تکامل تبلیغات
نوشته شده توسط : b.gholami

از قرن 17 تا اواسط قرن 19، انگلستان (بریتانیا) هزینه جنگ با کشورهای آسیب پذیر و منابع مالی غنی را پرداخت کرد. هدف انگلستان از جنگ ها تسلط بر مانیل، مادن و بهره برداری از زنان و زنان بود. اما با گذشت زمان، تفکر انگلستان به این نتیجه رسید که در حالی که این روند در آینده ای نه چندان دور ادامه داشت، تمام دنیا از این کودک احساس انزجار کردند و فرزندانش عمیق تر و عمیق تر شدند.

علاوه بر این، برای افزایش هزینه جنگ، این کشور قادر به ادامه این روند نیست. ایده تبلیغاتی ابتدا تحت عنوان برده داری مدرن توسط اتاق فکر مطرح شد و مورد توجه و استقبال پادشاه بریتانیا قرار گرفت.

محتوای کلی این ایده استفاده از تبلیغات برای فروش محصولات کشور با قیمت های مختلف به تمام دنیا بود. تبلیغات محیطی اینجا کلیک کنید. 

در هسته این فروش، اهداف زیر محقق خواهد شد:

دیگر نیازی به جنگ و خونریزی نیست
هزینه های بیش از حد جنگ و نگهداری مستعمرات را حذف کنید
تغییر تدریجی بیزاری جهان از کشور اشغالگر

جوامع مسلط در سراسر کره زمین

تبدیل نفرت از بردگان به افتخار تولید
به عنوان مثال، امروزه جوانان و ثروتمندان کشورهای جهان محصولاتی مانند بنتون، آدیداس، اپل و غیره را خریداری می کنند. بیش از ارزش واقعی محصول و با افتخار آن را به دیگران نشان دهید. اینها برده شرکت های بزرگ دنیا هستند.

شروع تبلیغ

اشکال قدیمی تبلیغات در جوامع به تدریج از دهان به دهان، کاشی‌های سفالی، نقاشی‌های دیواری و بروشور به شکل امروزی ارتقا یافته است.

تکامل تبلیغات چاپی، اثر گوتنبرگ

دگرگونی بزرگ تبلیغات در سال 1452 میلادی رخ داد. با شروع صنعت چاپ توسط یوهانس گوتنبرگ و توانایی چاپ تعداد زیادی آگهی به صورت همزمان. اولین آگهی در سال 1478 توسط ویلیام کاکستون معرفی شد و صنعت روزنامه در اواسط قرن هفدهم ظهور کرد.

آغاز تبلیغات رادیویی و تلویزیونی

پس از تبلیغات چاپی، استفاده از رادیو رونق گرفت و ایستگاه های رادیویی در ایالات متحده تأسیس شد. علاوه بر این، صاحبان مشاغل درخواست های زیادی برای تبلیغات رادیویی داشتند. اما با پایان جنگ جهانی دوم و ظهور تلویزیون، اهمیت رادیو کاهش یافت و این نقطه عطفی در صنعت تبلیغات بود.

جنگ جهانی دوم و ظهور تلویزیون، اهمیت رادیو کاهش یافت و این نقطه عطفی در صنعت تبلیغات بود.

تبلیغات در فضای مجازی، روشی دائمی یا موقت؟

متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات فضای مجازی مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. تبلیغات در چنین فضاهایی برای کالاهای تزئینی ممکن است در ابتدا سود بالایی داشته باشد، اما با بررسی تخصصی تر به اطلاع می رساند که با توجه به تکرار و فراوانی تبلیغات اینترنتی، آستانه توجه انسان به تبلیغات پخش شده در فضای مجازی بیشتر از این نخواهد بود. چند ثانیه.

و با دیدن تبلیغ دیگر، مطالب قبل از آن به طور کامل از ذهن مخاطب پاک می شود و دائمی نیست. در تمرین اند بری آندون در زندگی روزمره بر پایه فیزیک مجازی استوار است در ثالمه باید به محتوای موضوع روحیه خاصی داد.

مخاطبان بستر مجازی توجه چندانی به موضوعات دیگر ندارند و همچنین با توجه به پیشرفت سریع این رسانه و نبود بستر فرهنگی مناسب برای آن، فضای رقابتی برای برندها و تبلیغات مثبت به منفی ایجاد شده است. . تبلیغات در کسری از ثانیه ساخته می شوند که می تواند ارزش برند و تولو را افزایش دهد.

اتاق فکر مرکز آموزشی و پژوهشی است که در آن پژوهش های کاربردی انجام می شود. همچنین ایجاد و تدوین ایده های جدید و سپس تبدیل پیشنهادات خام به سیاست ها و برنامه های دقیق و عملی و در نهایت ارائه آنها به تصمیم گیرنده اصلی بر عهده اتاق فکر است. اتاق های فکر اولین بار به طور رسمی در ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم تاسیس شد. امروزه وجود اتاق فکر برای هر سازمانی ضروری است و نبود آن یک آسیب جدی مدیریتی است.آرادبرندینگ

فرآیند مدیریت تبلیغات در واقع به تعیین طرح کلی کمپین رسانه ای و تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغات قبل از عرضه محصول کمک می کند. مدیریت تبلیغات در واقع نوع محتوای ارائه شده برای کمپین های تبلیغاتی مختلف از جمله رادیو، چاپ، تلویزیون و بالاتر از همه تبلیغات محیطی را به عنوان یک رسانه بهتر تعیین می کند. این محتوا می تواند به صورت آگهی های بسته، آگهی های سریال و ... باشد.





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: