعه فناوری اطلاعات دارد، به نحوی که سیر تحول این دو موضوع به هم مرتبط است.

در سال های اخیر پیشرفت نرم افزارهای گرافیکی افراد زیادی را به سمت طراحی، ساخت و سفارش موشن گرافیک و تیزرهای متحرک کشانده است که ویدئوهای تبلیغاتی برای معرفی و برندسازی انواع مشاغل و خدمات در تمامی رسانه ها می باشد.رسانه های تصویری مانند از تلویزیون، بیلبوردهای سراسر شهر، شبکه های اجتماعی و غیره استفاده می شود.

مراحل ساخت و تهیه فیلم های تبلیغاتی جذاب، هدفمند و با کیفیت

ما در شرکت Plassing برای ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی باید هدف و اطلاعات برند یا شرکت شما را بدانیم تا بتوانیم با محتوای ویدیویی برند شما را به بهترین شکل نشان دهیم. اکنون می خواهیم مراحل ساخت را با هم بررسی کنیم:

    تیم ایده؛ ما در Plassing زمان زیادی را صرف می کنیم تا ایده ای مناسب برای ایجاد گرافیک کارتونی ارائه دهیم. رایامارتینگ





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: