تکنیک طراحی پوستر تبلیغاتی
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی پوستر تبلیغاتی در اصفهان پوستر کاغذ چاپی است که برای چسباندن به دیوار یا سطح عمودی طراحی شده است. پوسترها معمولاً حاوی متن و گرافیک هستند، اگرچه پوستر می تواند تماماً گرافیکی یا تمام متن باشد.

پوستر

پوستر ها برای جلب توجه و آموزنده طراحی شده اند.

از پوسترها می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد. آنها ابزار مشترک تبلیغ‌کنندگان، مروجین، معترضان و سایر گروه‌هایی هستند که در تلاش برای رساندن پیام هستند. از پوسترها نیز برای تکثیر آثار هنری به ویژه آثار معروف استفاده می شود و معمولاً در مقایسه با آثار اصلی ارزان قیمت هستند.

در دنیای امروز، پوستر چیزهای زیادی است. این می تواند یک شوخی افراد مشهوری باشد که از یک مجله کلیپ می کنید، تبلیغی که در مترو می بینید، بازتولید یک اثر هنری معروف که در اتاق خوابگاه خود آویزان می کنید، آگهی یک کنسرت همسایه، اطلاعیه ای از وزارتخانه. بهداشت به شما نشان می دهد که چگونه مانور Heimlich را در یک رستوران با درخواست برای رای دادن یا رای ندادن به یک نامزد خاص انجام دهید - لیست بی پایان است. در ابتدایی ترین شکل، پوستر یک تبلیغ موقت از یک ایده، محصول یا رویداد است که در یک فضای عمومی برای استفاده انبوه قرار می گیرد.

تکنیک کسب و کار 

درست مانند زبان، تاریخچه مشخصی از زمان و مکان ظاهر شدن اولین پوستر وجود ندارد. شواهدی از تابلوها و شبه پوسترها از مصر باستان وجود دارد، جایی که یک صاحب کسب و کار تجارت خود را در کنار مغازه خود یا در روم باستان می نوشت، در حالی که حمام ها و میخانه ها با لوح های سفالی حاوی متن و نمادها مشخص می شدند تا نشان دهند که چه فعالیت هایی حتی انجام می شود. به نظر می رسد که ویرانه های پمپئی دارای تابلوهایی هستند که یک فاحشه خانه را تبلیغ می کنند - یک شی فیزیکی که ثابت می کند تا زمانی که چیزی برای فروش یا تجارت وجود دارد، فرد راهی برای تبلیغات دارد که آن را پیدا کرده است.

در شرق، چاپ چوبی اولیه در 3000 سال قبل از میلاد وجود داشت، جایی که بخش‌هایی از ابریشم تصاویر تزئینی یا بخش‌هایی از متن نمایشی را نشان می‌داد. اینها لزوما پوستر یا پانل نیستند، بلکه تکنیک هایی هستند که در صنعت چاپ مدرن توسعه یافته و مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع 





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: