بسته بندی میوه خشک پایدار
نوشته شده توسط : b.gholami


اما در واقع چه چیزی بسته بندی پایدار را از مواد بسته بندی معمولی متمایز می کند؟ مواد غیر پایدار و غیر دایره ای اغلب در بسته بندی های معمولی استفاده می شوند. کاغذی که برای آن درختان قطع می شود، پلاستیکی که از نفت ساخته شده است. منابع محدود، که ما در حال حاضر بسیار کمی از آنها داریم، در حالی که بسیاری از امکانات دیگر وجود دارد.

این قدیمی است و ما کارها را متفاوت انجام می دهیم. ما مواد طبیعی را که در غیر این صورت دور ریخته می‌شوند و می‌سوزانند به بسته‌بندی باکیفیت برای محصولات شما تبدیل می‌کنیم. محصولات محافظت می شوند تا کیفیت آنها حفظ شود و ماندگاری بیشتری داشته باشند. و مصرف کننده می بیند که شرکت شما پایداری را در دستور کار خود قرار داده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی میوه خشک کلیک کنید.

بسته بندی میوه خشک پایدار ساخته شده از مقوا و کاغذ بر اساس ضایعات کشاورزی

پPaperWise بسته بندی را از مقوا و/یا کاغذ بسته به کاربرد تولید می کند. برخی از محصولات به محافظت در برابر ضربه های مکانیکی (مانند ضربه و ضربه در حین حمل و نقل) نیاز دارند و می توانند از ضخامت مقوا به خوبی استفاده کنند. جعبه ها و کارتن های ما در اندازه های مختلف موجود است و به دلخواه قابل چاپ می باشد.

ما همچنین کاغذ را در ضخامت های مختلف عرضه می کنیم. این مناسب است، به عنوان مثال، برای بسته بندی و بسته بندی محصولات در فروشگاه ها، کافه ها و در بازار. با روکش مقاوم در برابر چربی و رطوبت، به مشتریان اطمینان داده می شود که غذای آنها به همان اندازه که داخل آن است، بدون کثیفی روی دست و یا کیفشان خوش طعم می شود. علاوه بر این، کاغذ به عنوان بسته بندی داخلی (منبت کاری) استفاده می شود که از محصولات شما هنگام حمل محافظت می کند.

چرا بسته بندی میوه های پایدار؟

پایداری در سال های اخیر اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است و این روند در آینده قابل پیش بینی کاهش نخواهد یافت. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای آگاه هستند که انتخاب های آنها بر روی زمین تأثیر می گذارد و هر فردی می تواند سهم خود را برای تبدیل جهان به مکانی پایدارتر انجام دهد. بنابراین مردم کمتر و کمتر از پلاستیک استفاده می‌کنند و به برچسب‌هایی توجه می‌کنند که تضمین می‌کند یک کالا تا حد ممکن آسیب کمتری به جهان وارد می‌کند و بیشترین تأثیر مثبت ممکن را دارد.

برندهایی که برای مصرف کنندگان آگاه جذاب هستند، راه را برای روی آوردن به کاغذ و بسته بندی پایدار پیش می برند. برای مثال، اکثر مردم اکنون می‌دانند که کاغذهای معمولی منجر به جنگل‌زدایی می‌شوند و بسته‌بندی‌های پلاستیکی و وسایل دور ریختنی مسئول تولید «سوپ» پلاستیکی در اقیانوس و مرگ پرندگان و حیوانات دریایی هستند.

پایدارترین مواد بسته بندی میوه چیست؟

مصرف کنندگان از دیدن لوگوی ما بر روی مواد شما خوشحال خواهند شد. کاغذ و مواد بسته بندی انقلابی ما در واقع از ضایعات کشاورزی ساخته شده است. به طور خاص، زباله های کشاورزی از کشورهای در حال توسعه، که در آن یک مشکل بزرگ و فریاد برای کاربرد سازگار با محیط زیست است. از نظر ما، این پایدارترین مواد بسته بندی است که در حال حاضر برای سازمان ها، مؤسسات و شرکت ها در دسترس است.

در محصولات کشاورزی در سراسر جهان مانند برنج، گندم، جو، ذرت، شاهدانه و نیشکر تنها 20 درصد از این گیاه استفاده می شود. 80 درصد دیگر، ساقه و برگ، زباله محسوب می شوند. این زباله ها سوزانده می شوند: در اروپا در نیروگاه ها، اما در بسیاری از نقاط در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا نیز در هوای آزاد. بدیهی است که این برای محیط زیست خوب نیست، زیرا مواد خام با ارزش در هنگام احتراق از بین می روند و دود زیادی به شکل دود و CO2 در فضای باز آزاد می شود.





:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: