نحوه راه اندازی هتل هوشمند
نوشته شده توسط : b.gholami

در دنیای همیشه در حال تحول امروز، هتل هوشمند به عنوان نمادی از نوآوری و خلاقیت در صنعت مهمان‌نوازی شناخته می‌شود. هتل هوشمند با تمامی امکانات هوشمندی که در اختیار میهمانان قرار می دهد این امکان را به آنها می دهد تا از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرند. از تنظیم روشنایی هوشمند گرفته تا کنترل تمام عملکردهای اتاق با یک کلیک. در دنیای رقابتی امروز، هتل داران با استفاده از فناوری های پیشرفته و هوشمند سعی در اثبات برتری خود با ارائه خدمات هوشمند و نوآورانه دارند و تجربه اقامتی منحصر به فرد و تکرار نشدنی را به مهمانان خود ارائه می دهند. سیستم هوشمند سازی هتل اینجا  کلیک کنید.

برای مثال، فرض کنید به شهر یا کشور دیگری سفر کرده اید. بعد از یک روز کاری طولانی، نیاز به استراحت خاصی دارید و به دنبال هتلی با تمام امکانات رفاهی هستید. اگر هتل هوشمندی به شما ارائه می شود، می توانید قبل از رسیدن اتاق خود را مشاهده و رزرو کنید. علاوه بر این، می توانید قبل از ورود، امکانات لازم مانند جکوزی را درخواست کنید. وقتی وارد هتل می شوید، مستقیم به اتاق خود می روید و غذایی که سفارش داده اید را می خورید.

در این هتل می توانید با استفاده از تلفن همراه خود به همه چیز دسترسی داشته باشید، به عنوان مثال می توانید به خدمه اطلاع دهید یا درخواست تاکسی کنید. با ارائه فناوری هوشمند  فریتزطیف گسترده ای از مزایای در سراسر صنایع، روند فناوری هوشمند در حال افزایش است و هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد. به هر حال، همه ما می خواهیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم و در این فرآیند راحت تر و ایمن تر باشیم.

استفاده از این سیستم برای بررسی و درخواست اتاق، گرفتن کلید، باز کردن درب اتاق، درخواست و سفارش غذا به آسانی فشردن کلید است. استفاده از این فناوری با استفاده از پنل لمسی، کلیدهای هوشمند هتل یا تلفن همراه قابل انجام است و با اتصال کاربر به سرور، زمینه ارتباط کاربر و کارکنان مربوطه هتل را فراهم می کند.

مزایای هتل هوشمند برای کاربر

راحتی و آسایش

یکی از بزرگترین مزیت های هتل های هوشمند، راحتی و راحتی کاربر در تمامی مراحل است. این سیستم به فرد این امکان را می دهد که با ورود به هتل به راحتی اتاق رزرو کرده و به سرعت ورود خود را به هتل ثبت کرده و بدون نیاز به کلید وارد اتاقی که از قبل انتخاب کرده است وارد شود. همچنین می توانید از اقامت در هتل با سناریوهای مختلف لذت ببرید.

ایمنی و امنیت

بسیاری از افراد با شنیدن نام هوشمندسازی هتل نگران امنیت این سیستم می شوند، اما باید بدانیم که این سیستم از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و راه های نفوذ به این شبکه کاملا بسته است و اپراتورهای امنیتی کاملا تحت کنترل هستند. احزاب ضعیف و نقاط قوت شبکه برای محافظت از آن شبکه.

مسیر و دسترسی آسان

یکی دیگر از مزایای این هتل ها، کنترل آسان تجهیزات رفاهی مانند تهویه یا روشنایی اتاق است. تنها با یک سوئیچ هوشمند می توانید سناریوی زمان خواب را طوری تنظیم کنید که سیستم روشنایی، گرمایش یا سرمایش با توجه به زمان خواب تنظیم شود. می توانید به راحتی میز لابی هتل را رزرو کنید یا بدون تماس و فقط با تلفن همراه خود قهوه سفارش دهید. می توانید تاکسی بگیرید یا با دربان تماس بگیرید، این دسترسی آسان کیفیت یک هتل را دو چندان می کند.

خطاها را کاهش دهید

شما با تلفن در اتاق هتل غذا یا تنقلات سفارش می دهید. وقتی سفارش شما می رسد، متوجه می شوید که به جای غذایی که می خواستید، چیز دیگری برای شما آورده اند یا به اپراتور گفته اید که اتاق را تمیز کند، اما او فراموش کرده است که از آن مراقبت کند. سیستم هتل هوشمند با استفاده از فناوری روز به جای اپراتور، این کارها را بدون کوچکترین خطایی انجام می دهد و می توانید تمام درخواست های خود را تا زمان رسیدگی پیگیری کنید.

مزایای هتل هوشمند برای کارفرما

کنترل راحت تر

با سیستم هوشمند هتل، مدیریت می تواند به راحتی تمامی قسمت های هتل را کنترل و نظارت کند و در صورت بروز مشکل به واحدهای مشخص شده اطلاع دهد. مدیریت هتل های هوشمند بسیار ساده تر از هتل های سنتی است. به عنوان مثال، هنگامی که یک مهمان از اتاق خود خارج می شود، نور و تهویه اتاق می تواند به طور خودکار توسط بخش فرمان مرکزی خاموش شود.





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: