عایق رطوبتی جایگزین چگونه نصب میشود ؟
نوشته شده توسط : b.gholami

در فصل زمستان آب در قسمتی از سقف جمع می شود و اگر از ایزوگام برای عایق کاری سقف استفاده شود، به دلیل تجمع آب زیاد در قسمتی از سقف، از خود عبور می کند و در صورت خرابی. ، باعث ریزش سقف می شود. خواهد بود خواهد بود.
برای رفع این مشکل باید از جایگزین ایزوگام برای سقف استفاده کرد که همان عایق غذای پشت بام است. عایق جایگزین سقف علاوه بر اینکه در برابر مقاومت مقاوم است، برای تمام فصول قابل استفاده بوده و بهترین جایگزین برای ایزوگام می باشد.با استفاده از روش عایق کاری سقف بدون ایزوگام می توانید در فصل زمستان که به دلیل مرطوب بودن زمین امکان استفاده از ایزوگام وجود ندارد، عملیات عایق کاری را به راحتی انجام دهید.
در ویدئوی زیر با یکی از رایج ترین مشکلات ایزوگام در سقف ها و حل آن آشنا می شوید.

عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام; تفاوت در نصب

برای اجرا و نصب ایزوگام ابتدا باید تجهیزات لازم را داشته باشید. تجهیزات مورد نیاز برای اجرای ایزوگام کپسول گاز مایع، شعله پخش کن، ابزار، ماله، دستکش نسوز، کفش تخت و ساق بلند است.
برای نصب و اجرای عایق رطوبتی به جای ایزوگام کافی است پس از خرید عایق مورد نظر را با مقداری آب مخلوط کرده و از برس برای عایق کاری سطح مورد نظر استفاده کنید. به همین راحتی! نصب عایق جایگزین ایزوگام چیست 

قیمت ایزوگام جایگزین عایق; قیمت چسب تعویض ایزوگام

قیمت ایزوگام در مقایسه با عایق نانو به جای ایزوگام بسیار بالاست و به عواملی مانند متراژ و اندازه کار، نوع مواد مورد نیاز، حمل و نقل و رفت و برگشت، زیرسازی و آماده سازی بستگی دارد.
برای اجرای عایق رطوبتی نانو به جای ایزوگام کافی است سطح مورد نظر را داشته باشید و با توجه به سطح و پوشش محصول مورد نظر، عایق رطوبتی خود را با قیمت مناسب و آنلاین خریداری کنید و تا ۷۲ ساعت از عایق رطوبتی خود استفاده کنید. دریافتش کن.در این مقاله مجتمع تولیدی صنعتی پارسیک با اجرای بیش از 80 پروژه موفق در استان های مختلف سعی بر آن داشت تا شما را با معایب ایزوگام و راه حل های عایق جایگزین ایزوگام آشنا کند. برای پشتیبانی و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.پارسیکو 

چسب نانو به جای ایزوگام; به جای ایزوگام چسب بزنید

بهترین روش دیگر برای عایق کاری سیوان لند ، چسب به جای ایزوگام است. استفاده از چسب جایگزین ایزوگام آسان است و می توان از آن برای مصارف مختلفی استفاده کرد.
عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از پارسیک خریداری کنید. قیمت چسب جایگزین ایزوگام بسیار کمتر از ایزوگام می باشد. بنابراین می توانید از این روش برای عایق کاری سطوح خود استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: