وظیقه هوشمند سازی شرکت
نوشته شده توسط : b.gholami

ساختمان هوشمند سیستمی مبتنی بر سخت افزار و نرم افزار هوشمند است که می تواند برای کنترل و نظارت هوشمند تجهیزات الکتریکی ساختمان مانند تهویه، سیستم گرمایش و سرمایش، روشنایی، از طریق سنسورهای مختلف، برنامه هفتگی و یا توسط خود کاربران مورد استفاده قرار گیرد. این امر سیستم تشخیص و اعلام حریق را ساده کرد.

یک سیستم هوشمند برای مدیریت مصرف انرژی و کاهش هزینه ها یک راه حل ضروری و مقرون به صرفه برای تمام ساختمان های جدید و قدیمی است. این سیستم به صاحبان واحدهای ساختمانی اجازه می دهد تا هزینه های انرژی را کاهش دهند و شرایط مطلوبی را برای ساکنان و حتی مستاجران فراهم کنند.قیمت هوشمند سازی دفترکار چقدر است ؟ 

اطلاعات و داده ها را می توان در سیستم هوشمند ذخیره کرد. به عنوان مثال می توان تغییرات دمای داخل ساختمان را به صورت نمودار مشاهده کرد و یا میزان مصرف برق را در نمودار ماهانه به دست آورد. به این ترتیب این سیستم باعث بهبود مدیریت اطلاعات و افزایش کیفیت بهره وری، تصمیم گیری صحیح کاربران و کاهش مصرف انرژی می شود. در نتیجه هزینه های برق ساختمان نیز کاهش می یابد. تپ لایف کلیک کنید.

سیستم هوشمند خانه چگونه کار می کند؟

وظیفه اصلی یک سیستم خانه هوشمند کنترل دما، سرمایش، تهویه، روشنایی و سایر سیستم های مهم ساختمان است. علاوه بر این، سیستم های اتوماسیون ساختمان، هر جزء سیستم را به صورت جداگانه نظارت می کنند تا در صورت بروز مشکلات به مدیران ساختمان هشدار دهند. بسته به نوع مشکل، سیستم می تواند قبل از ورود ساکنین یا کارکنان ساختمان، به تنهایی و به صورت هوشمند مشکل را حل کند.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: