هزینه تعرفه وکیل طلاق در اصفهان
نوشته شده توسط : b.gholami

متأسفانه تعداد پرونده های طلاق در دادگاه ها افزایش یافته است، بنابراین وکلایی هستند که در زمینه های مختلف وکالت تخصص دارند و مشغول کار هستند. در اصفهان روزانه درخواست های طلاق زیادی در دادگاه خانواده شنیده می شود، به همین دلیل بسیاری از زوج هایی که تصمیم به طلاق می گیرند، همیشه به دنبال بهترین وکیل طلاق در اصفهان هستند و مهم ترین دغدغه آنها در مراحل اولیه طلاق همین موضوع است. . وکیل طلاق در اصفهان باید با روند رسیدگی به پرونده های خانواده در مراجع قضایی آشنا بوده و از آگاهی کافی برخوردار باشد.

همچنین امانت داری وکیل یکی دیگر از ویژگی هایی است که هر وکیلی باید داشته باشد تا موکل به راحتی بتواند مسائل را به تفصیل با او در میان بگذارد چرا که بیان برخی مسائل به ویژه بیان جزئیات گاهی می تواند تاثیر خوبی بر عملکرد فرآیند کسب و کار داشته باشد. بنابراین زوجینی که قصد طلاق دارند باید به دنبال وکیل دارای تجربه و رزومه قابل قبول در زمینه مسائل خانوادگی باشند.

وی وکیل پایه یک دادگستری است و در اصفهان در زمینه دعاوی خانوادگی، حقوقی، ملکی، ثبتی و ... فعالیت می کند و با توجه به سوابق خوبش در وکالت به ویژه در حوزه خانواده به عنوان بهترین وکیل خانواده در اصفهان. سرکار خانم ماهوش ذبیحی دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه تنظیم اسناد قراردادهای بین المللی، صادرات و واردات، تجاری، قراردادها، ثبت شرکت و برندسازی بوده و به اینکوترمز 2020 مسلط هستند. قیمت بهترین وکیل طلاق در اصفهان کلیک کنید.

وکیل طلاق کیست؟

وکیل طلاق به شخصی گفته می شود که با گذراندن تحصیلات آکادمیک در این زمینه و داشتن تخصص و تجربه بالا می تواند به کلیه قوانین مربوط به طلاق تسلط داشته باشد و مراحل مربوط به طلاق را به درستی و سریع انجام دهد و در نهایت برای کمک به پیشرفت پرونده حضور وکیل طلاق در پرونده های طلاق منجر به رویه مثبت و صحیح در پرونده می شود که در نهایت منجر به پیروزی در پرونده می شود.

ویژگی های وکیل طلاق
هر وکیلی در هر حوزه حقوقی نیز دارای ویژگی هایی است. یک وکیل طلاق خوب نیز ویژگی هایی دارد که برای موفقیت باید آنها را بهبود بخشد. این ویژگی ها عبارتند از:

آگاهی و آشنایی کامل با قوانین طلاق به ویژه مواد 1127 تا 1133 قانون مدنی و استفاده صحیح از آن قوانین برای پیشبرد پرونده.

آشنایی با مراحل طلاق

دانش روانشناسی و دانش روانشناسی برای حمایت از وضعیت فعلی زوجین و زوجین آسیب دیده
پیگیری و بررسی مستمر پرونده که گاهی اوقات می تواند پایان ناپذیر باشد
هوش بالا برای تحلیل مسائل و مشکلات موجود در پرونده و جلوگیری از تضییع حقوق مادی و معنوی موکل خود
مهارت های گفتاری بالا و اعتماد به نفس خوب که منجر به دفاع قوی به نفع مشتری در دادگاه می شود برترین وکیل

انواع طلاق

طلاق انواع مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

طلاق توافقی (همانطور که از نامش پیداست طلاق توافقی بین دو نفر است و این تصمیم و اجرای آن با رضایت کامل طرفین و در این صورت زن و مرد با تصمیمی که گرفته اند صورت می گیرد. یکی از مزایای این نوع طلاق عدم اعتراض و مراجعه به دادگاه است که باعث تسریع در رسیدگی به پرونده می شود).





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: