وکیل طلاق در اصفهان وحل و فصل آن
نوشته شده توسط : b.gholami

 متأسفانه امروزه به دلیل شرایط حاکم بر جامعه، ازدواج و زندگی مشترک دشوارتر از همیشه شده است و در برخی موارد زوجین دیگر نمی توانند با هم زندگی کنند و تصمیم به طلاق بگیرند، آسان ترین و سریع ترین راه برای جدایی، طلاق توافقی است. به طور کلی امروزه نه تنها طلاق در اصفهان، بلکه در کل کشور آمار بالایی را شامل می شود. فاهان و هزینه های آن همراه با روش های عمل از زبان وکیل طلاق دوستانه در اصفهان. اصفهان را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

طلاق با تراضی همانطور که از نامش پیداست بر اساس رضایت طرفین است. زوجین قبل از مراجعه به دادگاه باید درباره کلیه حقوق و تکالیف خود پس از طلاق که شامل مهریه، نفقه، نفقه، جهیزیه، هدایای قبل از ازدواج، مسائل مالی، حقوق، حضانت و ملاقات فرزند مشترک و نفقه او می باشد، تصمیم گیری کنند.وکیل حقوقی در اصفهان  کلیک کنید. 

برای مشاوره تلفنی رایگان می توانید اطلاعات تماس خود را از طریق فرم تماس در انتهای مقاله برای ما ارسال کنید. کارشناسان دپکده با شما تماس گرفته و در صورت درخواست شما وکیل طلاق در اصفهان را به شما معرفی خواهند کرد.

حل و فصل چگونه است؟

(این توضیحات مربوط به مراحل بعد از مشاوره می باشد، مقاله کامل را مطالعه کنید) ابتدا زوجین باید تقاضای طلاق خود را به دفتر دادگاه ارائه دهند، بر اساس اقامتگاه مشترک زوجین، دادگاه صالح برای رسیدگی به درخواست تعیین می شود.

سپس برای زوجین پیامکی ارسال می شود تا تاریخ و زمان جلسه را به آنها اطلاع دهند. این زوج باید در تاریخ و ساعت مقرر در دادگاه حاضر شوند.

لازم است هر دو نفر (یا وکلای آنها) در این جلسه حضور یافته و مبنی بر صدور گواهی عدم امکان سازش یا طلاق توافقی درخواست خود را مطرح نمایند.

نکته: در همان جلسه دادگاه، زوجین باید با صرف نظر از حق تجدید نظر، رأی دادگاه را تأیید کنند (یا در طلاق وکیل ذکر شود که در ادامه توضیح خواهیم داد).

اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد نحوه طلاق توافقی به دست آورید، اینجا را کلیک کنید تا مقاله مربوطه را برای شما باز کرده و مطالعه کنید.

ثبت مشاوره طلاق توافقی در اصفهان

در حال حاضر با توجه به قانون جدید طلاق توافقی مورخ 97/01/97 طی بخشنامه 55/13104/9000 مورخ 97/05/97 خطاب به دفاتر خدمات الکترونیک مراجع قضایی، این دفاتر نمی‌توانند بدون ارائه گواهی طلاق، تقاضای طلاق را که به‌عنوان گواهی طلاق متقابل نامیده می‌شود، ثبت کنند.





:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: