هتل های هوشمند چگونه است ؟
نوشته شده توسط : b.gholami

اگرچه ممکن است هزینه هوشمندسازی هتل برای برخی بیش از حد باشد، اما باید بدانید که این سیستم ها در حال حاضر در کشورهایی مانند ترکیه، قطر، عربستان سعودی، گرجستان و برخی کشورهای دیگر و البته همه کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرند. هتل هوشمند را می توان آینده ای وصف ناپذیر دانست که به طور همزمان مصرف انرژی را بهینه می کند و کارایی هتل ها را افزایش می دهد. از طرفی دیگر نیازی به نیروی کار زیاد نخواهد بود و این امر طبیعتا منجر به سرمایه گذاری در قسمت های دیگر هتل می شود.

در حال حاضر خانه هوشمند کارن یکی از اصلی ترین و برجسته ترین پیمانکاران انواع پروژه های هتل هوشمند می باشد. این مجموعه تمامی خدمات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش و ضمانت اصالت و کیفیت کالا ارائه می دهد. ضمنا تمامی مزایا و امکانات با کمترین هزینه ممکن فعال می شود و سعی می کنیم در همان ابتدا فاکتور قیمت نهایی را در اختیار مشتری قرار دهیم.

استفاده از فناوری پیشرفته در صنعت هتلداری انقلابی در عملیات هتلداری و تجربه مهمانان ایجاد کرده است. همانطور که هتلداران نیازهای در حال تغییر بازار فعلی را درک می کنند، از فناوری برای ایجاد هتل های هوشمند استفاده می کنند که نیازهای بازار تشنه فناوری و دیجیتال سنگین را برآورده می کند. فن‌آوری هتل‌های هوشمند هتلداران را قادر می‌سازد تا فرآیندهای هتل را ساده‌سازی کنند، پایداری پیچیده را افزایش دهند و تجربه مشتری را با ارائه خدمات شخصی‌سازی شده به مشتریان بهبود بخشند.

هتل های هیوستون چگونه هستند؟

هتل‌های هوشمند معمولاً سیستم‌هایی هستند که استفاده از نیروی انسانی را به حداقل می‌رسانند و به مشتریان و کسانی که از هتل‌ها بازدید می‌کنند اجازه می‌دهند خدمات آنلاین و آفلاین دریافت کنند. به عبارت دیگر:

این هتل ها از تکنولوژی روز برای منافع متقابل هتلداران و مهمانان استفاده می کنند. هتل داران برای همگام شدن با روند فعلی هتل ها از فناوری هایی مانند کنترل های صوتی، خدمات چک-این هوشمند، فناوری هولوگرافیک و روبات های امنیتی برای بهبود تجربه مهمان و کسب درآمد استفاده می کنند. رشد چشمگیر هتل های هوشمند را می توان به تلاش صنعت مهمان نوازی برای پاسخگویی به نیازهای دیجیتال بالای مهمانان نسبت داد.

مزایای هتل های هوشمند

اگر به عنوان یک هتلدار قصد تحقق یک هتل هوشمند را داشته باشید، قطعا این سوال برای شما پیش خواهد آمد که در نهایت چه مزایا و مزایایی خواهید داشت؟

اگر قصد دارید از خدمات و خدمات راه اندازی هتل های هوشمند در ایران استفاده کنید، بهتر است به امکانات ارائه شده توسط این پلتفرم توجه ویژه ای داشته باشید زیرا به هر حال سرمایه گذاری بزرگی انجام خواهید داد. با بررسی تمامی این مقررات و مزایا، می توانید تصمیم بگیرید که آیا خدمات هتل هوشمند را اجرا کنید یا خیر. آنها تا حد زیادی به هزینه و قیمت بازسازی هتل بستگی دارند.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: